Aanhoudende koorts, en maar geen diagnose

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

djuulsie

Re: Aanhoudende koorts, en maar geen diagnose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 10:10

Net je topic gelezen, ik ga heel hard duimen dat ze wordt opgenomen en dat ze daarna de oorzaak vinden. Heel veel sterkte! laat je niet kisten door die artsen hoor +:)+

ChrisXe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 10:23

TS ik hoop nu dat jullie spoedig naar het Radboud kunnen. Hopelijk dan snel meer duidelijkheid....
Laatst bijgewerkt door ChrisXe op 03-12-15 10:29, in het totaal 1 keer bewerkt

WendyLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 10:24

Als je het links of rechts om niet voor elkaar krijgt wil het wel eens helpen om de verantwoording bij hun in de schoenen te leggen.
Of te wel : Tegen de arts die je spreekt en nog geen opname heeft weten te regelen :

" Ik ben op, ik kan niet meer,heb alles geprobeerd maar niemand luistert écht: Als dit fout gaat en dat is mede omdat er niemand heeft geluisterd naar haar, is dat nu jullie verantwoording !!!"

Wil wel eens helpen met die verantwoording....

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 10:48

Miryamk schreef:
Ik hoop ook dat ze vandaag nog word opgenomen, ik ga wel alles op alles zetten.
Heb vannacht geen oog dichtgedaan, heb alleen maar tegen de internist lopen schreeuwen, was gewoon bang dat mijn hart het zou begeven :o

Ik zit iig helemaal klaar voor haar telefoontje. Laat al mijn principes maar even varen.
Dat ik haar niet in Sneek heb achtergelaten heb ik een hele goede reden voor die ik hier niet neer ga zetten (omdat ik anderen niet in diskrediet wil brengen).

Volgens mij hebben ze alleen haar torso bekeken op alle scans.
De arts boog gisteren nog naar mij toe en zei: er is toch teveel met haar aan de hand om toeval te zijn denk je niet?
En ja, dat denk ik ook. Nu nog een slimmerik die eens alles bij elkaar gaat optellen.

Die slimmerik vinden is bijzonder moeilijk, iedereen denkt in zijn/haar eigen hokje... Bij mij heeft t 2,5 jaar geduurd met tientallen diagnoses tot gevolg. Afgelopen vrijdag tijdens de 8e operatie leggen ze de link pas dat t misschien helemaal geen op zich zelf staande problemen zijn...

Sommige artsen noemde t eerder al, maar werd geen gehoor aan gegeven. Wijzelf waren er allang van overtuigd dat t gevolgen/oorzaken van en op elkaar waren.

Ene kant snap ik heel goed dat je haar weer mee naar huis genomen hebt, andere kant is de kans nu vele malen kleiner dat ze snel in t Radboud opgenomen gaat worden. Helaas ervaring mee. "Nieuwe" ziekenhuis ziet minder noodzaak in een patiënt opnemen dan wanneer die zelfde patiënt al opgenomen is. Dan gaat alles veel en veel sneller. Ondanks dat ze niets zullen doen.

Paracetamol inderdaad voorzichtig mee zijn. De geadviseerde dosis kan al best wat schade aan de lever geven bij langere tijd gebruik.

Succes en sterkte! Ik hoop oprecht dat ze er nu werk van gaan maken!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 10:50

Bel die arts die je gisteren zo goed heeft geholpen en vertel dat het weer slechter met haar gaat en je het niet aandurft om nog langer te wachten, soms moet je creatief met woorden zijn om je zin te krijgen(is iets anders dan liegen)

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-15 11:03

Ik heb net gebeld met de assistente en was niet lief.
Gezegd dat ik vanmorgen gebeld wil worden door de arts. Toen ze zei dat er een druk spreekuur was zei ik dat ik daar geen boodschap aan heb, dat wij óók patienten zijn en al een week wachten om fatsoenlijk te woord gestaan worden en dat ik er HELEMAAL klaar mee ben en zeker niet van plan ben om te wachten tot ze mij vanmiddag eens gaat terugbellen.
En nu ga ik een klacht indienen.

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-15 11:15

Zo klacht is ingediend en die mw gaat er ook achteraan.

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 11:19

That's the spirit.. laat ze maar eens zien wie je bent.. stelletje sukkels.. grr.. ~~}>

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 11:30

Miryamk schreef:
Zo klacht is ingediend en die mw gaat er ook achteraan.

Good zo, vreet ze op!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 11:38

Jeetje, ik val echt steil achterover bij het lezen van al je posten..
Jaaaaren geleden was het van het kastje naar de muur al en de zorg is er wegens al die bezuinigingen niet beter op geworden zo te horen.

Ik wens jullie veel power en sterkte.. zet m op! Dit kan zo niet langer.. en wat fijn dat de arts jullie eindelijk geholpen heeft en je je kracht weer kunt herpakken!

