Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kobus17 schreef:Enig idee hoe je aan de blaren bent gekomen? Schoenen te smal? Andere sokken gebruikt? Te hard of juist onder je tempo gelopen? Weinig publiek waarschijnlijk, dat maakt het ook zwaar denk ik, vooral mentaal.
_Linn_ schreef:En gewoon deze onder je broek?
https://www.sloggies.nl/sloggi-basic-lo ... 07643.html
Die heb ik altijd aan onder mijn basketbal broekje omdat mijn benen idd ook iets langs elkaar schuren. Zitten heel fijn vind ik.
Wij gaan komende zondag 40 lopen, twee weken terug 35 gelopen en dat ging heel simpel. We merken dat we niet zo heel veel meer hoeven te trainen, beide hebben we niet echt ergens last van. Nu lopen we 3 dagen in Disneyland ook heel wat af haha.
welmoedz schreef:Hoe gaat het met jullie voorbereidingen? Wij hebben vorige week voor het eerst 40 km gelopen, was best stijf en moe aan het eind van de dagZaterdag nog een keer 40 km en dan het weekend daarop 2x 40 km bij de 2-daagse in Beneden Leeuwen.
Ik heb nog geen blaren op mijn voeten gehad maar wel aan de binnenkant van mijn bovenbenen omdat ze tegen elkaar aanschuren.. ondergoed heb ik al vanalles geprobeerd maar veel kruipt teveel omhoog. Jullie hier nog tips voor?