danoesje schreef:Krissis, dat is wel balen! Hopelijk slaapt hij snel door als hij wat ouder wordt. Misschien helpt inderdaad een stuk lopen, heb je beweging en die kleine kan lekker mee in de wandelwagen, zonder dat het je bakken energie kost. Of pak heel simpel een supermarkt wat verder weg?
Edamameboontjes zijn sojaboontjes in een jasje, net als bijvoorbeeld tuinbonen. Je kookt ze een aantal minuten in gezouten water en kunt ze dan snacken. Wat ik ook errug lekker vind: stukjes groente dippen met houmous. Houmous zit wel veel olie in maar zorgt ook dat je wat extra groente binnen krijgt.
Maliejane, hopelijk weet je meer na je onderzoek? Sterkte!
We wandelen inderdaad 3 per week een kilometer of 5. Of met de wagen, of in de draagzak.
Die boontjes, zijn dat diezelfde die je bij een sushi bar ook kunt bestellen? De eerste keer dat ik die at, wist ik niet dat je ze moest pellen, dan is het een taaie hap. Eenmaal gedopt, heerlijk! Een van mijn favorieten sushi hap.
Groenten ansicht kan ik rauw heel goed weg krijgen, houmous heb ik eens geprobeerd maar vind het geen spannende hap.
Jeany: Ik ken dat hele stofje niet wat wel of geen vet op m'n reet doet opslaan, maar wellicht slim om me even te verdiepen gezien ik het nu 2 keer voorbij heb zien komen. Ik heb geen strak streven, maar zou het te gek vinden om in juni 5km te kunnen (hard)lopen. Dan is er in Maastricht ''Maastrichts Mooiste'' die ik 3 jaar geleden gelopen heb. Maar of het reëel is, weet ik niet.
Simone: fijn dat je lekker met de 4voeter aan de slag bent gegaan en ik snap dat het goede weer je doet opknappen. Pak die zonnestralen en snuif die vitamine D!