Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ninx schreef:[***] schreef:Bedankt voor het delen van je ervaring Ninx, waardevolle toevoeging voor het topic
Er staat een poll op de eerste pagina.
Het lijkt me dat je je antwoord op die poll toelicht toch?
Dat zie ik anderen ook doen?
sanso schreef:Heb je een nieuwsbericht daar van?
Ninx schreef:Bij werkelijk ongemak of grote afwijkingen waar je mentaal echt last van hebt vind ik het super.
Verder vind ik het onzinnig: het is een soort valsspelen, shortcuts nemen, pronken met iets dat je niet werkelijk hebt.
Maar bovenal vind ik het zorgelijk dat mensen hier zoveel mee bezig zijn en kennelijk zo ontevreden zijn met zichzelf. Dat vind ik wel eens een beetje verdrietig.
Vooral jonge meiden met neptieten en opgespoten lippen. Op die leeftijd ben je zelden echt tevreden, dat verandert naarmate je volwassener wordt.
Ik hoop oprecht dat complicaties de meeste mensen bespaard zullen blijven. Het is niet zonder risico en we weten nog heel weinig van de lange termijn gevolgen.
Ninx schreef:Bij werkelijk ongemak of grote afwijkingen waar je mentaal echt last van hebt vind ik het super.
Verder vind ik het onzinnig: het is een soort valsspelen, shortcuts nemen, pronken met iets dat je niet werkelijk hebt.
Maar bovenal vind ik het zorgelijk dat mensen hier zoveel mee bezig zijn en kennelijk zo ontevreden zijn met zichzelf. Dat vind ik wel eens een beetje verdrietig.
Vooral jonge meiden met neptieten en opgespoten lippen. Op die leeftijd ben je zelden echt tevreden, dat verandert naarmate je volwassener wordt.
Ik hoop oprecht dat complicaties de meeste mensen bespaard zullen blijven. Het is niet zonder risico en we weten nog heel weinig van de lange termijn gevolgen.
Furrow schreef:Klopt hoor, voor mij mag er een hogere bewaking op komen. Vorige week is er een bekende kliniek nog gepakt op het gebruik van chinese ongeteste botox. Dan denk ik soms oei, wat doen de goedkope klinieken dan soms of niet goedkope.
yeentll schreef:Ninx schreef:Bij werkelijk ongemak of grote afwijkingen waar je mentaal echt last van hebt vind ik het super.
Ik ben 27, heb neptieten en heb een keer mn lippen laten doen. En ik ben zo megablij met die neptieten en opgespoten lippen! Met 1.76m en cup 70AA vind ik dan ook dat ik een weloverwogen beslissing heb genomen en ik ben zo blij met mijn lichaam. Iedereen mag het belachelijk vinden, maar ik heb het voor mezelf gedaan. Als je jankend voor de spiegel staat en met 2 bh’s over elkaar aan naar school gaat, dan pas kan je oordelen over de keuze voor plastische chirurgie. En tuurlijk zijn er mensen die die 70AA wel accepteren, maar ik niet en ik ben blij toe, want tegenwoordig kunnen ze hele mooie dingen.
En pronken met iets wat je niet hebt... beetje gekke formulering. Push up bh’s en make-up dan ook maar achterwege laten?
Dit wilde ik even gezegd hebben