Wel pijnlijke ribben van het hoesten en nog steeds geen honger.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danseresje schreef:Ja. Nou, weet ik heerlijk wat mensen met astma ervaren.
Normale dingen hebben ook hoestbuien tot gevolg! Moest net gapen, geen succes. Lachen kan ik al drie weken niet en diep in en uitademen levert ook nog wel eens een hoestbui op.
Wat een hel en ellende......
Joolien schreef:Ik ben eindelijk weer een beetje fit. Een beetje dan, want mijn lijf heeft er wel een opdonder van gehad. Had bijna een oorontsteking door de verkoudheid, boel gaat bij mij dan snel dicht zitten, was dan ook echt doof aan de rechterkant. Zei de hele tijd 'he' als iemand rechts wat van mij zei
Majabeestje schreef:Joolien schreef:Ik ben eindelijk weer een beetje fit. Een beetje dan, want mijn lijf heeft er wel een opdonder van gehad. Had bijna een oorontsteking door de verkoudheid, boel gaat bij mij dan snel dicht zitten, was dan ook echt doof aan de rechterkant. Zei de hele tijd 'he' als iemand rechts wat van mij zei
Duurt dat lang he? Ik me begin me ook pas nu wat beter te voelen, dat ik niet meer halfdood neerval en aan het zuurstof moet na de hond uitlaten.. Conditie van een visstick! Niet tof..
corine1981 schreef:Hier na een bijholte ontsteking (waarvoor ik hooikoorts spray voorgeschreven kreeg welke je langere tijd mag gebruiken) nu sinds vanacht buikkrampen, diarree, niet lekker... Ik kom nergens echt bovenop, rol van het ene in het ander.
Misschien toch maar een homeopaat proberen ofzo.