Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Chanicha, die 12 behandelingen zijn niet voor zomaar fysio, voor artrose knie/heup zijn die... denk dat je die bedoeld, dat zijn er 12 nl
Er zit geen standaard fysio in de basis. Alleen dus na de 20e behandeling als je indicatie van de chronische lijst hebt.
chanicha schreef:verootjoo schreef:Chanicha, die 12 behandelingen zijn niet voor zomaar fysio, voor artrose knie/heup zijn die... denk dat je die bedoeld, dat zijn er 12 nl
Er zit geen standaard fysio in de basis. Alleen dus na de 20e behandeling als je indicatie van de chronische lijst hebt.
Verootjoo, ik heb er 12 in de AV en ben nu bezig aan de 12 van de BV, nadat die op zijn ga ik over naar de behandelingen van de chronische lijst. Zo is het mij verteld door DSW en als ik bij mijn declaraties kijk wordt het inderdaad uit de BV vergoed nu.
Petpa schreef:vec schreef:Helaas is de uitslag van de arts niet zo positief. 2x pw fysio voor minimaal 6 maanden.
De Frieslander lijkt de beste optie te zijn voor nu. 50 vergoedingen van fysiotherapie
Zolang fysio's moeten werken met behandelgemiddelden is de kans klein dat er ook 50 behandelingen verricht worden.
vec schreef:dat begrijp ik niet helemaal?