Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:Misschien toch stiekeme twijfels?Wat is dat nu weer voor onbeschofte opmerking? Je loopt achter?? Op wat precies?
Ik snap werkelijk niet waar mensen het recht vandaan halen om zoiets te zeggen, gaat mij echt mijn pet te boven. Maar waarschijnlijk hebben ze het nodig om zich beter te voelen ofzo..
dakpan schreef:Ik merk toch ook wel dat er geregeld met enige jaloezie naar ons gekeken word. We kunnen doen en laten wat we willen, hebben enorme vrijheid en ik merk toch wel dat er veel ouders zijn die met weemoed terug denken aan die tijd zonder kinderen.
Mars schreef:Wat is dat nu weer voor onbeschofte opmerking? Je loopt achter?? Op wat precies?
Ik snap werkelijk niet waar mensen het recht vandaan halen om zoiets te zeggen, gaat mij echt mijn pet te boven. Maar waarschijnlijk hebben ze het nodig om zich beter te voelen ofzo..
Palmera schreef:Het is toch om te janken dat sommige mensen zoiets durven te zeggen. Je zegt toch ook niet tegen een vrouw die zwanger is van nummer 5 dat ze er maar eens mee moet ophouden want ze zit al ruimschoots boven het gemiddelde.
watchthesky schreef:Ik voel me ook nooit geroepen me te melden in langlopende HK-topics, dus bedankt
Net weer een collega die jonger is dan ik die huwelijk + zwangerschap kwam aankondigen.
"Je loopt wel een beetje achter hè?"
En bedankt.
Ik heb maar gewoon gefeliciteerd met de verloving, maar pffff, ik kon haar wel wat.
Palmera schreef:Mars schreef:Wat is dat nu weer voor onbeschofte opmerking? Je loopt achter?? Op wat precies?
Het is toch om te janken dat sommige mensen zoiets durven te zeggen. Je zegt toch ook niet tegen een vrouw die zwanger is van nummer 5 dat ze er maar eens mee moet ophouden want ze zit al ruimschoots boven het gemiddelde.
Ik ben 35 en 'moet maar eens flink opschieten'
Als iemand mij te onbeschoft word, word ik gewoon grof.
elibeest schreef:hahaha als ze grof worden wordt ik dat ook wel eens en dan zeg ik iets in de trand van dat allerlei stamboek dieren (honden, katten, paarden, koeien etc) aan allerlei ras standaarden en exterieur matige eissen moeten voldoen, vrij moeten zijn van erfelijke gebreken ziektes etc. en dat je dus met ondeugdelijk basis materiaal niet verder moet fokken en dat een hoop mensen daar nog eens een voorbeeld aan zouden kunnen nemen.
maak ik meestal geen vrienden mee