Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gelukkig zijn endurancebroeken ook in extra lang te krijgen
Kimmm_1 schreef:Waar kopen jullie je broeken?
Dus koop ik alleen met minimaal 50% korting. 
) en mijn vader is 1.84m.. Misschien omdat zij lang zijn, dat ik me nooit lang heb gevoeld hoor.. Maar mijn man is 1.84m en mijn vorige vriend is 1.93m. Op mijn eerste vriendje na waren al mijn vriendjes trouwens langer (tussen de 1.83m en 1.97m). __elise__ schreef:Diesel heb ik eigenlijk niet. Maar Hilfiger? Verschrikkelijk, wat een rare modellen/pasvorm.

Djilna schreef:__elise__ schreef:Diesel heb ik eigenlijk niet. Maar Hilfiger? Verschrikkelijk, wat een rare modellen/pasvorm.
Vind je? Ik heb 2 skinnys/slim fit van TH en die zitten prima. Maar goed, iedereen heeft een ander lichaamsmodel dus wat de een fijn zit hoeft bij de ander totaal niet te zitten
Friesam is dat zo? Ik kom normaal nooit bij Only, maar was er in A'dam toevallig en toen had ik flared jeans in maat 34 die prima zaten. Dus was me niet opgevallen. Of misschien had ik mazzel
Bij sommige skinnys vind ik het niet erg als ze tot de enkels komen, wat zomerser met leuke gympen of pumps eronder. Maar slimfit en alles wat recht of wijder valt moet idd over de enkels komen. 

Maar toch veel herkenbare dingen worden hier geschreven. Heb met kleding vooral het probleem dat de mouwen te kort zijn. En ik wil graag hoge hakken dragen maar bij 7cm+ voelt het toch niet prettig meer. En lange mannen zijn er hier overigens genoeg in het noorden.