Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Banjer schreef:Vandaag de hangglider geleerd
Lijkt heel eng in het begin, maar hij valt best mee... ging in 5 minuten van “ik durf mn rechterbeen niet los te laten” naar los hangen
[ [url=m/yazUa1.png]Afbeelding[/url] ]
mingming schreef:HAhah super leuk
Vandaag hier weer getraind voor het NK, het lijkt echt helemaal nergens opIk wil niet meer, maar mijn maatje blijft volhouden dat het wel goed komt
![]()
NK zoekt trouwens nog palenpoetsers als iemand hier interesse heeft! Gratis toegang, eten en bedankjeEn als je zondag gaat dan kan je ook mij nog uit de paal zien vallen tijdens mijn act
Edit; trouwens heb ik nog les gehad van Dineke, erg leuk salto achtig ding geleerd wat ik de komende paar jaar niet zelf ga durven
mingming schreef:Hahah ik heb geen veearts dus daar kan ik niet aankomen. Ik heb wel een sportarts dus daar ben ik vandaag geweest![]()
Helaas slecht nieuws, ontzettend ontstoken bij de kom van mijn schouder en ik mag eigenlijk nu een paar weken geen bovenhandse dingen doen en moet naar de fysio. Echter is het NK dus in juni al. Nu kreeg ik als andere optie om 3x per dag 400mg ibuprofen te slikken in de hoop dat dat de ontstekingen minder maakt en de pijn onderdrukt. Dan moet ik wel na het NK rust geven, want echt goed voor de schouder zal het niet zijn om door te trainen. Mijn vader wil dat ik me afmeld, maar dit wil ik niet en mijn NK maatje ook niet. Dus nog even kijken hoe dit gaat. Baal er echt heel erg van.