[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 22:48

Wow Killyenn. Super tof kapsel! En de gehele omgeving van je eerste foto, net of t n kiekje uit de jaren 70 is! Haha!

Elegance_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 10:24

Killyenn schreef:
Ik doe vaak met die lengte die jullie nu hebben twee franse vlechten aan de bovenkant/zijkanten, met twee knotjes achter vast. Nu moet ik zeggen dat ik eigenlijk altijd wel een stukje opscheer omdat ik enorm dik haar heb, dus dan gaat het ook iets makkelijker. Ik laat eigenlijk altijd de zijkanten kort totdat de bovenkant wat langer is, daardoor lijkt het ingroeien wat langer te duren, maar kun je het wel nog mooi in model doen tijdens het uitgroeien :j
Inmiddels gewoon besloten dat ik toch geen lang haar wil, lekker makkelijk, hoef ik ook niet meer door die fase heen :))

Elegance, om het mooi grijs te houden zul je niet te vaak moeten wassen en zelf af en toe bijkleuren (of bij de kaper, maar daar had ik geen geld voor :+ ). Colour freedom heeft een paar verschillende grijstinten afhankelijk van hoe donker je bent, ik had zelf graphite grey, niet te lang laten zitten want dan wordt het blauw :+

Mag ik vragen waar jij dat koopt? :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 11:00

Frum, ik zit ook echt in de knoop over wat ik met m'n haar wil voor mijn trouw (volgend jaar augustus). := Ik heb al jarenlang een bob tot tussen mijn kin en schouders. Ik draag eigenlijk altijd mijn haren los, dus ik zou ze ook los (of toch deels) willen hebben op mijn trouwfeest. Eigenlijk wil ik grove/losse krullen, maar als mijn haar dan maar schouderlengte is, is het met krullen meteen weer vele korter. Dus ik denk dat ik ze wat langer dan normaal laat groeien en dan krullen doe. :Y)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 11:33

Yasmine schreef:
Frum, ik zit ook echt in de knoop over wat ik met m'n haar wil voor mijn trouw (volgend jaar augustus). := Ik heb al jarenlang een bob tot tussen mijn kin en schouders. Ik draag eigenlijk altijd mijn haren los, dus ik zou ze ook los (of toch deels) willen hebben op mijn trouwfeest. Eigenlijk wil ik grove/losse krullen, maar als mijn haar dan maar schouderlengte is, is het met krullen meteen weer vele korter. Dus ik denk dat ik ze wat langer dan normaal laat groeien en dan krullen doe. :Y)

Wat leuk dat je ook gaat trouwen!

Ik wil mijn haar juist vast/opgestoken, dus dan moet ik het wel een beetje laten groeien := Maar kan ook zomaar zijn dat ik me weer bedenk en volgend jaar met een witblonde pixie op mijn bruiloft sta :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 14:17

Eindelijk een foto van mn roze-achtige haarkleur! :D
Afbeelding

Cinnepin

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 14:34

gaaf!!! Mooie kleur!

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 16:04

Ik kom even binnenvallen :)

Vanaf klein af aan heb ik eigenlijk altijd een pony gehad (eerst recht, later een schuine pony/lok), maar ongeveer een jaar geleden heb ik besloten dat ik hier vanaf wilde en heb ik het laten groeien. Inmiddels kan ik met een hoge staart en haarlak of schuifjes mijn lok compleet wegwerken.
Nu heb ik eigenlijk wat inspiratie nodig om mijn haar ook los te kunnen dragen, zonder hier veel aandacht aan te hoeven besteden. Ik heb halflang, fijn haar.
Als ik het nu los doe, valt het eigenlijk zonder model een beetje alle kanten op en dat vind ik zonde. Hetzelfde dat ik niet altijd met (een deel van) mijn haar vast rond wil lopen.

Help :+

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 16:07

Heb je misschien een foto van je gezicht en je haar los? Dat maakt het denk ik wat makkelijker om met je mee te denken :)

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 21:22

Ik breek ook even in.
Na het jaren gewoon tot net over mijn schouders te hebben gehad wilde ik toch eens wat anders en voor kort gaan.
Dus begin van de week naar de kapper geweest.
Ik wilde zoiets;
Afbeelding

Maar na overleg met de kapster gegaan voor iets langer. Zij was bang dat ik erg moest wennen aan het korte en als het me niet beviel duurt het dan wel erg lang voordat het weer aan gegroeid is.

Dus nu heb ik dit;
Afbeelding

Afbeelding

Gewoon een korte bob volgens mij.
Ik ben er alleen niet echt blij mee. Vind het echt een rot lengte. Het is dan meer of half lang zodat het vast kan of gewoon echt nog wat korter.

Weet nu niet goed wat te doen. Ik mag terug komen om het korter te laten knippen maar twijfel of ik dat doe of het experimenteren maar weer laat en het laat groeien.

Iemand tips?

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 22:33

Iemand ideeën? Heb zaterdag een bruiloft en ga naar de kapper om m'n haar te laten doen.

