Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
beatje schreef:Een vriendin van mij werd ondanks de prikpil nog zwanger,dus niks is 100% veilig.
En hoewel ik het topic met een lach heb gelezen ,verbaasde mij de vraag van de ts ook.
Krijg je in Nl echt zo weinig voorlichting op school? Mijn kinderen hebben dat in het 6e leerjaar gehad en dan nog eens in het middelbaar.Wij hebben ook gewoon een potje met condooms op de kast gehad ,konden ze die in hun zak steken als ze uit gingen.
Missie is geslaagd alles is niet zwanger het huis uit gegaan
pien_2010 schreef:Mijn vader zei altijd : "dom is als je vragen hebt en je stelt ze niet". Tegenwoordig is social media er, dus ik vind het heel normaal en ook verstandig dat TS hier haar vraag stelt.
pien_2010 schreef:Mijn vader zei altijd : "dom is als je vragen hebt en je stelt ze niet". Tegenwoordig is social media er, dus ik vind het heel normaal en ook verstandig dat TS hier haar vraag stelt.
beatje schreef:Een vriendin van mij werd ondanks de prikpil nog zwanger,dus niks is 100% veilig.
En hoewel ik het topic met een lach heb gelezen ,verbaasde mij de vraag van de ts ook.
Krijg je in Nl echt zo weinig voorlichting op school? Mijn kinderen hebben dat in het 6e leerjaar gehad en dan nog eens in het middelbaar.Wij hebben ook gewoon een potje met condooms op de kast gehad ,konden ze die in hun zak steken als ze uit gingen.
_San87_ schreef:Nou nee. Maar je moet er wel even bij bedenken dat niet alle, laat ik zeggen de meeste, vrouwen spuitend klaarkomen.
En een natte vagina is niet zo nat dat je drijft of dat t eruit druipt of zo. Dus een natte spermaplek is meestal gewoon wat het is, sperma.
_San87_ schreef:AlwaysH schreef:In je warmte? Wat?Iedereen hier huilen over dat kwakje in je euh warmte... Dan haal je hem er toch eerder uit of ben ik nou de enige die dat handiger vindt (mocht je niet double Dutch doen)?![]()
Het feit dat iedereen sex zegt alsof het een Amerikaanse soap over seks is. Hahaha. We praten hier gewoon ABN hoor.
Shaggy09 schreef:beatje schreef:Een vriendin van mij werd ondanks de prikpil nog zwanger,dus niks is 100% veilig.
In NL krijg je zeker genoeg voorlichting hierover. Alleen je weet niet vanuit welk oogpunt TS de vraag stelt. Zeker bij bijvoorbeeld religieuze scholen en vanuit een religieuze opvoeding krijg je mee dat voorbehoedsmiddelen eigenlijk een zonde zijn, en dus word daar niet over gepraat. Nu wil ik niet gaan concluderen dat TS religieus is opgevoed, maar ik probeer te zeggen; je weet niet waarom iemand zoiets vraagt. De een is later dan de ander en ik vind het jammer dat sommigen daar zo lomp over kunnen doen. Ik zelf was er al vroeg bij (15) maar aan de andere kant, een getal zegt niks. Ik heb mij altijd al wat ouder gevoelt dan mijn leeftijd en ben ook altijd een paar jaar ouder geschat terwijl mijn oudere zus altijd een paar jaar jonger word geschat. Zij is inmiddels bijna 20 en denk persoonlijk ook niet dat zij echt met seks bezig is. Als zo´n voorlichting op school je ontgaat en je er verder niet echt mee bezig bent vind ik het opzich niet zo gek dat je er een vraag over stelt.
Resistance schreef:Mijn oksel is ook warm.
c_alsemgeest schreef:AlwaysH schreef:Haha ja vagina, is van eens serie. Zegt iemand telkens 'in haar warmte'
'in je warmte' klinkt ook niet helemaal als correct ABN hoor![]()
muntdrop schreef:Volgensmij wisselt dit echt enorm per school. Bij mij was het gewoon 1 les met een uurtje een soort docu filmpje over 'de eerste keer', en daarna gingen we giechelend condooms om een dildo doen. Niet super leerzaam dus. Heb ook niet heel veel van mijn ouders geleerd, die waren er niet echt open over. Ik had echt letterlijk al mijn kennis dus van het internet