Maar dan loop je natuurlijk op eigen tempo ipv een groep dus dat gaan we gewoon maar doen 
Maar dus maar wel een paar x op de Posbank trainen nog voor die tijd.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar dan loop je natuurlijk op eigen tempo ipv een groep dus dat gaan we gewoon maar doen 
Dit was mijn verste, langste en langzaamste training ooit

Was het maar waar in 1:41
Paard heeft er heel wat minder moeite mee
Maar je krijgt wel extra respect voor je paard dat die dat maar gewoon doet!
Piekosjj schreef:Ik verheugde me gister zo op m'n trail run van vandaag maar ben nog steeds niet de deur uit geweest door van die vervelende regen die de hele dag door gaat, en als ik érgens toch een hekel aan heb is 't wel om hard te lopen in de regen
Djilna schreef:Soez, weet ik nog niet. Ik heb gisteren 15km gedaan en morgenavond heb ik een trailrun-hellingenclinic bij Nijmegen. Dus weet niet of het niet teveel wordt om as woensdag dan weer te gaan. Ga jij om de week of toevallig afgelopen woensdag niet?
Soez schreef:Piekosjj schreef:Ik verheugde me gister zo op m'n trail run van vandaag maar ben nog steeds niet de deur uit geweest door van die vervelende regen die de hele dag door gaat, en als ik érgens toch een hekel aan heb is 't wel om hard te lopen in de regen
Ben je nog gegaan? Als het niet te koud is vind ik het wel lekker om in de regen en blubber te lopen![]()

En in de stromende regen. Daar hou ik niet zo van, maar ach met een groepje en dan zo actief bezig. En petje op, scheelt zoveel!

Maar dan was het denk ik eerder de Ride & Run geworden, voor de lol 
Wou gister nog een berichtje posten maar kon 't topic helemaal niet meer vinden tussen m'n recente berichten!
) en ik merk dat ik het dan wel fijn vind om wat water bij te hebben maar ook de mogelijkheid tot een jasje in het heerlijke veranderlijke engelse weer en wat te eten mocht ik ongelukkig verdwalen. Ook alvast met het oog op Zweden waarin ik hoop veel te blijven hardlopen en dan in het winterse weer vast wat laagjes zal moeten wisselen tijdens m'n run. Veel gepast en geprobeerd en uiteindelijk 'n mooie basic & lichtgewicht pack gekocht en uiteraard meteen uitgeprobeerd (nog zonder bladder) en dat beviel wel goed! Was bang dat ik hopeloos gek zou worden van het geluid & gevoel maar dat viel me helemaal niks tegen!