Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marijke80 schreef:Iemand al ontdekt waar je een restitutiepolis met volledige vergoeding van nza tarief, dus wettelijk tarief ontvangt?
martinev schreef:Ik heb al enige jaren mijn eigen risico op max staan en neem dan natuurlijk een risico. Echter levert het me 12x25=300 euro per jaar op wat ik dus minder aan maandelijkse premie betaal, en mocht ik dus toch m'n hele eigen risico kwijt zijn kost het me dus maar 200 euro extra, in plaats van de 500 euro die het lijkt. Dan vind ik het risico wel weer te overzien. En aangezien ik de afgelopen jaren niks van m'n eigen risico verbruikt heb heb ik het er ook al dik uit mocht ik het nu wel een keer in zijn geheel kwijt zijn. Maargoed, als je pech hebt moet je dus wel ineens bijna 900 euro op kúnnen hoesten. Al kan je dat vaak ook wel weer in termijnen betalen volgens mij...
Connie schreef:Heeft iemand ervaring met fysio? Ik moet waarschijnlijk volgend jaar voor het eerst naar de fysio omdat ik een klein beetje scheef sta en zit. Ik vind het alleen erg moeilijk in te schatten hoeveel behandelingen ik daarvoor nodig zou hebben, en ik kan wel nu vast een afspraak maken bij de fysio om dat vast te stellen, maar dan moet ik die afspraak dus wel zelf betalen
Pantykous schreef:Daar kan alleen de fysiek over oordelen. 1 behandeling zelf betalen is toch niet het einde van de wereld?
janderegelaa schreef:Ik ben en blijf bij de ONVZ. Fantastische zorgverzekeraar waar óók de artsen zelf zich verzekeren.
En als enige verzekeraar een echt restitutiepolis. Zelfs volgens Independer: http://www.radartv.nl/nieuws/archief/de ... evrijheid/
Ik begrijp dat sommige mensen echt (moeten) shoppen op prijs. Ik kijk alleen naar de zorg die mijn dochter en ik krijgen.
Hannanas schreef:janderegelaa schreef:Ik ben en blijf bij de ONVZ. Fantastische zorgverzekeraar waar óók de artsen zelf zich verzekeren.
En als enige verzekeraar een echt restitutiepolis. Zelfs volgens Independer: http://www.radartv.nl/nieuws/archief/de ... evrijheid/
Ik begrijp dat sommige mensen echt (moeten) shoppen op prijs. Ik kijk alleen naar de zorg die mijn dochter en ik krijgen.
Helaas voor de aanvullende die ik zou willen een medische keuring...
Ik zit al jaren bij de Fbto met max fysio en max alternatief.
Elk jaar meer beperkt..
Nu de alternatief dus max 500€ vergoed ben ik op zoek naar een aanvullende die meer alternatief vergoed maar ik stuit overal op medische toelatingtests.
Marijke80 schreef:janderegelaa schreef:In de voorwaarden van Optifit staat dat het mogelijk is om niet de toelatingstest te doen als het via een collectief gaat.
Mijn voorkeur gaat ook uit naar de optifit, maar via welk collectief zou dit kunnen?
Via mijn werkgever kan ik alleen bij zilveren kruis.
Hannanas schreef:Helaas voor de aanvullende die ik zou willen een medische keuring...
Ik zit al jaren bij de Fbto met max fysio en max alternatief.
Elk jaar meer beperkt..
Nu de alternatief dus max 500€ vergoed ben ik op zoek naar een aanvullende die meer alternatief vergoed maar ik stuit overal op medische toelatingtests.