Nijmeegse 4 daagse 2019

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Heb je al eens meegedaan ?

Nee ben je gek
39 (37%)
Nee maar wil het ooit wel doen
42 (40%)
Ja 1-5
20 (19%)
Ja 5-10
2 (1%)
Ja 10+
2 (1%)

Totaal aantal stemmen: 105


_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 08:39

Danseresje schreef:
Balen Sara! Hoop voor jou dat er een herloting komt!
De rest: gefeliciteerd! Op naar het mooiste feestje van het jaar.

Maylotje, ik loop vandaag ook de 18 in zandvoort. Moet alleen mijn startkaart nog ruilen. Wil morgen ijsselstein lopen, derde poging, afgelopen twee jaar last minute verhinderd......


Welke tocht in IJsselstein heb je het over? Wij wonen daar vlakbij en gaan morgen ook lopen.

AfricanLady

Berichten: 8012
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-19 15:31

Ik ben nu weer thuis. Even heerlijk 11km gelopen met de hond !

FlameHorse

Berichten: 1499
Geregistreerd: 21-06-12
Woonplaats: Nederland

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 16:00

Ik ben ook weer thuis! Vandaag eerste rondje gemaakt, ging super met dit lekkere weer. 17,15 km gelopen met gem. 5,9 km/h. Erg tevreden.

Danseresje

Berichten: 3460
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 17:21

_Linn_ schreef:
Danseresje schreef:
Balen Sara! Hoop voor jou dat er een herloting komt!
De rest: gefeliciteerd! Op naar het mooiste feestje van het jaar.

Maylotje, ik loop vandaag ook de 18 in zandvoort. Moet alleen mijn startkaart nog ruilen. Wil morgen ijsselstein lopen, derde poging, afgelopen twee jaar last minute verhinderd......


Welke tocht in IJsselstein heb je het over? Wij wonen daar vlakbij en gaan morgen ook lopen.

de ijsseltrail. Gaat me nog zwaar vallen vrees ik. Vandaag al pittig met arm. En dan komt het besef beetje bij beetje.... De 11-Steden gaat denk ik niet haalbaar zijn en ook Nijmegen blijft een vraagteken.....

maylotje

Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 17:36

Danseresje schreef:
Balen Sara! Hoop voor jou dat er een herloting komt!
De rest: gefeliciteerd! Op naar het mooiste feestje van het jaar.

Maylotje, ik loop vandaag ook de 18 in zandvoort. Moet alleen mijn startkaart nog ruilen. Wil morgen ijsselstein lopen, derde poging, afgelopen twee jaar last minute verhinderd......


Wat grappig wij moesten onze startkaart nog ophalen hadden hem niet ontvangen. Wel nagezonden de parkeerkaart ontvangen.
Wij vonden hem leuk! Had hem nog niet eerder gedaan maar was we erg leuk!
Afbeelding

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 17:37

Ah oké. Wij gaan toch zelf een route lopen morgen, te last minute om nu nog over die ijsseltrail na te denken.

Wat vervelend dat je arm niet mee werkt! Hopelijk gaat het snel beter.

Danseresje

Berichten: 3460
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 17:56

_Linn_ schreef:
Ah oké. Wij gaan toch zelf een route lopen morgen, te last minute om nu nog over die ijsseltrail na te denken.

Wat vervelend dat je arm niet mee werkt! Hopelijk gaat het snel beter.

waarschijnlijk gaan we toch niet...... Moet mezelf niet overvragen. Vriendin die mee zou gaan en zou rijden vindt het gelukkig niet erg....
Da's dan drie jaar op rij inschrijven en niet gaan...... Ga me gewoon volgend jaar er niet meer voor inschrijven geloof ik...... :')

maylotje

Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 21:52

Danseresje schreef:
_Linn_ schreef:
Ah oké. Wij gaan toch zelf een route lopen morgen, te last minute om nu nog over die ijsseltrail na te denken.

Wat vervelend dat je arm niet mee werkt! Hopelijk gaat het snel beter.

waarschijnlijk gaan we toch niet...... Moet mezelf niet overvragen. Vriendin die mee zou gaan en zou rijden vindt het gelukkig niet erg....
Da's dan drie jaar op rij inschrijven en niet gaan...... Ga me gewoon volgend jaar er niet meer voor inschrijven geloof ik...... :')


Wat vervelend! Maar inderdaad je moet je arm niet gaan overvragen nu.

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 23:13

Nou onze training kan morgen niet door gaan want ik heb vanavond tijdens mijn basketbalwedstrijd (we speelde net pas een halve minuut....) volledig mijn knie verdraaid. Ik kan heel voorzichtig lopen maar daar is ook alles mee gezegd. Deze blessure heeft wel even tijd nodig om te herstellen maar gezien hoe ik nu al loop gaat het wel weer goed komen denk ik. Maar balen doe ik wel heel hard!

maylotje

Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 23:25

Oei dat doet vast veel zeer! Beterschap!!!

AfricanLady

Berichten: 8012
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-19 23:47

Rustig aan !

Danseresje

Berichten: 3460
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 08:52

Aaauuuuuwwwww! Da's niet fijn. Sterkte er mee

Astorga
Berichten: 3037
Geregistreerd: 07-06-05

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 10:45

Welkom op de geblesseerdenbank!
Succes met je herstel.

Ik mag deze week 10 km gaan proberen van de fysio en dan kijken of ik weer last heb. Ben alleen bang dat ik met dit tempo van opbouwen niet bij de benodigde 4x50 ga komen. Beetje gefrustreerd dat het zo langzaam gaat.

Danseresje

Berichten: 3460
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 11:34

Astorga, wat is jouw blessure dan? Sterkte. Ik zit in het acceptatie proces dat de elfsteden hem niet wordt en ik vrees ook voor Nijmegen.
Wil mezelf niet kapot lopen..... En lopen moet leuk blijven

FlameHorse

Berichten: 1499
Geregistreerd: 21-06-12
Woonplaats: Nederland

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 13:09

Heel veel beterschap allemaal!

Astorga
Berichten: 3037
Geregistreerd: 07-06-05

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 23:54

Tot hoeveel km heb jij nu gewandeld Danseresje?

Ik dacht dat ik last had van mijn scheenbeen, maar mijn hele onderbeen is overbelast en de andere doet ook mee. Als ik te ver ga schieten alle spieren in de kramp en kan ik weer van voren af aan beginnen. Normaal begon ik met 30 km met trainen en nu mag ik alleen maar kleine stukjes. Word er ongeduldig van.

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 15:16

Zo net bij de huisarts geweest voor mijn knie. Ze denkt dat het mijn meniscus is maar kon niet heel goed nog onderzoek doen door de zwelling. Zij denkt dat de vierdaagse niet haalbaar is. Zelf zie ik het nog wel iets positiever in want het gaat nu al beter dan gister en mijn gevoel zegt dat ik wel gewoon nog goed herstel.

Maar dan komt het dilemma. Als ik de vierdaagse wil annuleren moet dat voor 12 april al...dat is volgende week al. Erna kan ook wel maar dan ben ik de inschrijfkosten kwijt. Mijn vriend heeft nog niet betaald. Ik weet dus niet zo goed wat ik moet doen. Doet het bestuur van de vierdaagse wel eens aan uitzonderingen?

Astorga
Berichten: 3037
Geregistreerd: 07-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 20:33

Aan uitzonderingen voor annuleren doet de stichting niet bij mijn weten. Zelf voor dispensatie (bijv rolstoel) moet je met goed bewijs komen.

Heb je een goede (sport)fysiotherapeut in je buurt waar je snel terecht kunt en die met je mee kan kijken? Die kan het misschien beter inschatten. Zonder fysio had ik al jaren geleden moeten stippen.

Danseresje

Berichten: 3460
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 20:44

Ik heb de Vierdaagse voor 75% afgeschreven.... Maar ga niet annuleren. Loopt het ineens lekker, dan kan ik altijd nog mee doen.... Slaapplek heb ik op toch al. Loopt het niet lekker... Tja, dan hoor ik bij de mensen die zich niet geregistreerd hebben.... Normaal niet mijn insteek, maar die bovenarmbreuk zet alles in een ander perspectief
De 11-Steden heb ik vandaag wel geannuleerd! Ga het niet redden om mezelf klaar te stomen in 8 weken. Volgens mij is het nog 14 weken voor de Vierdaagse, dus dat wordt ook uitdagend.

Het doet pijn en heb het ook echt nog niet geaccepteerd.... Maar de chirurg was vandaag blij met mijn besef. Tja, mijn hoofd loopt nog achter op mijn lijf zullen we maar zeggen.....

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 20:50

Ik ga inderdaad ook langs bij mijn fysio, wil eerst dat de zwelling iets meer zakt nog want dan kan die daadwerkelijk ook wat doen. Ik hoop gewoon dat dit snel weg trekt en dat ik dan zo weer rustig op kan gaan bouwen met een knie brace om. Ik wil hem wel echt heel graag lopen namelijk.

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 17:16

Stel dat ik op tijd me afmeld voor de vierdaagse, dus voor de 12e, ik was al garant van meedoen want heb hem vorig jaar ook uitgelopen, ben ik dan mijn garantie voor volgend jaar kwijt of niet?

AfricanLady

Berichten: 8012
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-19 17:39

Nee eens uitgelopen is altijd meedoen.
Tenzij ze de regels gaan veranderen of bij een speciale editie

Danseresje

Berichten: 3460
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 18:05

Daar zit ik ook nog een beetje mee Linn, om me misschien af te melden. Er gaan geruchten dat de regels misschien wel aangepast gaan worden.....maar hoe zeker is dat?

Astorga
Berichten: 3037
Geregistreerd: 07-06-05

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 18:51

Die regels zijn al jaren hetzelfde, dus de kans bestaat, maar lijkt me niet groot.

Danseresje

Berichten: 3460
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 19:21

Ik betwijfel namelijk zeer hoe haalbaar het gaat zijn om mee te doen......dus misschien toch maar annuleren....ik weet het niet