Een grote voorgevel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 18:22

Cinnepin schreef:
volgens mij zat dat niet zo, ik weet het niet meer precies....bij mij kon het niet kleiner gemaakt worden dan een d cup. En ik ben niet breed gebouwd

Het heeft niet met breed gebouwd te maken, maar met je borstaanzet, zoals ik eerder al zei.
Als die relatief breed is, dan krijg je anders een hele platte pannenkoek als ze 'm verkleinen naar een B.

Cinnepin

Re: Een grote voorgevel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 19:49

bij mij is dat ook niet breed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 18:26

hoi,
ik lees veel tips maar nog niet over kleding. vinden jullie dit ook lastig? zeker met het warme weer; T-shirts en topjes, ik kan niet echt slagen :(

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 18:33

Ik vind de basic tops van de only fijn, verder slaag ik goed bij de miss etam en Blue River heb ik hele leuke kleding van gepast vorige week en een jurkje gekocht :)

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-19 19:40

En veel hoge taille broeken. Op die manier maakt het minder uit als een shirt wat korter valt.

Een update vanaf mijn kant. Ik loop nu bij een diëtist om op een gezond gewicht te komen, voor een eventuele borstverkleining :)

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 15:50

mijn dochter is vrijdag aan de beurt, wordt een spannend dagje

Sorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 16:11

Ik ben midden april onder het mes gegaan. Helaas was het traject na de operatie als wel het resultaat zeer tegenvallend. Er is per kant 330 gram verwijderd dat had van mij wel meer mogen zijn. Ook is het nog steeds niet volledig genezen (nog een paar wondjes) maar waar ik het meeste mee zit is dat het nu allesbehalve gelijk is. Als ik voor de spiegel sta zie ik duidelijk verschil in hoogte van de horizontale hechtingen. Helaas vind de chirurg dat het allemaal wel meevalt en dat het helemaal niet scheef is. Wordt vervolgd dus.....

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 19:05

Sorro schreef:
Ik ben midden april onder het mes gegaan. Helaas was het traject na de operatie als wel het resultaat zeer tegenvallend. Er is per kant 330 gram verwijderd dat had van mij wel meer mogen zijn. Ook is het nog steeds niet volledig genezen (nog een paar wondjes) maar waar ik het meeste mee zit is dat het nu allesbehalve gelijk is. Als ik voor de spiegel sta zie ik duidelijk verschil in hoogte van de horizontale hechtingen. Helaas vind de chirurg dat het allemaal wel meevalt en dat het helemaal niet scheef is. Wordt vervolgd dus.....

Had ik ook, ik kon de chirurg wel schieten dat hij er zo makkelijk over leek te doen. Maar eerlijk is eerlijk, na een jaar waren ‘de dames’ weer wat uitgezakt en zo goed als gelijk. Van nature zijn de meeste borsten ook niet 100% gelijk en ik zou je nu niet eens meer kunnen zeggen wat destijds het verschil precies was, ik weet wel dat er toen nog een hele tijd een lidteken zorgde dat de ene borst veel puntiger was dan de andere, maar dat is helemaal weggetrokken.

Dus geef het wat meer tijd om te helen, over een jaar ziet het er echt veel beter uit.

Sorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 21:14

Daphara schreef:
Had ik ook, ik kon de chirurg wel schieten dat hij er zo makkelijk over leek te doen. Maar eerlijk is eerlijk, na een jaar waren ‘de dames’ weer wat uitgezakt en zo goed als gelijk. Van nature zijn de meeste borsten ook niet 100% gelijk en ik zou je nu niet eens meer kunnen zeggen wat destijds het verschil precies was, ik weet wel dat er toen nog een hele tijd een lidteken zorgde dat de ene borst veel puntiger was dan de andere, maar dat is helemaal weggetrokken.

Dus geef het wat meer tijd om te helen, over een jaar ziet het er echt veel beter uit.