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-15 14:11

Omg wat een stijfkop :o
Ik heb alles in de strijd gegooid wat ik maar kon verzinnen. Gezegd dat ík niet verantwoordelijk ben als het fout gaat, dat ze haar nooit naar huis hadden mogen sturen, dat ik ze nalatig vind en dat ze absoluut niet thuis kan blijven. En ook wat de arts gisteren zei. Maar ze vind dat ze heel correct gehandeld heeft en het volkomen verantwoord was haar naar huis te laten gaan.
Met pijn en moeite heb ik het voor elkaar dat ze gaat bellen naar het Radboud voor eerdere opname (maar ik kan ze daar niet vertellen wat ze moeten doen zei ze) en anders mag ze weer naar Sneek. Als ik haar hoor denk ik dat er niks aan de hand is met mijn dochter, in tegenstelling tot de woorden van de SEH-arts. paasei..

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-15 14:15

Ze heeft ook geen excuses gemaakt :')

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:15

OMG je zou ze toch door de telefoon heen willen trekken en willen wurgen!!! Wat een reactie van zo'n secretaresse? Wat een kastjenaardemuurbureaucratie ten top....
Van het lezen van jouw verhaal word ík al droevig, laat staan hoe jij je zal voelen.
Heel veel sterkte en ik hoop dat je per direct door mag naar het Radboud.

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-15 14:16

Dit was de 'behandeld' arts..Degene van wie je compleet afhankelijk bent..

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:17

Aan de andere kant, diezelfde arts heeft gisteren ook geen noodzaak gezien haar op te nemen, hij heeft je enkel duidelijk te woord gestaan en naar je geluisterd..
Nogmaals, ik vind het echt vreselijk hoe er met jullie om gegaan wordt en ik hoop oprecht dat de oplossing op korte termijn wordt gevonden!

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:17

Miryamk schreef:
Ik heb alles in de strijd gegooid wat ik maar kon verzinnen. Gezegd dat ík niet verantwoordelijk ben als het fout gaat, dat ze haar nooit naar huis hadden mogen sturen, dat ik ze nalatig vind en dat ze absoluut niet thuis kan blijven. En ook wat de arts gisteren zei. Maar ze vind dat ze heel correct gehandeld heeft en het volkomen verantwoord was haar naar huis te laten gaan.
Met pijn en moeite heb ik het voor elkaar dat ze gaat bellen naar het Radboud voor eerdere opname (maar ik kan ze daar niet vertellen wat ze moeten doen zei ze) en anders mag ze weer naar Sneek. Als ik haar hoor denk ik dat er niks aan de hand is met mijn dochter, in tegenstelling tot de woorden van de SEH-arts. paasei..

En hierom had je haar op moeten laten nemen toen de arts het aanbood.

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-15 14:19

Datzelfde aanbod ligt er nog.
Vanavond is ze sowieso ergens in een ziekenhuis..

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:19

Ik heb gewoon met je te doen. De zorg en ongerustheid van je zieke kind en dan dit er allemaal bij..
Wens je veel kracht toe!

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:19

Miryamk schreef:

Je dochter oppakken en wéér naar de SEH rijden.
Laat haar nou daar opnemen.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:23

Miryamk schreef:

Gelukkig!

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:36

Miryamk schreef:

Gebruik van maken! En wat een k-wijf die arts. Die artsen vinden het altijd zo moeilijk hun excuus aan te bieden...

Radiostilte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:53

Jemig ik lees al even mee maar wat moet je je wanhopig en moedeloos voelen om zo van het kastje naar de muur worden gestuurd en het gevoel hebben dat jullie niet serieus worden genomen. Waar gaat het heen met de zorg in Nederland.

Hoe is het met je dochter nu? Nog steeds zoveel koorts?

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-15 14:57

Ze krijgt het net weer koud dus de temp loopt weer op. Ligt onder allemaal dekens op de bank. Gisteravond en vannacht 2 keer koorts. *zucht* maar dat schijnt heel normaal te zijn voor een jonge meid van 21 :x

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:59

Opnieuw bellen en zorgen dat de SEH arts de boel direct in gang zet. Laat je niet afschepen, soms zijn artsen lichtelijk gepikeerd als ze worden overruled. In plaats van luisteren naar de mens volgen ze gewoon hun eigen kop, ook als dat een leven kost. Hard gezegd maar zo is het wel, lang niet allemaal maar ik ken er een paar die zo overtuigd zijn van hun gelijk dat ziende blind zijn voor hun eigen tekortkomingen. Dus nogmaals bellen en zorgen dat je desnoods de directeur aan de lijn krijgt, laat vooral het woord klacht wegens onzorgvuldig handelen vallen, moet jij eens kijken hoe snel alles in gang gezet word.

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 15:01

Even iets heel anders.. :o
Heb je al een dagboek bij gehouden?
Dus wat ze eet, wat ze doet, wanneer ze weer koorts krijgt, wanneer dit weer weg zakt, etc etc..
Misschien is er een patroon in terug te vinden.. wat naar de oorzaak kan leiden.. :)*