Ik vraag me af hoe mensen die het ranzig, vies en weet ik wat nog allemaal vinden. Uiten jullie dat ook openlijk? En dan tegen die persoon zelf of achter iemands rug om of ....?
Mening hebben is prima. Mijn ding is het ook niet als er bij mij al ergens haar blijft staan omdat ik te lui ben zorg ik dat het niet zichtbaar is. Maar ik heb er geen probleem mee als andere het gewoon laten staan. En het dan laten zien.
Maar vindt het altijd zo flauw en kinderachtig om iemand achter z'n rug om uit te lachen of belachelijk te maken om de keuze die hun maken. Waarbij je ook nog niet eens weet waarom iemand die keuze heeft gemaakt. Als iemand nu ontzettende gevoelige huid heeft en veel ongemak ondervindt van het ontharen moet die dan maar altijd met langere mouwen en lange broeken lopen?
Mijn eerste reactie is ook wel even "mmmm"

. Maar verder is het ook gewoon prima. Het is gewoon omdat je het niet zo vaak ziet en het je toch een soort van aangeleerd/wijsgemaakt is dat het niet fris is. Maar er zijn ook genoeg mensen die wel alles scheren en ook een vreselijke zweetlucht bij hebben.
Toen ik nog op school zat met voornamelijk meiden van tussen de 17 en 20 was er ook 1 iemand die haar benen niet scheerde, oksels durf ik niet te zeggen of ze dat deed. Maar ze had wel echt zwart en dik haar op haar benen. En droeg ook gewoon rokken. En hoe de andere meiden daar op reageerde was gewoon echt te triest voor woorden. Vooral achter de rug om uitlachen, echt zo kortzichtig en gemeen.
En vooral niet te dicht in de buurt komen want het is vies.
Het zou allemaal zo veel gezelliger kunnen.