Tsja en toen kwam je er achter

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nadia85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-18 14:54

fokfanaat schreef:
maar serieus he, waarom zou hij eerst zeggen dat het al 7 jaar is en veel vaker, terwijl het korter en minder vaak is?

lijkt me zo klaar als een klontje dat hij niet eerlijk en het nu probeert te bagatelliseren.

Waarschijnlijk wel ja..

superpony

Re: Tsja en toen kwam je er achter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 15:21

Maar we zijn er niet bij hoe jij reageert. In mijn ogen en zo te lezen, velen ben jij heel redelijk. Toch kan hij aan jouw gezicht iets aflezen en weer terug gaan in schaamte. Misschien is er nog steeds een stuk schaamte en loopt hij vast in zijn verhaal als hij nog niet alles kan of durft te vertellen.

Als ik morgen zou vreemdgaan zou ik mezelf ook verafschuwen, dus verwacht dat mijn man dan ook zo over me denkt.

Je toekomst is onzeker, maar dat is het feitelijk altijd, alleen weten we dat niet altijd. Het kan voor iedereen vandaag of morgen heel anders zijn.

Is het sowieso geen goed idee om al te gaan solliciteren, om in ieder geval niet meer samen te moeten werken?? Dat je iets voor jezelf opbouwt en prive aan je relatie werkt, of die dan wel of niet doorzet.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 16:09

Weten zijn ouders dit al? Kunnen zij niet eens met hem praten? Of een broer of zus die tot hem door kan dringen? Ik denk dat het duidelijker voor hem moet worden wat de gevolgen gaan zijn voor zijn acties.

En heb je de testuitslagen al terug?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 16:12

Storm schreef:
Weten zijn ouders dit al? Kunnen zij niet eens met hem praten? Of een broer of zus die tot hem door kan dringen? Ik denk dat het duidelijker voor hem moet worden wat de gevolgen gaan zijn voor zijn acties.

Als TS zelf nog niet weet wat de gevolgen zijn, wat ZIJ wil en denkt en voelt, waarom moet er dan familie of uberhaupt anderen bij gehaald worden om "tot hem door te dringen"?

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 16:17

Storm schreef:

Ik denk dat als hij niet door had wat de gevolgen zouden zijn, hij ook niet gelogen had.

Brutaal dat je vraagt of TS uitslag van een SOA test al binnen heeft, dit lijkt me nogal persoonlijke info :=

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 16:22

Ik ken ook een man met vrouw en 3 kinderen.Die kwam na 15 jaar getrouwd er achter dat die meer op mannen viel als vrouwen. Gescheiden en met de man verder. Je zag hem vaak lopen met vriend aan de ene hand en vrouw aan de andere hand met de kinderen erbij. Gingen ook met de kinderen samen op vakantie.
Respect voor die vrouw dat zou ik echt niet kunnen.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 16:24

Dat is wel een ander verhaal, dan heb je als vrouw een keuze, ipv al 7 jaar bedonderd worden

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 16:26

Familie erbij halen lijkt me nu (nog?) niet van toepassing.
Ik vind het wel schokkend dat hij je nog steeds blijft voorliegen (of nou ja, aan de andere kant ook weer niet gezien zijn staat van dienst). Als ik hem was zou ik nu open zijn over alles en mijn relatie willen redden door schoon schip te maken.

DemDeempel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 16:28

Ik lees nu steeds stil mee want ik weet gewoon niet iets waarmee ik je kan helpen. Ten eerste een groot compliment over hoe je het aanpakt, dan kan simpelweg niet makkelijk voor je zijn.

Wat mij opvalt aan je verhaal is dat hij zelf niet echt iets doet. Je zegt bij alles hij gaat het proberen, proberen, proberen.... Hij moet gewoon iets doen. Jij zegt dat hij in gesprek moet met iemand, hij gaat dat proberen. Jij zegt je wil dat hij eerlijk is, hij probeert het maar liegt alleen maar weer verder. Jij wil dat hij zichzelf ook laat testen, hij heeft nog niks laten blijken dat hij actie onderneemt.
Het komt allemaal op mij over alsof hij het grote slachtoffer is en jij de boeman omdat je hem ermee confronteert. Ja natuurlijk is het heel moeilijk voor hem om onzeker te zijn over je geaardheid vooral in een dorp maar komop hé, het is een volwassen man, hij maakt de keuze om jaren te liegen en te bedriegen en dan nu zielig doen.

Ik heb het gevoel dat hij jou nu alles laat beslissen en dat jij dan zometeen degene bent die bij hem is weggegaan (mocht het zover komen), en dan jij degene bent die hem niet accepteert. Hij zou juist degene moeten zijn die keihard vecht voor jullie relatie.

Ik wil totaal niet bot overkomen of je pijn doen met dit verhaal. Als dit mij zou overkomen zou het klaar zijn, niet omdat hij met mannen vreemd gaat maar het liegen is al genoeg. Ik heb weinig vertrouwen in mensen en ik zal bij alles wat hij zegt en overal waar hij heengaat een onrustig gevoel krijgen.

Wat betreft zijn ouders, laat die er lekker buiten. Jullie moeten dit eerst zelf oplossen en ik denk dat hij nu wel op een leeftijd is dat papa en mama hem niet meer kunnen vertellen hoe hij zich moet gedragen (plus komend uit een dorp is er een grote kans dat ze wat traditioneler zijn dat de gemiddelde stadsmensen, ik kom ook uit een dorp en het is wel een heel verscheel met de stad waar ik nu woon)

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 16:29

fokfanaat schreef:
Dat is wel een ander verhaal, dan heb je als vrouw een keuze, ipv al 7 jaar bedonderd worden

ja inderdaad.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 17:48

DemDeempel schreef:
Ik lees nu steeds stil mee want ik weet gewoon niet iets waarmee ik je kan helpen. Ten eerste een groot compliment over hoe je het aanpakt, dan kan simpelweg niet makkelijk voor je zijn.

Wat mij opvalt aan je verhaal is dat hij zelf niet echt iets doet. Je zegt bij alles hij gaat het proberen, proberen, proberen.... Hij moet gewoon iets doen. Jij zegt dat hij in gesprek moet met iemand, hij gaat dat proberen. Jij zegt je wil dat hij eerlijk is, hij probeert het maar liegt alleen maar weer verder. Jij wil dat hij zichzelf ook laat testen, hij heeft nog niks laten blijken dat hij actie onderneemt.
Het komt allemaal op mij over alsof hij het grote slachtoffer is en jij de boeman omdat je hem ermee confronteert. Ja natuurlijk is het heel moeilijk voor hem om onzeker te zijn over je geaardheid vooral in een dorp maar komop hé, het is een volwassen man, hij maakt de keuze om jaren te liegen en te bedriegen en dan nu zielig doen.

Ik heb het gevoel dat hij jou nu alles laat beslissen en dat jij dan zometeen degene bent die bij hem is weggegaan (mocht het zover komen), en dan jij degene bent die hem niet accepteert. Hij zou juist degene moeten zijn die keihard vecht voor jullie relatie.

Ik wil totaal niet bot overkomen of je pijn doen met dit verhaal. Als dit mij zou overkomen zou het klaar zijn, niet omdat hij met mannen vreemd gaat maar het liegen is al genoeg. Ik heb weinig vertrouwen in mensen en ik zal bij alles wat hij zegt en overal waar hij heengaat een onrustig gevoel krijgen.

Wat betreft zijn ouders, laat die er lekker buiten. Jullie moeten dit eerst zelf oplossen en ik denk dat hij nu wel op een leeftijd is dat papa en mama hem niet meer kunnen vertellen hoe hij zich moet gedragen (plus komend uit een dorp is er een grote kans dat ze wat traditioneler zijn dat de gemiddelde stadsmensen, ik kom ook uit een dorp en het is wel een heel verscheel met de stad waar ik nu woon)

Hier ga ik in mee... Sorry TS, heb ook niet de indruk dat het hem écht zoveel spijt, aangezien hij zijn verhaal steeds bijsteld (lees: nog steeds liegt).

Ene kant vind ik het heel knap dat je je zo opstelt, anderzijds ben ik bang dat je grenzen vervaagd zijn en hij er keihard overheen gaat.
Maar goed, da's natuurlijk makkelijk praten omdat ik zelf niet in jouw situatie zit.

Veel sterkte en wijsheid!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 18:07

Hij hoeft toch ook geen spijt te hebben?
Waarschijnlijk wilt hij het liefst zo door gaan.
Dat mag. Dan heeft TS te beslissen hoe zij door wilt gaan en of ze vervolgens elkaar kunnen vinden, of kunnen middelen of helemaal niet.

Het onbeschermd sexen is echt wel zn grootste fout, dat vind ik enorm triest. Dat zou voor mij persoonlijk dé reden zijn om hem te verlaten. Daar valt niets vergoeilijks over te zoeken.

Lastig TS. Praten praten praten. Ik zou niet teveel bochten wringen “voor de buitenwereld”. Als jij tijd en ruimte nodig hebt dan is dat zo. Doe dat dan ook. Ook als dat betekend dat jij stopt in het bedrijf per direct of binnen nu en 4 weken. Jij bent niet onmisbaar in het bedrijf (niemand niet) en overal valt een mouw aan te passen. Daarnaast zou met familie praten nog niet eens zo gek zijn, als de relatie daarmee goed is, zo vergaar je steun en mogelijkheden tot je ei kwijt kunnen.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 18:50

Ik vind wel dat hij spijt "mag" hebben... voor het liegen en het in gevaar brengen van haar en hun kinderen qua gezondheid.

Niet van het feit dat hij gevoelens van lust heeft voor mannen.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 19:02

Maar niemand is bij de gesprekken, hoort wat er exact gezegd wordt, met welke toon, houding en gezichtsuitdrukking.

Ik vind oordelen altijd heel makkelijk met: ik zou dit, ik zou dat...... Dat weet je nooit. Zelfs niet als dit je ook is overkomen, want elk mens is anders en elke situatie ook.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 19:58

superpony schreef:
Maar niemand is bij de gesprekken, hoort wat er exact gezegd wordt, met welke toon, houding en gezichtsuitdrukking.

Ik vind oordelen altijd heel makkelijk met: ik zou dit, ik zou dat...... Dat weet je nooit. Zelfs niet als dit je ook is overkomen, want elk mens is anders en elke situatie ook.

Klopt helemaal en daarom reageer ik ook vanuit mijn eigen gevoel.
Maar het gaat om TS; TS: veel sterkte!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 23:18

linnnh schreef:
Brutaal dat je vraagt of TS uitslag van een SOA test al binnen heeft, dit lijkt me nogal persoonlijke info :=

Pardon? Ik vraag of ze de testresultaten al terug heeft, niet of ze dit hier wilt delen. Lezen.

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 23:20

Storm schreef:
linnnh schreef:

Pardon? Ik vraag of ze de testresultaten al terug heeft, niet of ze dit hier wilt delen. Lezen.

Dat is precies wat ik schrijf :')

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 23:22

Brutaal zou zijn als ik zou vragen of ze de uitslag hier neer zou willen zetten. Ik vroeg enkel of ze al wat wist.

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 23:26

Vind ik alsnog brutaal, mag toch? :) Je hoeft niet gelijk zo in de verdediging te schieten hoor, ik val je niet aan.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 23:27

Is niet brutaal imo, maar interesse tonen. TS heeft zelf dit topic geopend en dit verteld. Ook onder schaduwacount, dus ik vind het niet zo gek dat iemand vraagt of ze al antwoorden heeft. Meer als geruststelling, dan uit leedvermaak, nieuwsgierigheid ed

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 23:29

superpony schreef:
Is niet brutaal imo, maar interesse tonen. TS heeft zelf dit topic geopend en dit verteld. Ook onder schaduwacount, dus ik vind het niet zo gek dat iemand vraagt of ze al antwoorden heeft. Meer als geruststelling, dan uit leedvermaak, nieuwsgierigheid ed

Dank je wel, jij snapt het.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 09:59

Ik zou wel rekenen op aids na 7jr :o

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 10:00

shilady schreef:
Ik zou wel rekenen op aids na 7jr :o

En je onderbouwing hiervoor is?

Lekkere uitspraak := Maak de TS nog even ongeruster.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 10:06

Ben ook wel nieuwschierig??
Alsof iedere homoseksuele of bi seksuele standaard aids heeft.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 10:44

En toen kwam het hoge woord eruit
Hij ging vreemd met mannen! Groepjes georganiseerd sex met mannen, en dit iig al 7 jaar lang, gemiddeld 3 keer per maand! Onveilig

Lijkt mij dat dat in 7jr met de vele groepen en mannen dat een zeer hoog risico op aids geeft B-)