Rotgriep :(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-19 13:06

Chocopasta schreef:
Fijn dat de meesten zich langzaam ieets beter voelen! Hier ook, ben erg trots dat ik vandaag al een half broodje kaas op heb :=
Nu even slapen met dochter, maar ben se afgelopen dagen daardoor wel steeds beroerdwr wakker geworden.

Dat hoesten moet zo diep uit m’n longen komen, stik er half in soms

*\o/* dit is ook voorzichtig positief!

Hoezo werd je beroerder wakker na het slapen met je dochter?
Als het echt van heel diep moet komen, dan moet je eerst gaan kuchen, kan je de kriebel veel beter bereiken! En dat kost veel minder energie.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 13:07

Eten kan ik overigens altijd := Heb maar 1x gehad dat ik echt niks binnen kon houden :=
Ja was wel ff lekker inderdaad. Nu zit ik te kijken hoe m'n vent bezig is met ons huis te bouwen :D

Ooh dat hoesten ja, dat je dan tussendoor ademt en dat gevoel en geluid vind ik dan zoooo naar :=

Overdag slapen word ik ook altijd beroerd van..

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 13:10

Janine1990 schreef:
Chocopasta schreef:
Fijn dat de meesten zich langzaam ieets beter voelen! Hier ook, ben erg trots dat ik vandaag al een half broodje kaas op heb :=
Nu even slapen met dochter, maar ben se afgelopen dagen daardoor wel steeds beroerdwr wakker geworden.

Dat hoesten moet zo diep uit m’n longen komen, stik er half in soms

*\o/* dit is ook voorzichtig positief!

Hoezo werd je beroerder wakker na het slapen met je dochter?
Als het echt van heel diep moet komen, dan moet je eerst gaan kuchen, kan je de kriebel veel beter bereiken! En dat kost veel minder energie.

Ohhh ja die tip heb ik hier in een waas al gelezen! Helemaal vergeten want dat was toen nog niet van toepassing haha. Ga het proberen!

Ik ga slapen zonder koorts en redelijk helder, en word wakker met koorts en misselijk etc.
Maar zonder slapen kom ik de dag nog niet door..

Janine1990

Re: Rotgriep :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-19 13:13

Word je niet gewoon warm wakker?
Ik ben wel eens in de zon in slaap gevallen, je lichaam koelt af maar je omgeving niet... Als je dan weer gaat functioneren geeft dat inderdaad een heel erg naar gevoel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 13:20

Ik mag me denk ik ook melden ondertussen. In december een heel beschaafd griepje gehad maar sindsdien eigenlijk niet helemaal opgeknapt en nu al een tijdje ontstoken klieren :+

Morgen toch maar eens een AB kuur aanvragen.

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 13:23

Ik voel mij eigenlijk vandaag zeer goed, nog steeds geen 100% maar veel beter dan 2 weken terug. Als ik kast in elkaar zetten zat ben (is niet zo makkelijk als de verkopen mij vertelde en nee geen ikea) ga ik lekker buiten in het zonnetje zitten met avondeten. (soepje maken)

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 13:38

Ik moest vandaag eigenlijk naar school, maar ben niet gegaan hoor. Vanacht overigens wel redelijk geslapen, wel met mn raam dicht en dat merk ik meteen aan hoe rot ik wakker word :r

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-19 13:41

Sheehan schreef:
Ik moest vandaag eigenlijk naar school, maar ben niet gegaan hoor. Vanacht overigens wel redelijk geslapen, wel met mn raam dicht en dat merk ik meteen aan hoe rot ik wakker word :r

Verstandig, wat zijn nu de consequenties voor het niet op komen dagen?

Raam open in de slaapkamer is echt heerlijk!

Ik heb gewoon al serieuze dingen gedaan, eerste was is opgehaald. tweede zit in de machine, kat weer van het dak gehaald :\ Stom beest :+
Ik merk gewoon dat ik steeds wat meer kan doen, gisteren kon ik ook gewoon niet de hele dag naar mijn laptop staren. Nu heb ik nog niets anders gedaan. :)

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 14:08

Net gedoucht en bed verschoont, was echt drama zo benauwd door mijn verstopte neus. En werd echt heel duizelig dat ik het gewoon zag draaien. Nu weer lekker op bank, netflixen

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 14:09

Niet perse consequenties, ik moest iets ophalen, maar dat kan natuurlijk ook gewoon zonder les te volgen bedacht ik me later :+ Moet om half 3 weg dus ik spring zo onder de douche en dan het ov in, hopelijk gaat dat allemaal goed :=

Ik heb een craving aan McDonalds, daar zeg je u tegen :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-19 14:13

Ooh dan ben ik in de war, er moest iemand naar school anders zou diegene het vak niet halen ofzo toch?

