Rebeccaa schreef:Ja ik heb echt een enorm goed ontwikkelde geur voor rook volgens mij. Vind het prima om in ruimtes te zijn waar gerookt word en heb echt helemaal niets tegen roken, maar ik ruik het echt meteen aan mijn haar als iemand naast mij een sigaret heeft gerookt. Nu ruik ik niet aan het haar van vreemdenmaar als mijn vriendinnen binnen hebben gerookt met het uitgaan o.i.d. en ik geef ze een knuffel, dan ruik ik het toch zeker wel. Maar ja, even buiten op de fiets met losse haren en er wat anti klit inspuiten o.i.d. en die geur is ook wel weer weg voor het grootste gedeelte.
Maar claimen dat je het helemaal niet ruikt terwijl er binnen gewoon gerookt wordt door meerdere mensen.. nah, dat geloof ik niet.
Verder hoeft haar natuurlijk ook niet perse naar shampoo te ruiken. Vind dat zelf wel heel erg lekker, maar als ik op de fiets zit en ik heb mijn haar los, dan ruikt het ook niet meer perse naar shampoo, maar neemt het ook wat van de 'buitenlucht' in zich op. Ach. Zo lang het niet stinkt is alles best en moeten mensen lekker doen waar ze zich goed bij voelen.
Hier moet ik toch om lachen

Er roken helemaal niet meerdere mensen hier in huis. Grappig dat jij dat loopt te beweren dan. We wonen hier maar met zijn 2en.
En nogmaals ik claim nergens dat mijn haar niet stinkt. Alleen dat ik mensen nooit hoor klagen erover.