Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:De wond ziet er wat uit als een grote Brandwond,en op Brandwonden mag je toch ook niks smeren?
_Nelleke_ schreef:gohya schreef:De wond ziet er wat uit als een grote Brandwond,en op Brandwonden mag je toch ook niks smeren?
Zeker wel!
_Nelleke_ schreef:Het maakt niet uit hoe de wond er in real life uit ziet. Ik heb nog nooit een wond zien verslechteren door een Mesitran behandeling in gesloten en vochtig wondklimaat. Echt nog nooit en omdat het verder geen agressief middel is wat op jodium gebaseerde producten wel zijn, kan je er weinig kwaad me en alleen iets goeds doen.
_Yasmine_ schreef:Goed, artikel is enkel betaald. De abstract zelf lijkt me lang niet voldoende om dit als bewijs te kunnen gebruiken. Feit dat zelfs artsen niet zeker zijn lijkt mij dan ook absoluut geen voordeel van de twijfel.. Kan namelijk niet uit de abstract halen dat er vergeleken is met wonden zonder honing + zie niets over blindering.
TS, Ik schrik van je wond! Oprecht! mag ik vragen waarom je toch nog bij dit ziekenhuis loopt? Voelt het niet goed te wisselen? Hebben artsen inmiddels ook geen sterkere painkiller gegeven? Heel apart van dit ziekenhuis..
Echwel schreef:Snap werkelijk niet dat mensen nog zalfjes aanraden met zo een wond
TS niet doen hoor je krijgt alleen maar ergere infecties
Morgen naar ander zh gaan en zeggen dat je het niet volhoudt met deze pijn
Joscaa schreef:Echwel schreef:Snap werkelijk niet dat mensen nog zalfjes aanraden met zo een wond
TS niet doen hoor je krijgt alleen maar ergere infecties
Morgen naar ander zh gaan en zeggen dat je het niet volhoudt met deze pijn
Ik snap werkelijk niet dat je dit zegt, zelf vast totaal geen ervaring met honing/mesitran bij wonden?
marleen_usar schreef:Deskundige hulp blijft uit, dus zal de TS zelf iets moeten doen zoals bv die zalf. Er zijn nog steeds mensen die te veel waarde hechten aan wat een arts zegt.
tiwi1969 schreef:marleen_usar schreef:Deskundige hulp blijft uit, dus zal de TS zelf iets moeten doen zoals bv die zalf. Er zijn nog steeds mensen die te veel waarde hechten aan wat een arts zegt.
De deskundige heeft geoordeeld dat een operatie noodzakelijk is en die gaat TS krijgen, die arts heeft minimaal 7 jaar gestudeerd om deskundig te zijn.
Het oordeel van de arts is niet: doe er maar een zalfje op.
Iris82 schreef:tiwi1969 schreef:Of omdat dat de noodzakelijke operatie gaat bemoeilijken en het op dit moment dus niet wenselijk is.
Dit dus.