Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoniqueT schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet alles heb gelezen.
Mijn man gebruikt nu ongeveer een jaar CBD-olie, met name tegen zenuwpijnen veroorzaakt door de ´schilderziekte´. Hij wordt er heel ontspannen van en heeft veel minder pijn. Zijn gebruik van Tramadol is er behoorlijk door verminderd en hij slaapt erg goed nu.
Hij en veel anderen die ik ken, bestellen de olie in Spanje, waar het biologisch geteeld wordt door Nederlanders. Zij verzenden door heel Europa. Mijn man gebruikt 16% 2x3 druppels per dag. Zij hebben allerlei samenstellingen en geven heel goed advies over welke olie het best bij je klachten past. Ook met THC trouwens.
http://www.cbdspain.com
michelle933 schreef:Ik heb van de week de cbd olie gehaald van de Kruidvat. Die medicatie van de dokter, daar was ik even klaar mee. Ik gebruik dit voor mijn migraine, maar ook mijn onrust, en het wat depressief/down zijn op sommige dagen. Ben wat bekend met stemmingswisselingen. Ik heb op dit moment hoofdpijn/migraine en lig op bed, net 1 druppel ingenomen maar ik merk nog niks.
Btw
Ik neem het niet elke dag 2-3 daags in. Ik doe het puur zodra ik migraine voel opkomen of heb, of als ik down ben. Ik ben met 1 druppel begonnen...