De meest rare dromen van bokkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vero

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 07:09

_O-

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 08:00

mijn vreemste droom

ik was op een feest, een een scharrel van voor dat ik me vriend leerde kennen, was met mij aan t flirten enz. en gaf me ook kusjes. En toen ging ik weg, en deed de deur van dat huis open om weg te gaan. Staat daar ineens me huidige vriend in tranen en boosheid, dat ik hem bedrogen had. En dat ik niet zou liegen!! en hij had een shirt aan met je zou niet liegen.

En toen werdt hij boos, en ik maar proberen uit te leggen dat ik van hem hou en dat het niet de bedoeling was enz enz.. Uiteindelijk vergaf hij me wel.. weer.. Echt die emoties in die droom leken zo echt!! dat ik toen ik wakker werdt, nog steeds het iedee had dat, Ik in begin van onze relatie nog contact had met die scharrel.

Wat dus totaal niet zo is, voordat ik me huidige vriend leerde kennen had ik al paar maanden geen contact met die scharrel haha..

Oja nacht erop was kwam Karma even langs, WAnt nu was mijn vriend het die terug ging naar zijn ex. Waarmee hij voor mij 10 jaar een relatie mee had. (het was al uit toen ik me vriend leerde kennen)

en ik had keer gedroomd dat me vriend me verkrachte...

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 02:37

Droomde net super eng, moet t ff kwijt hier voor ik verder ga slapen :')
Was in het bos ergens aan een hoge boom een soort naald aan n plankje, als je daar je vinger aan prikte veranderde je in n soort eng beest, maar nog wel n fluffy soort, als je je dan weer prikte werd je weer gewoon.
Maar na vijf minuten verandere je toch weer terug maar dan in n hele vieze enge versie van dat beest, als je dan niet binnen vijftien minuten iemand anders weer zou prikken met dat ding ging je dood, sowieso kreeg je om de paar minuten echt n pijnscheut van heb ik jou daar.
Maja als jij dus iemand anders zou prikken met dat ding bleef jij wel leven maar ging die andere persoon hetzelfde lot tegemoet.

AnnickT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 22:20

Vorige week had ik me toch een rare droom, volgens mij op donderdag. Ik sta dan altijd om 6.45 op en mijn wekker gaat 4 keer (6.20,30,40,45), dus ik was echt wel wakker tussendoor om m'n wekker uit te zetten.
Ik droomde dat er mensen op een rijtje stonden en zich aan mij aan het voorstellen waren, of iets aan mij aan het vertellen waren of zo, want ik vond het erg belangrijk dat iedereen aan de beurt kwam. Nu ging m'n wekker om 6.45 en ik wist dus dat ik op moest staan. Maar 3 mensen hadden zich nog niet voorgesteld, dus ik dacht "hè, dat is nou onbeleefd" en sliep verder zodat die mensen zich voor konden stellen. Maar het was dus gewoon een droom en ik snap nog steeds niet waar ik die logica vandaan haalde om door te slapen zodat die mensen hun verhaal af konden maken :')

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 22:29

Ik droomde een keer dat de wekker ging, maar hij ging maar niet uit :+ . Was dus de echte wekker :+

Oh ik weet er nog een!
In mijn droom gingen ik en mijn opa een paard kopen voor mij. Bij het tweede paard was het raak! Maar net voordat ik het paard aanpakte om mee te nemen, werd ik wakker gemaakt door mijn moeder -O-
Laatst bijgewerkt door _Anke op 14-11-17 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 22:30

Was vannacht eekhoorntjes aan het voeren in het park en hoe meer ik ze voerde, hoe GROTER ze werden... Uiteindelijk werd ik door een soort van parkwachter het park uitgezet vanwege die enorme eekhoorns...

Ze vraten zelfs de mensen op die het park bezochten.

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 22:31

CoonArt schreef:
Was vannacht eekhoorntjes aan het voeren in het park en hoe meer ik ze voerde, hoe GROTER ze werden... Uiteindelijk werd ik door een soort van parkwachter het park uitgezet vanwege die enorme eekhoorns...

Ze vraten zelfs de mensen op die het park bezochten.

_O-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 22:38

Haha die eekhoorns zijn echt koning! :')

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 07:32

Dit was geen droom meer,, maar een ware nacht merrie. Mn vader heeft hoorde mij en het tien minuten aangekeken voor hij mij uiteindelijk wakker maakte omdat ik lag te hyperventileren.

Het begint op mijn werk. Ik werk met mijn collega en mijn baas is helpen in een winkel die niet bij de onze hoort, gewoon een compleet andere organisatie en is er boos weggestormd. Niks gezegd gewoon werggestormd. Ik word opgebeld met dat er echt iemand naar toe moet maar ik heb geen auto en moet met het openbaar vervoer. Ik doe mij ogen dicht en wanneer ik ze weer open doe ben ik in een vreemde stad.

Wanneer ik vraag waar die winkel is lijkt geen enkel persoon uit dat dorp te weten waar de winkel is, uiteindelijk vind ik hem achter het station. Het zou een dierenwinkel moeten zijn maar er hangen snorkelsets. Ik word ontvangen door de eigenaar en mee de trap opgenomen je zou denken naar een kantoor maar nee iets wat lijkt op een slaapkamer met wanden CD's echt zo hoog als het plafond, een bed (waarvan gek genoeg het bed niet is opgemaakt) een enkele boekenkast met boeken waarbij er bij een paar een kruisje op de rug staat en een bureau. ik moet de boeken inventariseren en een kruisje zetten als ze op de lijst staan hij had een afspraak gemaakt met iemand van mijn hoofdkantoor om hem te helpen leeghalen van de ruimte. Ik zeg dat ik eerst mijn baas ga bellen of dit de bedoeling is ik doe mijn ogen dicht en weer open, besluit als een idioot mijn spullen te pakken en weg te rennen. Geen idee waar heen maar weg een soort paniekgevoel kruipt over mij want ik weet dat die eigenaar mij volgt ik zie hem steeds aankomen en waar ik ook heen ren hij lijkt mij altijd te vinden, op een gegeven moment ren ik een metro station in en het enige wat ik kan doen is een muurtje overspringen om mij er achter te verschuilen boven hem zijn grote spiegels maar net voor het muurtje zie ik hem niet meer. Dan draai ik mijn hoofd weg, zie dat hij aan mijn kant van het muurtje staat, schrik draai me om, probeer een uitweg te zoeken en hij gooit een mes naar mij. Ik doe weer mijn ogen dicht en open en zit op een stoeprand. Er komt een gele u-ov bus aan en ik steek mjn hand uit om de bus aan te houden de buschauffeur schud met zijn hoofd en rijd door, ik kan alleen de busnummer of de bestemming niet zien want dat is wazig.
ik begin te huilen omdat ik niet mee kan en word uiteindelijk wakker

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 17:10

Ok.. al een paar keer meegemaakt...
Ik heb wel eens oorlog met m'n doucheslang. Hij hangt op een manier dat hij van rechts naar links gaat... of dat hij uit gaat, het water kan dan niet door de slang gaan.
Ik droomde al een paar keer dat ik onder de douche stond. En plots ging de douche uit.
Ben echt serieus al een paar keer naar de douche gelopen om te kijken of ie ook echt uit stond

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 17:20

purny schreef:
Ok.. al een paar keer meegemaakt...
Ik heb wel eens oorlog met m'n doucheslang. Hij hangt op een manier dat hij van rechts naar links gaat... of dat hij uit gaat, het water kan dan niet door de slang gaan.
Ik droomde al een paar keer dat ik onder de douche stond. En plots ging de douche uit.
Ben echt serieus al een paar keer naar de douche gelopen om te kijken of ie ook echt uit stond

Kan een lucide droom zijn... :)

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 17:22

Ik heb laatst gedroomd dat de kraan op mijn werk in de fik stond.
Jawel dames en heren.. De kraan _O-

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 19:56

_O- _O- _O-

Heeft iemand ook dit 'probleem', ik ben echt een hevige dromer. Ik droom dus meestal heel veel dingen die me ook bijblijven. Nu heb ik heel vaak situaties waarbij ik iets zeg of denk, en dan blijk ik dat eigenlijk gedroomd te hebben, dit komt wekelijks voor. Zijn er nog zo mensen die dromen en realiteit niet goed kunnen onderscheiden?

