[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cadaz

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 20:15

Afbeelding
Misschien geeft deze een iets beter beeld.

Ik zal van de week even een foto maken met makeup op :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 20:28

Ik zie ook graag een totale look :j is lastig oordelen zo haha!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 20:29

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 20:32

Ben benieuwd naar een volledige look, kan heel moeilijk oordelen hoe het in verhouding is met je gezicht! :)

En Friem, nee, waarom. -O- Ik had net nog besloten hem niet te kopen maar die swatches maken me gek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 20:35

_Friemel schreef:
Het knippen zelf beviel me prima maar ik moet nog even kijken hoe of wat. Mijn type krul/haar is gewoon NIET geschikt met spul en föhn, punt. Wat voor manier t ook geknipt is. Mijn haar is t mooist zonder ook maar een druppel erin. Vervolgens smeert ze 4!!! Soorten producten erin om t te drogen met föhn. En m'n haar zou niet hard worden nou geloof me dat werd het wel dus eenmaal thuis heb ik alles eruit gewassen en het was zo smerig hoeveel eruit kwam :r en me dan nog dingen aansmeren ook pfff.

Pffff ik kan daar zo slecht tegen. Ik ga eigenlijk altijd naar Servaas, als ze me daar hebben geknipt of geverfd mag ik kiezen of zij het föhnen of dat ik het zelf doe, ze hebben daar zo'n blow dry bar dus super ideaal. Mijn haar reageert er ook slecht op, al dat spul erin. Wordt het echt zo futloos en slap van en het is dan altijd binnen 2 minuten weer baggervet.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 20:36

Die roze is perfect voor jou :D

Ik vind ze heel gaaf maar doe er niets mee, zou dan zonde zijn :))

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 20:38

als die ze nou los zou verkopen, wil ik die turquoise kleur wel heel graag :D

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 20:39

Die JS is echt een goede zakenman. Gaaf dat die van zijn emo tijd nu zo'n rockende make up guru is.

Irritant friemel, als mensen het beter denken te weten en hun zin door drammen. Prima dat ze advies geven, maar als een klant dan aangeeft niks te willen dan is het ook klaar. Raar dat ze alsnog spul in je haar deed. Ik vind bij krulhaar dat harde er altijd zo jammer uit zien!

Mijn look van vandaag.
Bloot. Naakt. Kaal (voor mijn doen)
Afbeelding

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 20:41

je bent zo ook prachtig elke :j je kan t best hebben. maar snap dat het naakt voelt :)

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 20:43

Eerlijk, Daniella, ik vind het niet mooi. Doordat alle 'haartjes' perfect zitten lijkt het heel nep, plus overal dezelfde dikte, geen mooie overgang van licht naar donkerder.. Nee, ik vind het niet mooi. Misschien dat het vertekend en mooier is als ik het hele plaatje zie.

Ik heb vandaag een beauty blender gekocht en wow... Wat een verschil!!! Mijn foundation zit nu echt compleet perfect. Ben verliefd op mijn blender :D

Elke, oooow je bent nog mooier zonder zware make up. Vind dit veel leuker voor een dagelijkse look. Het zware is ook prachtig, maar meer voor een avondlook. Aan de andere kant, als je bij MAC werkt is het ook wel hulpvol om je skills op je gezicht te displayen :p

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 20:46

Mijn look van vandaag. Geen foundation, alleen wat poeder en concealer, ow en blush. Foto is van vanmorgen. Nu wel foundation op om mijn beautyblender uit te proberen :)

Ik word steeds beter in mijn wenkbrouwen. Ben er nog niet maar als ik het met foto's van een maand terug vergelijk, stuk beter.

Ow, en nieuwe lipgloss op, vandaag gekocht, normaal 14, nu 8, kon het niet laten liggen. Dot shock balmy gloss.

Zag de collectie liggen bij de kassa, een limited edition collectie van Pupa Milano, en vond het er gewoon zo mooi uitzien. Maar wilde niet eerst kopen voordat ik reviews had gelezen, behalve dan de gloss.

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ElineS op 07-05-16 21:03, in het totaal 3 keer bewerkt

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 20:47

Elke je bent zo ook echt prachtig maar i love je zware looks, zijn er maar zo weinig die dat kunnen hebben maar jij komt er zo makkelijk mee weg!!

