Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
viphorse schreef:Dan nog ligt gevaar van terugval op de loer maar degene die afgekickt zijn “ moeten “ vaak hun leven omgooien voor wat betreft hun oude vrienden en ga zo maar door.
Schaduw25 schreef:MarlindeRooz schreef:Wat rot ts, hij gebruikt nog of is nog gestopt?
Hij gebruikt nog en voelde zich betrapt toen ik er achter kwam, ik heb ook het idee dat hij over een paar dagen weer terug komt kruipen maar nu is mijn deur voor hem gesloten en is hij niet meer welkom als meer dan alleen vrienden.
Schaduw25 schreef:MarlindeRooz schreef:Wat rot ts, hij gebruikt nog of is nog gestopt?
Hij gebruikt nog en voelde zich betrapt toen ik er achter kwam, ik heb ook het idee dat hij over een paar dagen weer terug komt kruipen maar nu is mijn deur voor hem gesloten en is hij niet meer welkom als meer dan alleen vrienden.
Schaduw25 schreef:Hij gebruikt nog en voelde zich betrapt toen ik er achter kwam, ik heb ook het idee dat hij over een paar dagen weer terug komt kruipen maar nu is mijn deur voor hem gesloten en is hij niet meer welkom als meer dan alleen vrienden.
verootjoo schreef:Hij is er nog niet aan toe om te stoppen met gebruiken. En hij ziet in dat samenleven met jou dan geen optie is.
Nu ben je verdrietig en kapot ervan, dat is logisch. Maar over een tijdje zul je zien dat dit het beste voor jou en hem is in deze situatie.