LoveBodin schreef:grijs_wolkje schreef:Nancy- Hubby komt om half vijf uit zijn werk, dus kunnen het vanavond in alle rust, face to face, bespreken. En inderdaad een kind willen is nog niet zo makkelijk. Op kleintje hebben we ook 4 jaar gedaan met vele fertiliteitsbehandelingen die geen resultaat hadden, we moesten door naar het ivf traject maar werden in de wachttijd toch spontaan zwanger.
Ik moet vanavond echt opletten niet in de aanval te gaan. Begrip hebben en aandachtig luisteren naar elkaar.. Onze communicatie is altijd heel goed alleen hebben we nog nooit zo'n heftige situatie aan de hand gehad.
Als het er nu op uitkomt dat hij het kind niet wil en ik wel, dan laten we het een weekje rusten denk ik. Dan kan het bezinken en kunnen we verder praten
TS, ik raad je aan om het nu niet over de telefoon/whatsapp/sms met hem hierover te hebben. Dit is echt een onderwerp wat gewoon een goed gesprek nodig heeft.
Ik wens je heel veel succes, sterkte en wijsheid!
En complimenten voor jou, volgens mij ben je op de goede weg. En je bent volgens mij ook onwijs gegroeid sinds het begin van dit topic!
- Een stille meelezer
Ik zeg nergens dat ik het er over de telefoon over heb toch? Hubby begon wel maar ik heb gezegd dat ik dat niet wil maar face to face