Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ItsMe2 schreef:Haha ja dat geloof ik. Nu heb ik het geluk dat ik mijn hobby paardrijden maar voor 50% hoef te betalen
Dit doe ik dan ook recreatief.
CrossFitten wil ik gaan doen om betere conditie te krijgen wat betreft de korte inspanningen. Mijn basis conditie is prima, alleen korte maar intensieve workouts kan ik (nog) niet zo goed. Daarnaast wil ik het ook doen voor figuur verbetering en om mijn energie kwijt te kunnen..
Het scheelt al dat ik dan al wel geschikte kleding heb om te beginnen
ItsMe2 schreef:MuSli: nee ik heb nog geen proefles gehad. Hier wacht ik bewust ook nog even mee omdat ik eerst nog wat andere dingen betreft gezondheid wil uitzoeken.
Als ik vragen mag, wat voor soort abonnement hebben jullie 1x, 2x, of onbeperkt per week en wat betalen jullie er voor
?
ItsMe2 schreef:suus_pepper: ik vind het ook vrij prijzig.
Bij de crossfit hier kan je kiezen voor 1x per week of onbeperkt. Onbeperkt kost €65 per maand en bij een halfjaar abonnement €60. Als je geen halfjaar abonnement neemt, kan je wel per maand opzeggen.
Op vertoon van studentenpas is het dan 40 per maand voor onbeperkt als ik het goed begrepen heb.
Ook wordt er 1 a 2 keer per maand een beginnerscursus gegeven die verplicht is voor dat je echt mag deelnemen. Deze beginnerscursus is 1 training waarin alle basisprincipes worden uitgelegd. Kosten hiervoor zijn €35.
ItsMe2 schreef:Nee helaas.. er zit er maar 1 hier in de buurt voor zo ver ik kan vinden. (CrossFit Oost)
Als ik jullie prijzen hoor, heb ik het idee dat ik het niet helemaal goed heb wat prijzen betreft. Ik heb hun al een mail met een aantal vragen gestuurd