Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sabini schreef:Na ongeveer 3 douchebeurten pak ik een nieuwe. Handdoeken worden immers niet 'vies' als je schoon onder de douche vandaan komt.
Iloveiswan schreef:Dan vraag ik mij toch af voor diegene die elke dag of 2 x per dag douchen. Hebben jullie dan een dichte douche?
Want als ik en/ of vriend douche is hele badkamer nat inclusief wc en loopt het bijna de deur uitJa ook met maar 5 a 10 min. Hebben ook geen raam.
Dus als ik elke dag of 2 x per dag douche betekend dat, dat nooit mijn badkamer kan drogen en dus nooit de wc of vloer kan schoonmaken.
Weet wel dat als we volgend jaar voor een koophuis gaan kijken dat we een douchewand willen
En en s`morgens douchen gaat eigenlijk al niet. Vaak genoeg moet ik 5 uur opstaan. Noway dat ik dan ook nog ga douchen. Het liefst snel wassen en kleding aan. Na het douchen ben je altijd zo koud of je moet koud douchen. Dan word je nooit wakker.
Azmay schreef:Mavelle schreef:Douchen met een washandje is vies dus inzepen met je handen? Ik vind het fijne en schone van een washandje juist dat je lekker kunt schrobben.
Maar waarom zou je dat willen?
Mijn oksels gaan dan iig helemaal kapot en de rest van mijn lijf droogt uit en beschadigd.
Azmay schreef:Mavelle schreef:Douchen met een washandje is vies dus inzepen met je handen? Ik vind het fijne en schone van een washandje juist dat je lekker kunt schrobben.
Maar waarom zou je dat willen?
Mijn oksels gaan dan iig helemaal kapot en de rest van mijn lijf droogt uit en beschadigd.
Tiggs schreef:Je handen niet wassen voor het eten (met name na stallen uitmesten etc) vind ik juist ontzettend goor.
Heb ook zo'n kennis die zelden haar handen wast, ook niet als ze naar de wc gaat bijvoorbeeld, en het maar wat vreemd vindt dat ze zo vaak ziek is...
Azmay schreef:Tiggs schreef:Je handen niet wassen voor het eten (met name na stallen uitmesten etc) vind ik juist ontzettend goor.
Heb ook zo'n kennis die zelden haar handen wast, ook niet als ze naar de wc gaat bijvoorbeeld, en het maar wat vreemd vindt dat ze zo vaak ziek is...
Krijg je juist weerstand van normaal
Brainless schreef:Sabini schreef:Na ongeveer 3 douchebeurten pak ik een nieuwe. Handdoeken worden immers niet 'vies' als je schoon onder de douche vandaan komt.
En jij droogt je kont en muts niet af?!
Hier gaan alle handdoeken (en degene die een washand gebruikt) na 1x gebruik in de was en wordt op minimaal 60C gewassen.