Heb er gel lak opzitten ,met als base de long en strong van pns
Cinnepin
Geplaatst: 19-05-17 20:57
mijn nagels
xJurdyWonanx
Geplaatst: 19-05-17 21:03
Heftige nagel en randjes bijter hier, dus altijd respect voor mijn nagrlstyliste haha. ik bijt ook mijn eigen nagels onder de tips uit, dus ik ben best wel expert in het nagelbijten. Gelukkig blijven ze bij de huidige styliste alsnog gewoon 3 tot 4 weken zitten.
Ik heb er 2 jaar lang acrylnagels op gehad. Sinds ik stage moest lopen en ze eraf moesten heb ik ze eraf gehaald. Ze zijn nu na bijna 10 maanden weer een beetje hersteld en groeien uit hun eigen wat langer. Lak nu af en toe mn nagels, maar na 2 dagen ziet het er zo uit.
Superlelijk, en dan ben ik al gelijk geneigd het eraf te halen. Dus meestal geen nagellak op en anders maar voor 1 dag
KittyDylan
Geplaatst: 19-05-17 23:10
Mijn nagels. Ik heb ze het liefste lang. (Langer dan nu het liefst)
Mijn eigen nagels zijn vrij dun. Als ze lang zijn en ze zijn nat kan ik ze zo omklappen. Ik heb nu al een aantal jaar gel over mijn natuurlijke nagel. Ik ga om de vier weken naar mijn nagelstyliste. Mijn nagels nu, ik houd niet zo van heel lang. Mijn huidige lengte vind ik perfect.
Eigenlijk heb ik ze meestal korter dan dit, moet ze vandaag knippen. Meestal gelakt en soms acryl. Ik vind een te grote witte rand op naturel nagels echt heel schmutzig en onverzorgd staan
Suzanne_J
Geplaatst: 21-05-17 17:21
Ik heb gelnagels met meestal een lichte kleur erop. In de zomer durf ik al eens feller te gaan.
Gelnagels sinds ik allergisch ben acryl, en eigenlijk bevalt dit super goed! Ik heb wel speciale gel, 'gewone gel' ben ik ook allergisch voor. Maar dit gaat prima! En verder een gellak er over.
sunshine
Geplaatst: 23-05-17 11:34
Van mijn werk uit mag ik geen nagellak dragen en moeten de nagels kort zijn. Heel af en toe heb ik er een doorzichtig lakje op omdat dat zo mooi glanst, maar verder niet. Vind lange nagels er ook vaak onverzorgd uitzien, ook al zit er een mooi lakje op
Wat een mooie kleur hierboven! Weet je toevallig de naam/merk?
Yevrah
Geplaatst: 26-05-17 21:57
Anoukloves_ schreef:
Wat een mooie kleur hierboven! Weet je toevallig de naam/merk?
Oef geen idee.. maniq.
Shenavallie
Geplaatst: 26-05-17 22:02
Ik laat ze door mijn nicht doen, die een eigen nagelsalon heeft. Zelf heb ik flinterdunne nagels, die snel dubbelvouwen en doorscheuren. Vandaar dat ik ooit voor acrylnagels gekozen heb. Zelf volg ik ook een opleiding tot nagelstyliste en krijg ik hulp van mijn nicht en onze pedicure (die heeft naast haar pedicurewerk ook een nagelstyliste opleiding gedaan). Wel hou ik ervan om af en toe uit te pakken met kleuren en Nail Art. Op dit moment heb ik een heel 'degelijk' kleurtje op: