Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjarett schreef:ik meld me ook. Al jaren verslaafd aan mooie nagels.
Ik doe het van het begin af aan zelf. Met wisselende resultaten.
Soms zit het een maand en ook heb ik dat het er na een dag of twee spontaan afvalt.
Ik heb nu een nieuwe lamp gekocht, ik hoop dat het daaraan ligt.
Cinnepin schreef:rijdt er vanaf utrecht direct een trein naar werkendam? Want als ik Naar gurkum zou moeten moet ik in utrecht overstappen en ook nog eens in geldermalsen...en dan door naar gorkum en ben ik er nog steeds niet...
zorro schreef:Voor mij wat te ver weg LM, jammer want het had me echt leuk geleken.
Edit: zijn er hier mensen uit het noorden? Ik zit vlakbij groningen en kan rond de 20 mensen kwijt in ons leslokaal, dus mogelijkheden genoeg
Shenavallie schreef:zorro schreef:Voor mij wat te ver weg LM, jammer want het had me echt leuk geleken.
Edit: zijn er hier mensen uit het noorden? Ik zit vlakbij groningen en kan rond de 20 mensen kwijt in ons leslokaal, dus mogelijkheden genoeg
Wij overwegen heel sterk om naar het oosten van het land te gaan verhuizen, dus wie weet in de (nabije) toekomst!
@ LadyMadonna: Het lijkt mij een gezellig plan, zij het dat ik enorm zit te worstelen met tijd op dit moment. Vandaag zowaar een dagje vrij, maar al helemaal volgepropt met plannen die steeds maar blijven liggen...
Shenavallie schreef:Sjarett schreef:ik meld me ook. Al jaren verslaafd aan mooie nagels.
Ik doe het van het begin af aan zelf. Met wisselende resultaten.
Soms zit het een maand en ook heb ik dat het er na een dag of twee spontaan afvalt.
Ik heb nu een nieuwe lamp gekocht, ik hoop dat het daaraan ligt.
Meestal ligt het aan de voorbereiding (prep).