Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
flettie schreef:Slapen is hier geen probleem. Ik merk alleen wel dat ik overdag minder moe ben.
En zodra ik iets met suiker eet ik gelijk een aanval van vermoeidheid krijg. Een collega van me is vandaag jarig en trakteerde op (door zijn moeder eigengemaakte) Turkse cake.
En daar zat natuurlijk (teveel) suiker in. Nog geen half uur later zat ik al uitgebreid te gapen en had ik moeite mijn ogen open te houden![]()
Gelukkig lijk ik er nu wel weer overheen te zijn.
Brechtje_A schreef:flettie schreef:Slapen is hier geen probleem. Ik merk alleen wel dat ik overdag minder moe ben.
En zodra ik iets met suiker eet ik gelijk een aanval van vermoeidheid krijg. Een collega van me is vandaag jarig en trakteerde op (door zijn moeder eigengemaakte) Turkse cake.
En daar zat natuurlijk (teveel) suiker in. Nog geen half uur later zat ik al uitgebreid te gapen en had ik moeite mijn ogen open te houden![]()
Gelukkig lijk ik er nu wel weer overheen te zijn.
Dit heb ik inderdaad ook! Vandaag een stukje chocolade met koffie gehad. Had daarna ook een enorme dip :p
Hoe doen jullie het eigenlijk als je niet thuis bent een paar dagen. Eten jullie dan gewoon wat vrienden/familie eten en koken?
Ben net pas begonnen en ga dit weekend weg, lijkt me lastig om dan suikervrij te kunnen eten.
renskep schreef:Hoi!
Mag ik me ook melden hier?
Ik ben vorig jaar op en af best actief geweest met suikervrij eten. Of in ieder geval zo goed mogelijk. Maar sinds kerst is het spoor een beetje bijster. O.a. door kerst en mijn verjaardag en ik ben een aantal keer niet fit geweest, waardoor ik toch iets meer suikers at dan eigenlijk de bedoeling.
Maar nu ik dit allemaal lees, heb ik besloten toch weer te beginnen! Ik heb de laatste dagen ook weer erg veel last van hoofdpijn (eigen schuld...), dus reden te meer om het weer even recht te trekken.
Na het weekend begin ik weer! (Eerst een weekendje weg met collega's.)
Ik eet overigens wel fruit, spelt brood waar verder niks in zit en pasta. Bij voorkeur de volkoren variant natuurlijk.