Eloya, wat een rot timing! Hoop dat je je iets beter voelt vandaag.
Ik word steeds zieker en zwakker. Bah. Heb al maanden een Burnout en nu 2e x griep in 3 maanden tijd erbij. Doet mijn toch al uitgeputte lichaam niet echt goed.
Iemand tips? Drink vooral kruidenthee of groene thee. Lichte maaltijden en heel veel slapen.
Kirja
Geplaatst: 06-12-16 19:53
Pfff vrijdag ging het wat beter, druk weekend achter de rug.. En afgelopen nacht was het weer raak, heel de nacht over moeten geven en met koorts uit bed. Flinke spierpijn en zo slap als een vaatdoek
Dawn1993
Geplaatst: 23-01-17 00:13
Hier begint het snotteren ook, kop zit enorm vol doet pijn. Echt een rot timing dit moment.. Hebben er beiden last van hopelijk trekt het snel weg.
Geen griep hier, wel norovirus. :'( Wat voel ik me belazerd zeg... dorst, maar zodra ik iets drink komt het er van voor en achter gelijk weer uit.
Mijn zus is dokter in London, en een maand geleden was het op haar afdeling uitgebroken. Hele afdeling gesloten... hebben ze 'm te vroeg weer geopend. Toen kwam ze hierheen voor een feestje van mijn tante die 65 werd. En toen werd ze toch ziek... norovirus. Met haar 6 zusters en nog 3 dokters. Dat was een week geleden. Ik dacht dat ik de dans ontsprongen was... niet dus. Zucht...