Lippen opvullen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 22:26

A3a1 schreef:
Overigens zeg ik nergens dat je het niet moet doen, ik zeg alleen wat het mannelijke geslacht in mijn omgeving er van vond, omdat ik wel benieuwd was naar hun mening, tis de vijver waar je in vist, zogezegd.
Maar misschien wil ze wel in een andere vijver gaan vissen, dat kan natuurlijk ook.

Maar dan heb je ook de verkeerde vijver uitgekozen, want TS valt niet op mannen.

--

Daarbij vind ik het juist meer van onzekerheid getuigen als je zulke keuzes af laat hangen van wat andere mensen vinden.

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 22:33

Ik ben 38, ik val niet op meisjes van 15.
Dus, zowiezo, geen vijver voor mij.
Laatst bijgewerkt door A3a1 op 14-02-17 22:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 22:33

rockey schreef:
Jildau schreef:
Wat ik me oprecht af vraag nu, kun je nog fatsoenlijk zoenen met deze opgevulde lippen? :') Misschien een stomme vraag maar houd je nog gewoon gevoel in je lippen?

haha ja maar natuurlijk? :')

Ik zie al voor me dat al het eten langs je mondhoek omlaag druipt... :')

Maar een vraag he, gebruik je ook lipstick? Want ik heb zeg maar een stukje lip aan de binnenkant die heel anders van structuur is, en daardoor blijft de lipstick of liquid(matte) die ik gebruik daar veel minder goed zitten. Is dat dan niet zo als je lippen zo vol zijn?

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 22:37

A3a1 schreef:

Dat bedoelde ik niet. Ik had begrepen dat jij een jongen van 14 har gevraagd wat hij er van vond omdat dit TS haar 'vijver' was. Ik neem aan dat je dat hier hebt gedeeld omdat je dacht dat dat relevant was voor TS.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 22:41

A3a1 schreef:
Judass schreef:
Maar wáárom zou je geen zelfrespect hebben als je je lippen laat opvullen?

Omdat je het imo dan niet laat opvullen.
Maar goed, ik vind een hazenlip ook niet lelijk, ik snap dat er een medische kant aanzit, en voor mij houd de noodzaak daar op.

Wat een bullshit. Zoveel bekrompenheid maak ik niet vaak mee.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-17 22:42

A3a1 schreef:

Met alle respect, maar ik vis ook zeker niet in jouw vijver, en dat is oke. Maar daar ging het helemaal niet om geloof ik.

Zelfrespect heb ik geen tekort aan. Ik gun het mezelf om nog beter in mijn vel te zitten dan ik nu zit, en ik vind dat best een teken van zelfrespect. Dat komt niet voort uit onzekerheid. Wat 'de vissen in de vijver waar ik in vis' er van vinden boeit me gewoon zeer weinig. Ik zou nooit een relatie met iemand willen die mij af zou keuren door zo iets kleins. Mijn vriendinnen reageren tot nu toe overigens heel positief. Zij denken dat het heel mooi gaat worden, en ik zelf ook. En dat laatste, daar draait het om vind ik :)

Ik ben overigens bijna 17, voor wat het uitmaakt.

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 22:44

Ik heb meerdere jonge mannen naar hun mening gevraagd, dit antwoord vond ik bijzonder voor een jongen van 14.
Maar, ik had al aangegeven dat zij haar vijver al had verplaatst, dus ja, wat wil je met dit soort opmerkingen?
Zij zouden zo wie zo al niet op elkaar vallen, de jonge mannen in mijn omgeving vinden het echt helemaal niks en snappen niet waar die meiden zich druk om maken.
Die gaan voor meisjes met passie, zelfvertrouwen, die met belangrijkere dingen bezig zijn dan hun uiterlijk.

Das een andere vijver.

Godzijdank zijn er verschillende vijvers, anders zouden wij mannen allemaal de vrouw van de buurman willen. Of de dochters van de buurman _-:(
Lijken me geen wenselijke situaties :=

Ik vraag toch wel door als aanleun ouder, waarom zit je niet goed in je vel, en dan zou ik tot het bot gaan.
Gelukkig mag ik dat ook, van mijn partner en haar kinderen.
Dus TS, je hebt me niet in het minst overtuigd.

En verder laat ik het hierbij.
Laatst bijgewerkt door A3a1 op 14-02-17 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 22:46

Er zit wel een prille scheidingslijn tussen het zelf mooi vinden en je daarom beter voelen, en het doen omdat je denkt dat je daardoor aantrekkelijker gevonden wordt(en je daarom dus beter voelt, dat heet valse zelfverzekerdheid of iets in die trant). Het heeft allemaal te maken met zekerheid van jezelf, hoe je het ook wendt of keert. Ik denk ook niet dat er in minimale mate iets mis mee is, maar je moet idd goed bij jezelf te raden gaan of jij er zelf echt gelukkig van wordt voor jezelf, niet via anderen.
En de reden waarom ik het nog steeds lastig vind als 16-jarige is, omdat je in de pubertijd soms geen goede keuzes kan maken. Dat komt omdat je in de pubertijd de stap maakt naar adolescent, en daarbij gebeurt het in het brein vanzelf dat je soms niet rationeel of verstandig na kunt denken, omdat je brein bezig is met grenzen verleggen en je eigen identiteit aan het ontwikkelen is. En die eigen identiteit heeft te maken met karakter en persoonlijkheid, maar ook met je uiterlijk. Dit zuig ik niet uit mijn duim, dit is puur psychologie. Vandaar dus dat ik mijn twijfels zet bij de leeftijd ;)

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 22:48

Dan is dat toch ook helemaal niet relevant om hier te delen? TS vraagt om tips en ervaringen, niet wat mensen waar ze toch al geen relatie mee zou beginnen ervan vinden.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-17 22:49

A3a1 schreef:
Ik heb meerdere jonge jongens naar hun mening gevraagd, dit antwoord vond ik bijzonder voor een jongen van 14.
Maar, ik had al aangegeven dat zij haar vijver al had verplaatst, dus ja, wat wil je met dit soort opmerkingen?
Zij zouden zo wie zo al niet op elkaar vallen, de jonge mannen in mijn omgeving vinden het echt helemaal niks en snappen niet waar die meiden zich druk om maken.
Die gaan voor meisjes met passie, zelfvertrouwen, die met belangrijkere dingen bezig zijn dan hun uiterlijk.

Das een andere vijver.

Godzijdank zijn er verschillende vijvers, anders zouden wij mannen allemaal de vrouw van de buurman willen. Of de dochters van de buurman _-:(
Lijken me geen wenselijke situaties :=

Pff, alsof ik nergens anders mee bezig ben zeg. :') Deze discussie ga ik niet aan. Vind het heel bijzonder dat jij over mij denkt te kunnen zeggen dat ik geen passie en zelfvertrouwen heb. Je kent mij namelijk helemaal niet. Maargoed, ik ga me niet zitten verdedigen op deze manier. Vind het heel jammer dat dit topic zo'n wending neemt, ook al draag ik er misschien zelf ook wel aan bij.

Dat er vragen worden gesteld bij mijn leeftijd snap ik ook hoor, Joolien :j De ene 16-jarige is de andere 16-jarige natuurlijk niet, maar dat begrijp jij ook wel. Daarom vind ik het ook heel fijn dat lipfillers niet permanent zijn.
Laatst bijgewerkt door enamorada op 14-02-17 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 22:50

Vandaag weer terug geweest voor een touch up! De zwelling is er weer flink, ik zal na een week nogmaals een foto plaatsen als hier interesse is.
Afbeelding

Mariett
Blogger

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 22:56

Het leuke vind ik dat de bokker met de meeste zelfrespect rockey lijkt, die onwijs veel negatieve dingen over zich heen krijgt en daarop toch steeds vriendelijk kan antwoorden, en daarbij bij zichzelf blijft en doet wat ze zelf mooi vindt.

Persoonlijk zou ik ook bang zijn wat anderen ervan vinden als ik mijn lippen op zou vullen: het is zegmaar niet onzichtbaar als je van de één op de andere dag vollere lippen hebt. Daar kan je negatieve reacties op krijgen.
Ik hoop dat je daar niet te gevoelig voor bent en stevig genoeg in je schoenen staat om te doen wat jíj mooi vindt, met jouw lichaam :)

Ik ben benieuwd waar je uiteindelijk voor kiest!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 23:00

A3a1 schreef:

Ik vind dit toch wel de meest opmerkelijke uitspraak van dit hele topic... Vind het gewoon sneu dat je/men zo bekrompen denkt :=

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-17 23:02

Ik vind het ook knap hoe Rockey reageert. Ik kan nogal fel zijn in mijn mening, dus zelf zou ik er denk ik niet zo rustig mee om kunnen gaan. Als ik zelf negatieve reacties zou krijgen word ik daar zeker niet verdrietig of onzeker van. Wel zoek ik vaak de discussie op, dus ik vermoed dat ik me daarin wel een beetje in zal moeten gaan houden. Doe ik nu ook mijn best voor overigens. Maar nee, ik zal me niet snel van mijn stuk laten brengen door mensen die het niet mooi gaan vinden. Dat vind ik hun probleem en niet het mijne.
Leuk dat er mensen zijn die het echt interesseert wat ik ga doen!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 23:05

A3a1 schreef:
Judass schreef:
Maar wáárom zou je geen zelfrespect hebben als je je lippen laat opvullen?

Omdat je het imo dan niet laat opvullen.
Maar goed, ik vind een hazenlip ook niet lelijk, ik snap dat er een medische kant aanzit, en voor mij houd de noodzaak daar op.

Ik vind dit wel erg bijzondere redenatie....

Definitie zelfrespect:
de overtuiging dat je eigen mening en je eigen gevoelens waarde hebben

Dan zou als je kiest voor wat je zelf mooi vind juist duiden van zelf respect
Laatst bijgewerkt door Gianti op 14-02-17 23:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 23:07

A3a1 schreef:

Ah poedersuiker, nu is haar hele dag verpest.

A3a1 schreef:

Oke!

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 23:16

A3a1 schreef:
Ik vraag toch wel door als aanleun ouder, waarom zit je niet goed in je vel, en dan zou ik tot het bot gaan.
Gelukkig mag ik dat ook, van mijn partner en haar kinderen.

Waarom moet TS verantwoording aan jou afleggen? Ik vind het toch wel bizar dat TS jou moet overtuigen :?

Dat het niet je ding is prima, maar om dan zo te reageren vind ik een beetje vreemd. Zoals al meerdere malen aangegeven is hoeft ze de mening van andere niet te weten. Ze zoekt juist mensen met ervaringen en gelijkgestemdr En daar behoor jij niet echt bij volgens mij. Just my 2 cents.

@velvet: ik vind het mooi!

Zit er soms aan te denken om ook fillers te nemen omdat ik zo'n kleine bovenlip heb en ik het vaak met lippenstift niet mooi vind. Maar aan de andere kant vind ik mijn lippen wel weer bij mij passen :') misschien in de toekomst als ik geld heb een keer proberen. Als het niks is krimpt het toch wel weer een keer :)

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 23:32

Natuurlijk zeggen de meeste mannen en vrouwen dat ze liever een natuurlijke partner hebben, dat is een vrij maatschappelijk gewenst antwoord. Dat leren 'wij' al als wij klein zijn. Ik vind het daarom ook zorgzaam dat al een aantal keer in dit topic de mening van andere 'mannen' wordt aangedragen. Niet alleen omdat ts het niet zou moeten doen of laten vanwege de mening van een man, maar vooral dat we er nog vanuit gaan dat TS op mannen valt.

Daarnaast heeft ts niet gevraagd om meningen over het wel of niet doen, maar vooral naar ervaringen.

(Tot zo ver even mijn feministische ergernissen)

Ts, nogmaals, je klinkt als een enorm verstandige chick die goed research wilt doen. Ik weet nog steeds niet zeker of je vanaf 16/17 wel mag, ik denk namelijk echt dat de grens bij 18 ligt. Ben wel heel benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 23:40

Drunksheep schreef:
A3a1 schreef:

Ik vind dit toch wel de meest opmerkelijke uitspraak van dit hele topic... Vind het gewoon sneu dat je/men zo bekrompen denkt :=

Diegenen die zo expliciet reageren hebben vaak ook wat issues met zaken als passie en zelfvertrouwen is mijn ervaring.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 00:05

Zo, wat een reacties in dit topic zeg :') Denk dat hier nu precies het probleem van Bokt te zien is... je eigen (onbezonnen) mening er doorheen drukken zonder na te denken of het misschien wel kwetsend kan zijn en zonder te bedenken dat er óók mensen zijn die anders in elkaar steken!

Ik vind het weer mooi geworden Elke!

Nu krijg ik natuurlijk weer kritiek omdat ik nu ga zeggen dat ik hier nog niet mee bezig ben geweest maar na het lezen van dit topic is mijn interesse wel gewekt :) Ik vind het mooi! Alleen idd die reacties dat je opeens 'meer' lip hebt. Ik woon in een boerendorp dus daar is de situatie anders dan in de grote stad. :=

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 00:49

ik vind de foto's van de lippen heel mooi
In ieder geval een stuk mooier dan wat je tegenwoordig in het straat eens ziet; getekende wenkbrauwen nep wimpers nep nagels nep haar .
Daar lig ik nou soms echt dubbel om

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 01:06

Wat ik me nu afvraag, zijn de filters in je lippen dezelfde als die ze bijvoorbeeld ook in je wangplooi of fronsrimpel spuiten? Of is botox daar dan weer goed voor?

Ik moet me er eens goed over laten voorlichten. Ik frons extreem en heb daarom vaak hoofdpijn. Het was de huisarts die botox als mogelijke oplossing noemde, maar i vind iets verlammends in laten spuiten heel eng

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 01:13

janderegelaa schreef:
Ik heb van een aantal van jullie eens foto's zitten zoeken en daar zitten behoorlijke grijze muizen bij. Dan heb ik toch liever de vrouw met de opgespoten lippen. No offence verder.

:j :')

Dat een deel hier niks om makeup geeft; je goed recht. Dat ik daar wel om geef; mijn goed recht. Zelfde geldt voor dit soort ingrepen toch? Leven en laten leven.
Ik kan gewoon niet begrijpen dat het je weinig tot niks boeit hoe je eruit ziet. Dat vind ík eerder getuigen van weinig zelfrespect dan bewust en weloverwogen kiezen je lichaam mooier te maken. Je verdient het toch om er mooi uit te zien? Let op, dit is mijn mening.

Ik heb zelf prima volle lippen, maar zo niet dan had ik echt wel interesse gehad hierin. Why not? Niet vanwege weinig eigenwaarde in ieder geval :D
Vind de lippen van velvetblack supermooi! Gewoon subtiel. Bij Rockey vind ik het wat te obvious, maar prima als zij er blij mee is toch (vind haar reacties hier trouwens super!)!
Laatst bijgewerkt door Mloes op 15-02-17 01:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 01:16

benangelique schreef:
Wat ik me nu afvraag, zijn de filters in je lippen dezelfde als die ze bijvoorbeeld ook in je wangplooi of fronsrimpel spuiten? Of is botox daar dan weer goed voor?

Ik moet me er eens goed over laten voorlichten. Ik frons extreem en heb daarom vaak hoofdpijn. Het was de huisarts die botox als mogelijke oplossing noemde, maar i vind iets verlammends in laten spuiten heel eng

Ik heb ook vanwege hele erge hoofdpijn botox laten spuiten! Je zag er niks van (bij mij i.i.g. niet) en het hielp als een malle! Hoofdpijn en fronsen was stressgerelateerd, inmiddels iets minder stressvolle baan en ik let nu heel erg op dat ik niet teveel frons (bijv. bij eerste zonnestraaltje al je zonnebril op, in meetings meerdere keren voorhoofd ontspannen). Het gaat nu best goed zonder botox. Vond het toch wel veel gedoe elke 3 maand naar het ziekenhuis enzo dus blij dat het zonder weer oke gaat.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 01:17

A3a1 schreef:
Ik heb meerdere jonge mannen naar hun mening gevraagd, dit antwoord vond ik bijzonder voor een jongen van 14.
.

Gelukkig is jouw selectie van jongemannen representatief voor de werkelijkheid. Wat is je punt nu precies?