Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Ok.. al een paar keer meegemaakt...
Ik heb wel eens oorlog met m'n doucheslang. Hij hangt op een manier dat hij van rechts naar links gaat... of dat hij uit gaat, het water kan dan niet door de slang gaan.
Ik droomde al een paar keer dat ik onder de douche stond. En plots ging de douche uit.
Ben echt serieus al een paar keer naar de douche gelopen om te kijken of ie ook echt uit stond
nine1987 schreef:In de categorie bizar.. Vannacht gedroomd..
Mijn man en ik waren op vakantie in een huis van zijn familie in Spanje (hij is half Spaans)..
Ik zag overal een jonge vrouw.. En niemand anders zag haar.. Op een gegeven moment ben ik haar gevolgd en lag ze gewoon midden in een lege kamer op de vloer te bevallen..
Het kind gaf ze meteen aan mij en weg was ze.. Niet meer gezien.. Iedereen dacht dat het mijn kind was, maar na dna test bleek dat ze (meisje) mijn dna niet bezat, maar wel dat van de kant van mijn man z'n familie.. (wel een familiematch, maar niet van mijn man.. Heel vaag..)
Toen eenmaal alles vedaard was, kwam ik erachter dat het meisje wie ik gevolgd had en het babietje gebaard had, al jaren terug overleden was..
Echt heeeeeeeeel vaag..
Maar ik heb wel vaker van zulke vreemde dromen..
Maar hiervan zou ik graag wel de betekenis willen weten.. (mocht iemand hier ervaring mee hebben.. Eat your heart out..)
KenJeMe schreef:nine1987 schreef:In de categorie bizar.. Vannacht gedroomd..
Mijn man en ik waren op vakantie in een huis van zijn familie in Spanje (hij is half Spaans)..
Ik zag overal een jonge vrouw.. En niemand anders zag haar.. Op een gegeven moment ben ik haar gevolgd en lag ze gewoon midden in een lege kamer op de vloer te bevallen..
Het kind gaf ze meteen aan mij en weg was ze.. Niet meer gezien.. Iedereen dacht dat het mijn kind was, maar na dna test bleek dat ze (meisje) mijn dna niet bezat, maar wel dat van de kant van mijn man z'n familie.. (wel een familiematch, maar niet van mijn man.. Heel vaag..)
Toen eenmaal alles vedaard was, kwam ik erachter dat het meisje wie ik gevolgd had en het babietje gebaard had, al jaren terug overleden was..
Echt heeeeeeeeel vaag..
Maar ik heb wel vaker van zulke vreemde dromen..
Maar hiervan zou ik graag wel de betekenis willen weten.. (mocht iemand hier ervaring mee hebben.. Eat your heart out..)
Ben jezelf zwanger of heb je de wens om zelf zwanger te worden?