Dit had ik 2 weken geleden met bruiloft.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Er komen veel dezelfde mensen dus heb liever wel iets anders. En heb dan een jurkje aan met open rug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 22:38

MIlka ik denk dat je je voorbeeldfoto goed kan hebben! Ik zou dus terug gaan om je alsnog het gewenste kapsel te laten knippen.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 08:25

Milka schreef:
Ik breek ook even in.
Na het jaren gewoon tot net over mijn schouders te hebben gehad wilde ik toch eens wat anders en voor kort gaan.
Ik wilde zoiets;
[ [url=m/IXYuTk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maar na overleg met de kapster gegaan voor iets langer. Zij was bang dat ik erg moest wennen aan het korte en als het me niet beviel duurt het dan wel erg lang voordat het weer aan gegroeid is.

Dus nu heb ik dit;
[ [url=m/8srY6Z.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/7ht37G.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben er alleen niet echt blij mee. Vind het echt een rot lengte. Het is dan meer of half lang zodat het vast kan of gewoon echt nog wat korter.

Weet nu niet goed wat te doen. Ik mag terug komen om het korter te laten knippen maar twijfel of ik dat doe of het experimenteren maar weer laat en het laat groeien.

Iemand tips?

Dat deed mijn kapper inderdaad ook. Ik heb toen nog voor ze klaar was vriendelijk gevraagd het gewoon te knippen zoals ik het wilde, want zo een korte bob stond mij echt totaal niet := Dus toen heeft ze het alsnog eraf gehaald en daar was ik heel blij mee!

Ik zou zeker terug gaan. Je hebt een prachtig gezicht voor een kort kapsel! :j

@Lindy: ik ben daar altijd super slecht in, dus kan je daar niet zo goed mee helpen denk ik.

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 08:42

Ik zei ook nadat ze klaar was dat ik nog wel erg twijfelde of ik toch niet gewoon voor het kapsel ging dat ik had uitgezocht, maar had denk ik ook een beetje pleinvrees nadat ik het altijd half lang heb gehad. Er af is er af natuurlijk :')
Maar hier kan ik niks mee, dus denk dat ik inderdaad straks even terug ga om het te laten knippen zoals ik wilde

Mijn man had overigens dit kapsel uitgezocht voor me :\
Afbeelding

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 08:48

Whoa, gaaf!
Als ik dat aan die van mij laat zien, zegt hij ook meteen doen denk ik. Ik heb een kort-haar-fan-man. :))

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 08:51

Mijn man was altijd van het lang haar.
We hebben inmiddels 5 kids en zijn grootste angst was dat ik meteen daarna mijn haar af zou laten knippen naar een kort huisvrouwen kapsel :')
En nou kwam hij een paar weken geleden hiermee aan zetten
Het mag dus wel kort, maar dan wel pittig :Y)

Maar dat kapsel durf ik denk ik toch niet hoor. Vind het wel vrij heftig en heb er zelf moeite mee dat ik zo'n kapsel in mijn hoofd dan weer niet kan plaatsen bij een huismama met 5 kids :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 08:56

Maar je hoeft je toch ook niet te stylen naar het stereotype huismamma? Dat doe ik ook niet hoor! :D (Hoop ik tenminste..)

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 08:57

Nee, maar dat zit zo tussen mijn oren :')

Maar goed, ik kan het eerst laten knippen zoals het eerste kapsel en daarna altijd nog 'extremer' gaan

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 09:00

Haha, ik begrijp je gevoel wel hoor. Zou inderdaad eerst voor je eigen idee gaan. Iets extremers kan altijd nog :j

Ik snap trouwens dat het niet bij jouw beeld van huismama met 5 kinderen past, maar het zou wel heel tof zijn haha :)) Ik hou wel van een beetje anders dan de menigte. (al durf ik het bij mezelf vaak niet)

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 09:11

Daar hou ik ook van, maar toch, om het dan zelf te doen is weer wat anders :))
Vond jouw kapsel trouwens erg tof, maar dat mag ik zeker niet meer zeggen nu je weer naar lang haar wil :Y)

Net gebeld en ik kan om half 11 terecht :):)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 09:16

Thanks! :D Haha jawel hoor, diep van binnen weet ik toch dat het ooit weer kort gaat. :))
Dit is meer een laatste poging om te kijken of ik het écht niet lang wil.

Heb gisteren die stomme mat eraf gehaald trouwens. Met de tondeuse :+ Nu is t zo goed als op 1 lengte. In elk geval genoeg op 1 lengte om het te kunnen laten groeien. Als me dat lukt....
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 09:39

Dit is ook al leuk!!

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 09:58

Staat inderdaad erg leuk zo :j

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 09:58

Niet doen :+

Milka: spannend, dat is al bijna! Plaats je een foto als je bent geweest?

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 10:13

Milka schreef:
Ik breek ook even in.
Ik wilde zoiets;
[ [url=m/IXYuTk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dus nu heb ik dit;
[ [url=m/8srY6Z.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/7ht37G.jpg]Afbeelding[/url] ]

Iemand tips?

Als ik even heel eerlijk ben vind ik het je erg suffig staan. Ik zou terug gaan en alsnog vragen om het kapsel wat je zelf eerst wilde. Gaat je veel vlotter staan denk ik!

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 11:28

Dat vond ik dus ook

Nu is het zo (ben niet erg fotogeniek :n )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding