Definitief ontharen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-25 16:02

pluisje88 schreef:
Storm schreef:

Misschien heeft het met de intensiteit te maken? Hoe hoog de energie van de flits is? Ik weet het eigenlijk ook niet meer, ik weet wel dat de salon waar ik kwam de sterkte aan kon passen.

Ja dat klopt maar mijn behandelaar zegt wel dat hij zo hoog mogelijk moet staan. Je moet het net aan kunnen volhouden. Als je niks voelt gebeurt er ook niks zegt ze. Die van mij heeft ook een ijskoude kop en koelt dus meteen maar het brandt op het moment van impact wel door hoor..

Hmm ik heb nog nooit gehoord dat hij zo hoog mogelijk moet staan. Ze weet ook dat ik niks voel.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-25 16:07

Janinevv schreef:
Hebben jullie ook allemaal dat daar beneden gedaan? Wat ik begrijp duurt dat dus best wel lang?

Krijg je geen blijvende schade oid ? Verkleuringen van de huid?

Ja dat lijkt langer te duren. Haar groeit trager en het is minder dus idd geen ingegroeide haren en minder scheren. Ze zegt dat het uiteindelijk wel weg hoort te gaan. Ik heb dikke zwarte haren dus dat zou goed moeten pakken. Maar ze is tussendoor van apparaat gewisseld en die nieuwe werkte niet goed. Dus ik kan niet echt beoordelen omdat mijn haar dus in de tijd dat ze over is geschakeld op dat nieuwe apparaat, tijd heeft gehad om weer op krachten te komen. De behandelingen betaal ik nu dus ook niet, omdat de behandelingen met het juiste apparaat teniet zijn gedaan door de hersteltijd, en de behandelingen van het nieuwe apparaat geen effect hadden. Dus we zijn nu zegmaar opnieuw begonnen. Paar behandelingen gehad. Oksels is bijna weg, benen is amper nog haar maar beneden nog wel vrij hardnekkig
En snor blijft ook stug terugkomen terwijl dat ook echt zwarte haren zijn

Janinevv

Re: Definitief ontharen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-25 20:06

Dank voor jullie antwoorden!
Ik zie ook dat je van zulke thuis apparaten hebt van rond de 200-300 euro. Ben dan wel benieuwd wat daar de werking van is.

Ik heb hele donkere haren, schijnt dan wel te werken.

Dorine92

Re: Definitief ontharen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-25 12:30

Ik was voor 7 behandelingen niet echt bizar veel meer kwijt, dus vond het wel makkelijk dat het gedaan wordt dan. Hele lichaam.
Volgens mij zijn die thuis machines best klein dus er gaan denk ik best veel tijd in zitten. Ik denk ook niet dat ze net zo goed zijn, zeker niet voor dat geld