Ik hoop het maar ik heb er echt een heel hard hoofd in, zeker omdat de plooilijn ook gewoon niet klopt.
Beetje _ - op ribbenkast in plaats van - - op de ribben. Ik ben van 75i naar 80F gegaan, had van mij ook wel iets meer af gekund. 100% gelijk verwacht ik niet maar als de snij/hecht lijnen niet matchen verwacht ik niet dat dat nog recht trekt. Zelfs met een bh zie je dat het niet klopt.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 00:42

80F is idd nog flink.. dat heb ik van nature en dat is zeker nog aan de maat -O-

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 10:06

ik ben benieuwd dalijk , voorlopig zit ik te wachten in de hal van het ziekenhuis totdat ik een belletje krijg dat ze wakker is

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-19 12:46

Weet je ondertussen al meer?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 12:57

Vraagje, wat dragen jullie naar werk. Ik heb al paar keer commentaar gehad dat ze afleidend waren -O-

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-19 13:03

Gianti schreef:
Vraagje, wat dragen jullie naar werk. Ik heb al paar keer commentaar gehad dat ze afleidend waren -O-

Tja, op mijn werk heb ik een polo. Ik vind het heel oncharmant, want het is een recht model. Dus dan loopt het bijna recht naar beneden. En op stage heb ik kliniek kleren aan die ook niet altijd charmant zijn.
Verder heb ik veel shirts die hoog sluiten. Ook veel koltruien, maar dat is nu geen optie, haha.
En ik heb bijna altijd een strak zwart hemd onder mijn kleren aan. Vooral voor wat lager uitgesneden shirts, dat ik niet overaf hoef na te denken of ik inkijk heb of niet.
Maar eerlijk? Als jij je netjes kleed en geen laag uitgesneden shirts aan hebt, dan moeten jouw collega's zich niet aanstellen. Het is niet dat je ze thuis kan laten :+

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 18:50

ierusju schreef:
Weet je ondertussen al meer?

alles is goed gegaan

ze is vandaag naar huis gekomen. nog wel moe maar dat is logisch.
ze heeft bijna geen pijn gelukkig

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 14:10

vandaag controle gehad, alles was goed , hechtingen eruit dus niets te klagen

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 14:12

Fijn dat alles goed is gegaan!

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 19:49

het gaat veel te goed met haar, moet haar echt afremmen. ze is nu ook de hort op. klinkt misschien raar maar eigenlijk zou ze iets van pijn moeten voelen dan hield ze zich vanzelf wat rustiger, maar goed een puber van 17 bind je ook niet vast

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 18:49

Iemand hier ervaring met elbrina bh's? Grote maten voor rond de 25 euro. Klinkt te mooi om waar te zijn. Maar ik zou ook wel eens graag een beha kopen voor minder dan 80 euro.

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-19 20:55

Als ik er over opzoek vind ik dat de winkel permanent is gesloten. Maar ik kan niet helemaal vinden welke maten ze hanteren. Ik dacht gewoon Europese maten, maar ze hebben okk dubbel of trippel D, dus ik weet dan niet of ze Engelse cup maten gebruiken.
Want anders zou ik ze best willen bestellen, maar ik kan maar tot G cup vinden. Als dat Europese maten zijn, is dat te klein, maar Engelse maten is dan wel goed.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 06:00

Hier kun je gewoon bestellen: https://www.elbrina.nl/. Ze gaan tot en met H. Maar ik durf niet zo goed. Bang dat het tegenvalt.

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-19 08:58

Ja dat heb ik gezien. Maar ik zie niet of ze engelse maten hanteren, of europese. In Europese maten heb ik namelijk 80J maar in Engelse maten heb ik 80/36G.
En als ik er informatie over opzoek, staat er dat de echte winkel permanent is gesloten en dat er in het verleden faillisement is aangevraagd.

Doutz16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 17:29

Ik schop dit topic even een heeel eind omhoog :=

Ik ben vanochtend bij de dokter geweest voor een gesprek over een borstverkleining. Ik heb nu een doorverwijzing voor plastische chirurgie bij medisch centrum leeuwarden. Spannend!

Zijn er hier mensen die een borstverkleining hebben gehad en borstvoeding hebben (geprobeerd) gegeven?

En weten jullie ook welke methode toegepast is? Ik heb wel een kinderwens voor later (+/-10 jaar).
Ik heb nu een 80F en zou graag naar een C gaan.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 18:08

Doutz16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 18:14