fenja schreef:Pff echt bizar. Ondertussen van het martini ziekenhuis te horen gekregen van de raad van bestuur dat alles wat mijn zorgverzekering niet betaald het ziekenhuis zelf betaald. Tja en wat is nu de beste keuze. Eerst vanmiddag maar naar UMCG en het daar maar even navragen aan oncoloog/radioloog wat nu de beste oplossing is. Want nu lijkt het er op dat het martini alles op alles doet om mij maar te houden als patiënt. ( ben daar wel blij mee maar wil geen proefkonijn zijn.). Overigens vallen de echoscopie operaties allemaal af als de tumor door het spierweefsel is gegaan. Ik neem aan dat dat bij mij het geval is. vandaar helaas dus de enigste optie met een grote operatie.
Ik denk dat het Martini jou om eerlijke redenen als patiënt wil houden. Je wilde in eerste instantie graag daar blijven en ze doen voor jou nu die extra stap, ik denk dat je daar alleen maar blij mee kan zijn
. Ziekenhuizen geven om patiënten en zorgverzekeringen om geld.
Een universitair ziekenhuis is wel altijd goed natuurlijk maar staar je niet blind op slagingspercentages. Dat is heel erg afhankelijk van bij hoeveel mensen die specifieke operatie is uitgevoerd en wat dus het daadwerkelijke "slagingscijfer" is.
Kies het ziekenhuis waar jij het beste gevoel bij hebt.