[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:58

xniieeenke schreef:
De smileys van iemand, en het sarcasme van de ander zeggen mij dat mijn mening en vragen hier niet welkom zijn..

In een topic voor en door tattooliefhebbers is de mening; "ik vind tattoo's maar niks" of iets in die trant inderdaad niet zo welkom nee. Maar ik denk dat je dat zelf ook wel had kunnen bedenken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:59

jongens, ze is 13, laat haar lekker. Op die leeftijd snapte ik nauwelijks iets van mezelf, laat staan andere dingen.

xniieeenke

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 18:00

Joolien, dat ik 13 ben betekent niet dat ik zo ben zoals jij was toen je 13 was?

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 18:00

xniieeenke schreef:
De smileys van iemand, en het sarcasme van de ander zeggen mij dat mijn mening en vragen hier niet welkom zijn..

Zeker wel, het is alleen de manier waarop je verkondigd. Het is de toon die de muziek maakt :) Het is prima om vragen te stellen en later je mening te geven, maar als je meteen al begint met dat je tattoo's zonde vind..... :=

Zou hetzelfde zijn als dat ik een topic over paarden binnenkom met: Goh, ik haat paarden, maar ik heb wel een vraag! Zou jij ook een beetje apart vinden.

Snap je?

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 18:01

Ik zou het ook raar vinden, maar ik zou er niet zo'n groot punt van maken hoor.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 18:02

xniieeenke schreef:
Joolien, dat ik 13 ben betekent niet dat ik zo ben zoals jij was toen je 13 was?

xniieeenke schreef:

Maar dat jij zo bent wilt niet zeggen dat wij zo zijn.

Oke flauw :') Anyhow, nee ik verwacht niet dat tattoo's zo ongezond voor je zijn. Als dat je vraag beantwoord.

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 18:03

__Sannne schreef:
xniieeenke schreef:

Oke flauw :') Anyhow, nee ik verwacht niet dat tattoo's zo ongezond voor je zijn. Als dat je vraag beantwoord.

:n

Courses

Ik ga binnenkort maar weer eens wat nieuwe plannetjes maken denk ik :D

Jinthe1

Tegenwoordig kan een appeltje al ongezond zijn. Het zal dus allemaal wel meevallen met het slecht zijn voor je gezondheid.

Daarbij is denk ik iedere tattoo gezet met een reden. Of dat nou een aandenken is of gewoon om het mooi vinden doet toch niet ter zake voor een ander.

Mijn man gaat 3 november weer een stuk sleeve laten zetten. Er komt ook een grote klok waarbij de geboortetijd van onze dochter in de wijzers terug gaat komen. Voor een ander een stomme klok maar voor hem een betekenis.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 18:04

xniieeenke schreef:
__Sannne schreef:

:n

Ik maakte maar een grapje joh :)) ;)

TessaVB

Hey, en dood gaan we allemaal een keer! :))

__Sannne

TessaVB schreef:

wat.. -O-

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 18:05

Popke schreef:
Tegenwoordig kan een appeltje al ongezond zijn. Het zal dus allemaal wel meevallen met het slecht zijn voor je gezondheid.

Daarbij is denk ik iedere tattoo gezet met een reden. Of dat nou een aandenken is of gewoon om het mooi vinden doet toch niet ter zake voor een ander.

Mijn man gaat 3 november weer een stuk sleeve laten zetten. Er komt ook een grote klok waarbij de geboortetijd van onze dochter in de wijzers terug gaat komen. Voor een ander een stomme klok maar voor hem een betekenis.

Dat van dat eten weet ik, belachelijk dat dat zo word gebracht door internet, je mag niks meer eten.
Maar goed, dat middelste is wel waar, maar ik vind zelf dat het heel mooi is als je iets doet voor je kids, of een aandenken, maar echt allemaal tattoo's vind ik zelf zonde van je lichaam, dat het bedekt is

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 18:05

TessaVB schreef:

Spelbreker -O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 18:06

TessaVB schreef:

Zo is dat :D

Voor mij is t nu wachten op 7 januari, volgende sessie bij Mandy. Heel veel zin in!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 18:07

Meid, je bent 13. Waar maak je je druk om? Op die leeftijd mag je nog geen tattoo's zetten, niemand forceert je tattoo's te zetten, dus wat is de meerwaarde van deze complete discussie?

Alles is tegenwoordig slecht voor je. Een tattoo kan slecht uitpakken wanneer het niet op de juiste manier gezet word. Hierbij valt te denken aan bijvoorbeeld te diep/ondiep gezet, niet met de juiste inkt, niet in een hygiënische omgeving enzovoort. Dat zijn allemaal factoren die meespelen. Daarnaast is de nazorg ook extreem belangrijk, het is in feite namelijk een wond die je goed moet verzorgen anders kan het lelijke gevolgen hebben.

't Is 50% je eigen verantwoordelijkheid en 50% dat van de artiest/keuze die je maakt. Dus eigenlijk merendeel je eigen :+

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 18:08

100% van de mensen die tattoos laten zetten, sterft :j

UhNee

TessaVB schreef:

Daarom! YOLO!!!!!!!!1111!11111!1

Ik ga volgende week naar Amsterdam om mijn plannen met de artist door te nemen :D Vind het nu al super spannend, ik kan niet wachten tot 'ie erop staat *\o/*

__Sannne

xniieeenke schreef:
Popke schreef:

Dat van dat eten weet ik, belachelijk dat dat zo word gebracht door internet, je mag niks meer eten.
Maar goed, dat middelste is wel waar, maar ik vind zelf dat het heel mooi is als je iets doet voor je kids, of een aandenken, maar echt allemaal tattoo's vind ik zelf zonde van je lichaam, dat het bedekt is

Ik heb dus juist weer niks met tattoo's voor je kinderen/moeders/vaders etc :o Maar ik ben volgens mij gewoon getraumatiseerd door slecht gezette kinderportretten :))

Selina

billionache schreef:
100% van de mensen die tattoos laten zetten, sterft :j

Heb je daar een bron bij? >;)

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 18:10

Courses, ik was nieuwsgierig, mag toch wel?

Selina, ze zegt niet wanneer we dood gaan. Iedereen gaat ooit dood, dus de zin klopt.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 18:11

xniieeenke schreef:
Courses, ik was nieuwsgierig, mag toch wel?

Selina, ze zegt niet wanneer we dood gaan. Iedereen gaat ooit dood, dus de zin klopt.

Dat heet sarcasme ..

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 18:14

Oh god ja, hoe slecht kinder portretten soms gezet zijn. Plaatsvervangende schaamte met hoofdletter P. Genant.

CarinaR

Ik kom mij heel voorzichtig melden.
ik lees al vrij lang mee, en heb al veel moois voorbij zien komen.
Ik ben zelf tattooloos, maar dat zal niet zo blijven.
Ik wil de namen van mijn dochters laten tatoeëren. En ik wil iets doen met mijn overleden paardjes die heel speciaal voor me waren en nog steeds zijn.

Anoniem

xniieeenke schreef:

Ennnn dit soort opmerkingen zijn waarom mensen jou niet kunnen laten ;)