Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
fijne vk en verpleegkundige. Rustig en alles.
Keet schreef:Ik heb een prima bevalling gehad hoor in het ziekenhuisfijne vk en verpleegkundige. Rustig en alles.
Misschien de volgende keer kijken voor iets van muziek oid
)
klinische kant had sluizen en dikkere muren, daar hoorde je niets. Maar ik kon precies horen in welke fase ze zat, echt vreselijk! De hele gang kon meegenieten, die kant had ook geen sluis en tja een simpel deurtje houdt geen geluid tegen.Pinacolada schreef:Oh wat erg haha, daar zit je ook niet op te wachten.
Ik vond ziekenhuis ook prima, aardige mensen. Duurde alleen zo
Lang voor ik wat te eten kreeg na bevalling. Had al heel lang niks gehad en rammelde uit elkaar. Mijn vriend idem dito en restaurant was al dicht. Maar verder top, is alleen een aanloop van verpleging, schoonmaaksters etc, wat dat betreft was thuis veel rustiger

maar dat is wel echt lekker met in en uit je bed komen
je kan gewoon klossen bestellen bij medipoint of er bierkratjes onder zetten
maar dat wordt te hoog met een bed van 60cm denk ik.
en BV gewoon met behulp van de verpleging gedaan. Wel nog een lactatiekundige gehad toen ik in het ziekenhuis lag maar die heeft eigenlijk alleen m'n bh versteld en tips gegeven over m'n belachelijke hoge productie
Dochter mocht na 11 dagen voor het eerst aan de borst. cynthia5 schreef:....
_love12_ mag ik vragen waarom het jouw wens is om in bad te bevallen?
Gewoon puur nieuwsgierig! Lijkt me wel een super unieke ervaring!!
So much voor plannen van je bevalling.
en ik mag helemaal niet thuis bevallen dus ben benieuwd. De eerste 7,5 uur over gedaan vanaf het breken van de vliezen. En dat gebeurde uit zichzelf gelukkig.
Intake dame vond het prima, die 3 cm deed het 'em niet. Plan B was extra matras, was de kraamzorgdame lang dan hadden wij even extra 1 persoonsmatras erop gelegd. Die lag al klaar. Kon er zo op als bevalling thuis zou starten. Gewoon zo'n el cheapo ikea ding. Youknowme schreef:Hier worden er trouwens geen handen gewassen voor we aan de baby zitten hoor. Waar moet je nou vieze handen van hebben wat niet bij een baby mag komen? Neem aan dat je niet je vinger in zn mond stopt toch?