Ik heb ook echt wel m'n bekkie bij me maar ze
Luisterde ook gewoon totaal niet maar goed ze bleef ook maar ratelen joh je kwam er bijna niet tussen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 20:47

_Friemel schreef:
Die roze is perfect voor jou :D

Ik vind ze heel gaaf maar doe er niets mee, zou dan zonde zijn :))

;( ;( ;( ;(
Toen ik ook zag dat hij zo neon was, en die pigment.. zucht.

Elke, aan dat lijstje woorden kan je prachtig nog toevoegen. :j

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 20:54

Ahh dankje dames! Ik heb ook liever mijn zware look. Althans, in ieder geval mijn falsies haha! Maar zonder moet ook kunnen, voelt wel als afkicken altijd.

Bij MAC moeten we zelfs full face gaan. Daar mag ik niet zo werken hoor. Tenzij het natural look theme is, maar dan hebben we alsnog veel op ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 20:56

Begrijpelijk, maar wel jammer. Vind dat je er zonder zo veel ook echt prachtig uit ziet. Waardeer je zware looks ook absoluut hoor, die kan ik dan weer een stuk minder goed hebben

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 21:03

Vind die ook wel eens heel leuk om te zien elke! Staat je goed hoor.

Eline ik vind je wenkbrauwen een beetje rond zo.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 21:04

Thanks nog iedereen <3

En Elke je bent echt prachtig, zo'n lichte look staat je ook tof.

En ik vind je wenkies er wel tof uit zien Daniella!

Vind je krullen ook echt prachtig Friem, maar wel erg veel product in je haar.

Ik had trouwens gelogen over dat ik Ecstasy op had laatst, was Gravity. Sorry voor de verwarring :))

Hier nog m'n full face met m'n nieuwe haar, en ik heb nu een Persistence met Velvet Teddy als ombre op m'n lippen als je het kunt zien.

Afbeelding

En op m'n wangen Orgasm en Albatross <3

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 21:09

BelleTessa schreef:
Vind die ook wel eens heel leuk om te zien elke! Staat je goed hoor.

Eline ik vind je wenkbrauwen een beetje rond zo.

Ja, ze zijn van zichzelf ook rond, probeer dat nu anders uit te groeien, maar blijft lastig voor me tegen de natuurlijke vorm in te gaan met opvullen. Ik wil dr lijnen ook niet kaarsrecht hebben en te strak, dan zie je gewoon te goed dat het niet zo hoort vind ik. Moet nog veel oefenen. En hopelijk krijg ik het goed bij gegroeid.

De enige foto op mobiel zonder make up. Zie je dat ze rond zijn.
Afbeelding

@Drunksheep: Prachtig dat haar! Dat grijs zo mooi kan zijn. Prachtig jor het overloopt van donker naar licht. Mooie wenkbrouwen ook.

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 22:19

@Drunksheep, wat is je nieuwe haarkleur gaaaaaf! Love it! :D Past ook echt mooi bij je huidskleur vind ik! :)

@Emmaa_ Zou je zeggen dat Servaas echt de beste kapper is in Utrecht? Ben nog opzoek naar een degelijke kapper en vind het niet erg om er een stukje voor te moeten reizen als de kapper het echt waard is! :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 22:53

Dankje dames <3

Het staat je ook zo eigen en natuurlijk, drunk. Echt zo tof!

Emma, ik denk dat een heavy look je juist prachtig staat. Juist omdat je style wat 'aparter' is. Dat bedoel ik positief he. Ik hou van apart

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 23:04

Vond dit zo interessant om te horen.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 23:08

Wat ziet zij eruit :=

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 23:32

Elke, dit staat je ook echt prachtig! Maar zoals de rest ook zegt: de heavy looks kom jij ook echt zo makkelijk mee weg!

Gaaf je haar zo Drunksheep!

Taal Friem, die Kappers... Vre-se-lijk als ze niet luisteren én je van alles aan willen smeren...

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 23:46

velvetblack schreef:
Wat ziet zij eruit :=

Die lippen!! Brrr.... En onnatuurlijk hoe haar gezicht haast niet mee beweegt... Kan niet anders dan dat ze botox heeft.

Oké, nu maar even het filmpje bekijken haha.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 00:05

Gefeliciteerd lino!
Mooi ds!

Manmanman elke, beschuitje eten? :D