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 01:06

Al een ouder topic, ik ga binnenkort alles eens nalezen.

Maar mijn vreemdste dromen zijn vrij goor soms... :+

Zo droomde ik ooit eens dat ik één van mijn wandelhonden kwijt was. Dus ik was hem gaan zoeken. Maar het was schemerig en ik zag alles heel wazig. En met dat ik aan het wandelen was liep ik eerst door een stukje gras waar echt HOPEN hondenstront lagen.
Nog steeds was alles vrij wazig, maar de zon scheen heel 'mooi' zo over de straat en plots zag ik Kid daar liggen. Ik heel opgelucht er naartoe want alles leek oké.
Tot ik dus dichter kwam... Zijn voorpoten lagen helemaal los van zijn lichaam. Niet enkel het pootje maar echt heel zijn 'benen'. Het zo neerschrijven klinkt niet zo dramatisch maar echt dat beeld van die hond die zonder voorpoten op straat ligt..
Ik wou hem dan oppakken om hem naar het ziekenhuis (? :+ ) te brengen. Maar toen bedacht ik mij dat hij veel te zwaar zou zijn om naar daar te dragen dus toen begon ik me af te vragen of er een ambulance zou zijn voor dieren.
Met hem een stukje door de straat gedragen te hebben zag ik zijn voorpoten ook nog verspreid over straat liggen. :r

Dan nog een droom dat mijn elleboog helemaal open lag. Maar niet gewoon de huid... Nee, die was helemaal weg. Ik kon dus gewoon het bot van mijn elleboog zien.
In die droom had ik al een 'tijdje' last van mijn elleboog en toen ik eens besloot om te kijken kon ik dus mijn bot zien. Als dat nog niet genoeg was hingen mijn ellepijp en mijn spaakbeen gewoon los van elkaar... Zeg ik heel droog tegen een vriendin 'Ik denk dat we daarmee toch maar eens naar het ziekenhuis moeten gaan.'
Ik denk het ook joh. :')
Wel erg leuk als je je dromen 's ochtends vaak vergeet en je dan op je gemak op de fiets zit en plots zo'n disturbing beeld uit een nota bene eigen droom van je krijgt. :+

Al heb ik nog wel specialere dromen gehad, misschien dat ik die later wel eens neerschrijf.
Een van de speciaalste moet denk ik wel zijn dat ik me aan het voorbereiden was voor mijn eigen begrafenis. :+

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 01:14

Voor de duidelijkheid: ik ben stapeldol op honden en ik haat spinnen.
Jullie weten vast wel hoe enthousiast een hond om iemand heen kan springen, dansen en gek doen. Pure blijdschap!

Dus wat droomde ik? Die geweldige blijdschap. Het was alleen geen hond, het was een grote spin. En ik stond in mijn droom heel appelig doodangsten uit te staan met het tuigje en de riem in mijn hand. :')

Echt, ik werd met een paniekaanval wakker.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 10:16

Vanacht zo raar gedroomd. Ik werk als jobstudent bij de post in België aan de loketten.
Laatste tijd veel besparingen sowieso op de post waardoor al het personeel van cleaning (waaronder mijn moeder) en catering inslagen wordt over 2 jaar.
Nu komt mijn droom: ik was dus aan het werk komt er een of andere hoge pief uit Brussel binnen dat we mogen stoppen met werken want ze doeken het hele bedrijf op. Mijn collega’s en ik maar aan het proberen uitleggen dat de mensen toch post moesten krijgen en we ook een bank zijn dus toch niet gewoon de boeken neer kunnen leggen. Maar nee. De deur moest dicht en we moesten naar huis. De hoge pief verdwenen. Kregen mijn collega’s. En ik plots een horde boze mensen achter ons omdat ze geen post meer kregen. Toen werd ik wakker

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 13:46

Ik heb weer over die stomme kraan gedroomd...

