Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seltje schreef:Vandaag dag 8, rust dag bij de AB challenge, maar heb dag 7 opnieuw gedaan, omdat het mij gisteren echt niet af ging. Alles gaat goed behalve die leg raises, daar is mijn rug echt niet blij mee!
Butt challenge blijft ook maar doorgaan, die heeft precies geen rustdagen...
Maar voorlopig blijf ik volhouden, ik probeer iets gezonder te eten, maar ga niet gericht diëten, ik heb namelijk al een ondergewicht.
_Cassidy schreef:Kom hier toch even vragen, misschien dat iemand het weet.. Vooral bij situps, heel soms ook bij leg-raises krijg ik een soort knak bij waar mijn linkerbeen in mijn heup gaat. Meest duidelijke beschrijving ever, maar goed. Het is wel pijnloos, maar toch gek.. Weet iemand hier meer van?
spatter schreef:Dag 7 vandaag voor mij en het viel me op dat de legraises en de crunches nu ineens per dag een stuk omhoog gaan.
Toch ging het vandaag makkelijker als gisteren.
Als ik sommige verhalen van anderen lees vraag ik me af of die niet tew hard van stapel lopen.
Je lichaam heeft ook tijd nodig om te kunnen herstellen en als je tig challenges tegelijk doet, krijgt je lichaam dat natuurlijk niet.
En bij sommige vraag ik me af of ze die challenges wel nodig hebben als ze al zoveel op de sportschool doen.
Dan zijn die challenges appeltje eitje volgens mij.
Seltje schreef:Ik heb op de 2de rustdag wel getraind, omdat de dag ervoor ik maar de helft van de oefeningen had gedaan, de dag ervoor lukte het echt niet.
Dag 9 zit er op. Een vraagje voor de profs hier: als ik mijn squats doe voel ik dat vooral in mijn kuiten, niet in bovenbenen. Doe ik iets verkeerd?