Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kris schreef:Zo'n mudrun is qua afstand echt niet te vergelijken met hardlopen. Je staat vaak even stil bij een obstakel en de adrenaline werkt ook mee natuurlijk. Al meerdere malen strong viking 19 km gedaan en geloof mij maar, ik kan geen 19 km hollen. Loop 10 km in 55 minuten en dat is wel echt mijn max. Ik loop nooit, vind het verschrikkelijk!
NiNa_14 schreef:Mag ik hier meekletsen?
Over eten voor of na sporten.
Op dagen dat ik sport probeer ik de maaltijd voor het sporten flink eiwitten binnen te krijgen. Lukt dit niet of is de timing niet goed dan pak ik een Wheyshake.
Verder let ik op mijn Macro's via de fitness app. Dit houd in dat ik s'avonds mijn voeding inplan voor de volgende dag.
Jolien87 schreef:NiNa_14 schreef:Mag ik hier meekletsen?
Over eten voor of na sporten.
Op dagen dat ik sport probeer ik de maaltijd voor het sporten flink eiwitten binnen te krijgen. Lukt dit niet of is de timing niet goed dan pak ik een Wheyshake.
Verder let ik op mijn Macro's via de fitness app. Dit houd in dat ik s'avonds mijn voeding inplan voor de volgende dag.
Dit topic gaat voornamelijk over de sportschool. Mijn vraag over eten was meer even tussendoor dus als ik eerlijk mag zijn denk ik dat het beter is als je een algemener topic maakt over eten icm het sporten.
Ik moet ook zeggen dat ik op een 'lege' maag lekkerder sport maar het was nu rond etenstijd en ik moest toch echt even iets in mijn mik hebben voor ik aan de slag ging. Gelukkig verkopen ze fruit in de sportschool dus dat was mooi mazzel.