@bontesok: Ik vind de 1e stijl je erg mooi staan

@listiglistje: Hoe dan.. Jij hebt echt de eeuwige jeugd!
@Datbeniknou: Zo vind ik het erg mooi en verzorgd, zo laten hoor!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TheNovelist schreef:Ik ben zelf mega fan van kort haar, maakt niet uit welke leeftijd. Vind wel dat het bij je moet passen omdat niet iedereen het kan hebben.
Heb zelf altijd lang haar gehad maar had in 2017 toch besloten om het eindelijk kort te knippen en wat ben ik daar blij mee! Dacht eerst dat het zo veel makkelijker zou zijn maar valt aardig tegen![]()
Ik ben zelf 18 maar vind niet dat mijn haar me minder 'vrouwelijk' maakt.
[ [url=m/E3qVD7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/C1b1mH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nessie schreef:@bontesok: Ik vind de 1e stijl je erg mooi staan
/quote]8nnemiek schreef:Hartstikke leuk, bontesok! Vooral die eerste staat heel mooi
Kaka schreef:Leuke foto's ook(Edit: die van Dianta, he... Joanna heeft gewoon een mooi koppie met haar)
Plak deze kapsels op Emma Watson of Michelle Williams en het ziet er al heel anders uit (strak in de make up en met goede belichting):
[ [url=m/L3OHpp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Frummels schreef:Ik vind kort haar super vrouwelijk en sexy staan, mits goed geknipt en bij iemand die zich modieus en goed weet te kleden.![]()
Ik heb het zelf vorig jaar allemaal af laten knippen, maar was toch niks voor mij. Ben heel blij dat het weer richting schouderlengte gaat nu.
Dit ben ik met kort haar vorig jaar:Spoiler:
[ [url=m/cm0nlp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WvZ7b1.jpg]Afbeelding[/url] ]
TheNovelist schreef:Ik ben zelf mega fan van kort haar, maakt niet uit welke leeftijd. Vind wel dat het bij je moet passen omdat niet iedereen het kan hebben.
Heb zelf altijd lang haar gehad maar had in 2017 toch besloten om het eindelijk kort te knippen en wat ben ik daar blij mee! Dacht eerst dat het zo veel makkelijker zou zijn maar valt aardig tegen![]()
Ik ben zelf 18 maar vind niet dat mijn haar me minder 'vrouwelijk' maakt.
[ [url=m/E3qVD7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/C1b1mH.jpg]Afbeelding[/url] ]
DatBenIkNou schreef:[ [url=m/ZqKEEz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Over het algemeen is het gewoon gemakzucht. Hoeveel vrouwen maken nog een beetje werk van zichzelf na het huwelijk en kids? Het moet vooral allemaal ' makkelijk'...over het algemeen. Volgens mij sluipt het erin zonder dat je het zelf in de gaten hebt. Ik heb mijn man dus maar gevraagd mij te waarschuwen als het mij overkomt.Ik ben 49, niet verder vertellen
Mars schreef:Frummels schreef:Ik vind kort haar super vrouwelijk en sexy staan, mits goed geknipt en bij iemand die zich modieus en goed weet te kleden.![]()
Ik heb het zelf vorig jaar allemaal af laten knippen, maar was toch niks voor mij. Ben heel blij dat het weer richting schouderlengte gaat nu.
Dit ben ik met kort haar vorig jaar:Spoiler:
[ [url=m/cm0nlp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WvZ7b1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jou staat het prachtig! Mooi gezicht heb je
SecretLIN schreef:ik heb ook redelijk lang haar met slag erin, erg irritant..
doe er ook weinig mee.
[ [url=m/rC9bCh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/r7aVh9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5YPbGu.jpg]Afbeelding[/url] ]
durf het niet kort te knippen heb nogal een groot en bol hoofd