Castilja schreef:Oehhh een massage klinkt goed! Doe jij dat bij je sportschool Iris of boek je dat gewoon los ergens?
Ik heb gezocht naar iemand in de buurt, zit in een kamer bij een anders sportschool als waar ik zelf train. Laat 1x in de 4 weken mijn rug nek en schouders even los maken. Was weer erg nodig... en fijn is het niet nee... erna gelukkig wel

. Ik ben student en betaal mijn paarden zelf dus probeer zoveel mogelijk te besparen. 
 tot voor kort bij een sportschool maar door omstandigheden train ik weer thuis sinds vorige week.  
 ik train in simpel katoenen t shirt of hempje en korte broek van katoen. Graag zo los mogelijk. 
 maak snel spieren aan maar blijf een gedrongen propjes bouw houden 
 met nodige overtollige vel.                                                         
 Ik kom nooit aan al die calorieën die ik verbrand met gezond eten. Ik krijg het simpelweg niet naar binnen 

Ik heb trouwens precies hetzelfde met gewicht, ik val ook 0,000 af. Zie wel in mijn lichaam echt verschil dus haal daar maar motivatie uit, maar je bent dus niet de enige.                                                         
  Terwijl ik zelf niet super fors ben 

Ik blijf voeding echt zo vreselijk vinden. Ik werk bij de beste verse frietzaak én we maken zelf chips. Daar heb ik dus van de week niks van gehad haha. Maar patat is altijd voor het oprapen zegmaar. Mag eten zoveel ik wil in feite. Idem dito voor snacks en milkshakes. Sta je dan zo’n 30-40 uur per week in die lucht pfff. En mijn probleem eten is sowieso patat en chips. Dus dat eet ik thuis niet meer. Zometeen in september weer fulltime studeren dus dan zal het makkelijker gaan haha.