Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miryamk schreef:Ik hoop ook dat ze vandaag nog word opgenomen, ik ga wel alles op alles zetten.
Heb vannacht geen oog dichtgedaan, heb alleen maar tegen de internist lopen schreeuwen, was gewoon bang dat mijn hart het zou begeven![]()
Ik zit iig helemaal klaar voor haar telefoontje. Laat al mijn principes maar even varen.
Dat ik haar niet in Sneek heb achtergelaten heb ik een hele goede reden voor die ik hier niet neer ga zetten (omdat ik anderen niet in diskrediet wil brengen).
Volgens mij hebben ze alleen haar torso bekeken op alle scans.
De arts boog gisteren nog naar mij toe en zei: er is toch teveel met haar aan de hand om toeval te zijn denk je niet?
En ja, dat denk ik ook. Nu nog een slimmerik die eens alles bij elkaar gaat optellen.
Miryamk schreef:Omg wat een stijfkop![]()
Ik heb alles in de strijd gegooid wat ik maar kon verzinnen. Gezegd dat ík niet verantwoordelijk ben als het fout gaat, dat ze haar nooit naar huis hadden mogen sturen, dat ik ze nalatig vind en dat ze absoluut niet thuis kan blijven. En ook wat de arts gisteren zei. Maar ze vind dat ze heel correct gehandeld heeft en het volkomen verantwoord was haar naar huis te laten gaan.
Met pijn en moeite heb ik het voor elkaar dat ze gaat bellen naar het Radboud voor eerdere opname (maar ik kan ze daar niet vertellen wat ze moeten doen zei ze) en anders mag ze weer naar Sneek. Als ik haar hoor denk ik dat er niks aan de hand is met mijn dochter, in tegenstelling tot de woorden van de SEH-arts. paasei..
Miryamk schreef:Omg wat een stijfkop![]()
Ik heb alles in de strijd gegooid wat ik maar kon verzinnen. Gezegd dat ík niet verantwoordelijk ben als het fout gaat, dat ze haar nooit naar huis hadden mogen sturen, dat ik ze nalatig vind en dat ze absoluut niet thuis kan blijven. En ook wat de arts gisteren zei. Maar ze vind dat ze heel correct gehandeld heeft en het volkomen verantwoord was haar naar huis te laten gaan.
Met pijn en moeite heb ik het voor elkaar dat ze gaat bellen naar het Radboud voor eerdere opname (maar ik kan ze daar niet vertellen wat ze moeten doen zei ze) en anders mag ze weer naar Sneek. Als ik haar hoor denk ik dat er niks aan de hand is met mijn dochter, in tegenstelling tot de woorden van de SEH-arts. paasei..