Lekker doen Sheehan, alles wat je nu eet is bruikbaar... Energie heb je hard nodig! Je neemt je vitaminen nu toch wel lijkt me. En echt helemaal gezond en alle slechte dingen weglaten kan nog wel...

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 14:19

Dat was Theadora! Op pagina 9 :D Mijn school weet er van af, gister nog gemailt met verzuim omdat ze afvroegen of het wel goed met me ging omdat ik er al twee weken niet was.

Ik moet alleen iemand strikken om mee te gaan, straks mn vader lief aankijken :D

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 14:20

Ja dat ben ik inderdaad! Zoals ik nu ben ga ik morgen maar gewoon proberen...

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 14:22

Iemand zei dat ik cola moest drinken, dat helpt gelukkig een beetje tegen de misselijkheid! Maar nog steeds geen honger. Nog steeds koorts en nog steeds lamlendig. Dag ziek in bed nummer zes...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-19 14:22

En daarna meteen weer naar huis lijkt me?

Ik zie best wel op tegen maandag, weer beginnen op mijn werk. Ik ga dat nooit een hele dag volhouden met die drukte daar.

Succes Sheehan!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-19 14:23

x_spekkie_x schreef:
Iemand zei dat ik cola moest drinken, dat helpt gelukkig een beetje tegen de misselijkheid! Maar nog steeds geen honger. Nog steeds koorts en nog steeds lamlendig. Dag ziek in bed nummer zes...

:(:)

Neem er wat naturel chips bij? Dan krijg je in ieder geval wat zout binnen, kan je lichaam nu wel gebruiken...

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 14:25

Janine1990 schreef:
x_spekkie_x schreef:

:(:)

Neem er wat naturel chips bij? Dan krijg je in ieder geval wat zout binnen, kan je lichaam nu wel gebruiken...

Die tip heb ik eerder gebruikt! Dinsdag had ik daar wel een beetje trek in. Maar nu moet ik daar al twee dagen niet aan denken. Wanneer ik niet vrijwillig wil eten ben ik echt ziek :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-19 14:27

En lange vingers? Beetje suiker en toch makkelijk verteerbaar...

Als ik geen trek heb en ik hoef niet te overgeven (in tegenstelling tot de meesten hier ontnuchter ik volledig als ik een keer moet overgeven), dan ga ik gewoon over tot dwangvoederen :j In de wetenschap dat ik die energie nodig heb om beter te worden.

Gwenvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 14:38

Hier net 1,5 uur geslapen en mijn zoontje slaapt ook alweer 2 uur. We zijn er gewoon nog niet.

Ik voel ook opnieuw iets in mijn keel, alsof er een ding zit wat ik niet door kan slikken.

Zoontje is al bijna 2 weken kn de weer, leek weer goed te gaan maar is vandaag ook weer niks waard. Bleek en zo moe. Hoop dat hij zo wat beter wakker wordt!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 14:50

Ging hier wel ff redelijk dacht ik... Ookeee ik ga nu maar weer ff liggen %)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 15:27

Dwangvoederen doe ik ook. Boterhammetje met kaas smaakte eigenlijk nog ook

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-19 15:30

Ik heb net, buiten, in het zonnetje, in een t-shirtje... mijn was opgehangen... Dat was zó lekker!!!
Lijkt erop dat mijn thermostaat al langere tijd stuk was...

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 15:31

Ik ben vandaag ook weer niets waard.

Klote griep.... echt hè.
Zo voel je je goed, zo ben je weer min.

Ik eet wel omdat ik vind dat je dan toch wat energie binnen krijg.
Drink verse sap
Eet kiwi en manderijn
Ik ben gisteren wel even een extra boost gaan halen in het dorp. Supradin dan de hoge dosering. Heb het gevoel dat ik dat echt even nodig heb.

Is het zo lekker bij jou Janine. Hier staat nog een verdomd koude wind.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-19 15:34

Ah meen je niet Mando! :(:)

Zo ver zit ik niet bij je vandaan, maar wel heel lekker beschut. Achter de schutting, in de zon... En ik denk dat ik nu vooral veel energie haal uit de frisse lucht hoor.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 15:36

Ja ik zit meer op de vlakte dus inderdaad wat meer wind.