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 16:31

Ben ik even blij niet de enige te zijn met rare dromen :o
Vannacht droomde ik dat ik met manlief en nog een paar mensen in een enorm grote bieb was. Ik zei nog tegen mijn man, wauw wat is dit gaaf, thuis zijn nergens meer bibliotheken te vinden.
Maar alle pilaren waren spiegels en toen we weg gingen en langs die pilaren liepen riep er iedere x een man vanachter de pilaar "BOE".
En toen werd ik wakker :')

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 16:39

Ik droomde van de week dat mijn tante doodging....zonder het te weten een bloed vergiftiging en intensive care... ik vond het leguber ,hoe kon ik dat nou weten...en ik had al veel te lang geen contakt meer gehad (daar schaamde ik me het meeste over)

AnnickT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 08:21

Ik had laatst weer een opvallende droom.

Ik was in een soort fabriek, samen met een andere volwassene en een kind genaamd Susanne (ik geen geen kind of persoon dat Susanne heet). Er waren eerst nog meer kinderen, maar die zijn allemaal al weg. Ik zag de kinderen naar buiten komen, maar ineens was ik weer binnen met die twee mensen dus. Ineens een rare professor/wetenschapper, een soort Einstein maar dan iets griezeliger en met korter haar, die de deuren op slot doet en van alles in de paden door de fabriek verandert. Dan trekt hij zich terug in een cel met stikstof en wij moeten zelf de weg naar buiten vinden, verder doet hij niets speciaals. Ik weet nog dat ik heel bewust dacht: Wat is die man griezelig, niet te lang naar kijken, want dan ga ik raar dromen :')

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 10:18

In de categorie bizar.. Vannacht gedroomd..

Mijn man en ik waren op vakantie in een huis van zijn familie in Spanje (hij is half Spaans)..
Ik zag overal een jonge vrouw.. En niemand anders zag haar.. Op een gegeven moment ben ik haar gevolgd en lag ze gewoon midden in een lege kamer op de vloer te bevallen..

Het kind gaf ze meteen aan mij en weg was ze.. Niet meer gezien.. Iedereen dacht dat het mijn kind was, maar na dna test bleek dat ze (meisje) mijn dna niet bezat, maar wel dat van de kant van mijn man z'n familie.. (wel een familiematch, maar niet van mijn man.. Heel vaag.. :') )

Toen eenmaal alles vedaard was, kwam ik erachter dat het meisje wie ik gevolgd had en het babietje gebaard had, al jaren terug overleden was..

Echt heeeeeeeeel vaag..

Maar ik heb wel vaker van zulke vreemde dromen..

Maar hiervan zou ik graag wel de betekenis willen weten.. (mocht iemand hier ervaring mee hebben.. Eat your heart out.. :)) )

KenJeMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 16:19

nine1987 schreef:

Mijn man en ik waren op vakantie in een huis van zijn familie in Spanje (hij is half Spaans)..
Ik zag overal een jonge vrouw.. En niemand anders zag haar.. Op een gegeven moment ben ik haar gevolgd en lag ze gewoon midden in een lege kamer op de vloer te bevallen..

Het kind gaf ze meteen aan mij en weg was ze.. Niet meer gezien.. Iedereen dacht dat het mijn kind was, maar na dna test bleek dat ze (meisje) mijn dna niet bezat, maar wel dat van de kant van mijn man z'n familie.. (wel een familiematch, maar niet van mijn man.. Heel vaag.. :') )

Toen eenmaal alles vedaard was, kwam ik erachter dat het meisje wie ik gevolgd had en het babietje gebaard had, al jaren terug overleden was..

Echt heeeeeeeeel vaag..

Maar hiervan zou ik graag wel de betekenis willen weten.. (mocht iemand hier ervaring mee hebben.. Eat your heart out.. :)) )

Ben jezelf zwanger of heb je de wens om zelf zwanger te worden?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 20:20

Weer die douche gehad in m'n droom

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 22:27

KenJeMe schreef:
nine1987 schreef:

Echt heeeeeeeeel vaag..

Ben jezelf zwanger of heb je de wens om zelf zwanger te worden?

Nee, alsjeblieft niet.. :))

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 22:52

Dan is het misschien angst! Ben je onbewust toch bang zwanger te worden.
Dat ben ik zelf ook, en ik heb dus ooit gedroomd dat ik een ei (vruchtbaarheidsteken) moest leggen én uitbroeden! :')

Hulde aan mijn onderbewustzijn :+