Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quir schreef:Wat een knap koppie.![]()
Maar wat je gevoel is, klopt wel. Emoties komen dubbel en dwars terug nu je aan t afkicken bent, pijn ook. Helaas uit ervaring.
Als je eenmaal van de morfine af bent (een kleine week) gaat t al een stuk beter. Emoties worden weer minder heftig, minder pijn, etc. Afkicken is vreselijk. Ben nu tig keer gestopt met morfine en weer moeten beginnen, maar door de afkick verschijnselen kick ik nu in een heel snel tempo af. De verschijnselen zijn dan wel iets heftiger, maar veel korter. Of juist stap voor stap tot ik geen afkick verschijnselen meer heb en dan pas weer een stapje lager.
Het is echt rot spul. Fentanyl vond ik nog redelijk makkelijk afkicken, maar echt als je er dadelijk echt vanaf bent voel je weer een heel stuk beter! De pijn wordt dan ook weer wat beter te hebben.
Succes.
saga schreef:Ja ik ben nu ook wij de stap van 12,5 naar 6 en dan stoppen. ( Ik kom van 50!) Maar heb ook het idee dat die verschijnselen alleen maar erger worden. Ik twijfel daarom ook of ik niet beter gewoon meteen van 12,5 naar niets kan gaan.