Maar het helpt in veel meet situaties dan enkel op wedstrijden en trainingen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:Was de afgelopen dagen bezig met mn mantra vinden. Dat over die niet roker ging er bij mij dus niet in. Daar stak dat duiveltje een stokje voor. Maar rattengif met koeienscheten werkt prima.Vooral om mezelf min of meer uit te lachen. Hè ja, ga je longen lekker vullen met rattengif. Echt, geniaal idee. Not.
Iris82 schreef:En cadmium (wat batterij giftig maakt) en aceton (nagellakremover). Jemig, wie bedenkt in vredesnaam dat je die oliebol wel kan roken?
Ayasha schreef:Dat heb ik van een sportcoach.dat was ivm mentale training voor wedstrijdruiters om zelf-sabotage op wedstrijd te doorbreken door op de juiste manier te denken...
(bewust worden van je gedachten en die 'omzetten' naar een mindset die wel hielp)
Maar het helpt in veel meet situaties dan enkel op wedstrijden en trainingen
StalNollie schreef:en wij de niet rokers worden altijd scheef aangekeken als we over de geur mauwen. Fijn dat de stoppende rokers hier nu ook erg in krijgen. want jeetje wat kunnen mensen werkelijk naar rook stinken, ik ga er met mijn werk niet naast staan, ik weiger het zelfs. bah
Iris82 schreef:Ben vandaag ziek thuis gebleven. Voel mezelf zo duizelig.
Lijkt me niet van de Tabex of t stoppen met roken te komen. Misschien toch nog een griepje erbij?
Maar vind het wel raar.
4EverHobbes schreef:StalNollie schreef:en wij de niet rokers worden altijd scheef aangekeken als we over de geur mauwen. Fijn dat de stoppende rokers hier nu ook erg in krijgen. want jeetje wat kunnen mensen werkelijk naar rook stinken, ik ga er met mijn werk niet naast staan, ik weiger het zelfs. bah
Ja en (ik ben zo trots dat ik mezelf echt een niet-roker kan noemen) ik zei er meteen iets van tegen collega. "Sorry maar je stinkt echt enorm" en zijn antwoord was dat ik niet zo moet zeuren![]()
Toen ik zelf nog rookte, rook ik die geur zelf amper. Als iemand er iets van zei, vond ik dat overdreven. Nu weet ik inmiddels hoe smerig het is
IMJ schreef:Iris82 schreef:Ben vandaag ziek thuis gebleven. Voel mezelf zo duizelig.
Lijkt me niet van de Tabex of t stoppen met roken te komen. Misschien toch nog een griepje erbij?
Maar vind het wel raar.
Er heerst een hele nare griep volgens mij!
Als je wel bang bent voor de Tabex, dan zou ik ermee stoppen, maar als je ook koorts hebt etc dan lijkt het me niet van de Tabex te komen.
Iris82 schreef:IMJ schreef:Er heerst een hele nare griep volgens mij!
Als je wel bang bent voor de Tabex, dan zou ik ermee stoppen, maar als je ook koorts hebt etc dan lijkt het me niet van de Tabex te komen.
Ik voel mezelf zo klote dat ik gewoon weer zou willen roken omdat ik mezelf zo rot voel.
Warrig, duizelig, trillerig, koud. Nog steeds verkouden, bloedneuzen, benauwd.
Ik wil opgeven.