Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Little_Gift schreef:Kom op, is dat een "ontvelde" teen?
Er zijn hooguit 2 inimini velletjes wat los?
Nou, dat de zwelling uitzakt lijkt mij ook niet zo vreemd, aangezien je bijna steeds met je voet omhoog zit... alles wat dan in het hoogste punt zit, zakt nu eenmaal naar het lagere gedeelte (wet van de zwaartekracht)...
Dit ziet er me echt niet iets dringends uit, zou ik zelfs niet mee naar een HA geweest zijn en zo mee verder gedaan hebben, maar goed, dat is ook niet altijd verstandig...
Little_Gift schreef:Kom op, is dat een "ontvelde" teen?
Nou, dat de zwelling uitzakt lijkt mij ook niet zo vreemd, aangezien je bijna steeds met je voet omhoog zit... alles wat dan in het hoogste punt zit, zakt nu eenmaal naar het lagere gedeelte (wet van de zwaartekracht)...
Dit ziet er me echt niet iets dringends uit, zou ik zelfs niet mee naar een HA geweest zijn en zo mee verder gedaan hebben, maar goed, dat is ook niet altijd verstandig...
guusjew schreef:Little_Gift schreef:Kom op, is dat een "ontvelde" teen?
Jij weet toch niet hoeveel pijn het doet? Ze vraagt om tips niet of jij hiermee verder gegaan zou zijn
xCarpediem schreef:Wel vervelend van je vriend zeg! Je elleboog is een vreselijke plek op een breuk te hebben lijkt me.