Weet je zeker dat je dan de echte mechanix te pakken hebt? Want op de mechanix site zelf zijn ze al 36 dollar, bij welke shop heb je ze vandaan Riddershow?
Ik heb schoenen gevonden trouwens. Het hilarische is dat het paardrijschoenen zijn, van mountainhorse. Hopelijk werkt het
Heb mijn spullen gelukkig allemaal compleet. Misschien een grote vest nog maar ze zijn mij als snel te groot. 12 juni weer een skirm met mijn nieuwe replica. Mijn vriend heeft een 2e tippmann gekocht, benieuwd waarneem die binnen komt. Willen allerlei testen gaan doen qua barrels en bbs welke beste zijn dus ik zal dan ook met eentje moeten spelen
Morgen weer naar rsl, hopelijk spelen maar in begin alles afstellen en goed krijgen. Replicas komen terug van Rob en zit mosfet in en heb voor mijn zwarte een nieuwe scope!
Niet kunnen spelen, sleutelen liep iets te veel uit... ach volgende keer beter.
Valerie93
Geplaatst: 15-06-16 21:42
Twijfel twijfel... Ga ik weer sleutelen of niet.
Mijn nieuwe m4, 390 fps uit doos vandaan (waarschijnlijk 120 veer) is ge downgraden met een 100 veer schiet nu nog 325 fps. Liefste wilde ik rond de 350 uitkomen vanwege dat ik m met lange afstanden wil gebruiken. Er zit nu betere hop up in, precisie barrel en een mosfet.
Ben erg aan twijfelen om er een 110 veer in te doen en dan hopelijk goed uit te komen. Ook doen mijn bbs raar schiet: links links midden rechts. Op zelfde target gericht. Als 0.25 gebruik gaat het wel wat beter. Krijg binnenkort de orginele onderdelen Terug dus heb nog even om na te denken.
Riddershow
Geplaatst: 15-06-16 21:56
Tight barrel kan ook juist het tegenovergestelde effect hebben hé. heb daar op airsoft forum een mooi topic over gelezen. Maar heb zelf ook een 6,03 barrel.
Of misschien Is er vet op je hopup gekomen? Ow en ik heb ook wel eens gehoord dat je hopup ingeschoten moet worden. Dus misschien een keer aardig wat balletjes wegschieten en kijken of het beter wordt?
Ik heb nieuwe gears binnen een benieuwd bezig met shimmen. Ik heb juist een 100 veer gekocht om op de 350 te komen. Schoot met een 120 bijna 390 fps en met 110 tegen de 370. Maar heb ook erg luchtdicht gemaakt. Maar kan de 100 veer nog niet uitproberen.... Eerst moet hij mooi lopen.
De 6,02 barrel die ging er niet in (die had ik zelf nog liggen). 6.03 barrel ging er wel in. Het rottige is alleen de blowback in de gearbox voor als die weer open moet voor de veer
Ahh, ik heb geen blowback (en jij hebt een gas?) Hoe schiet hij nu?
Ik heb eindelijk mijn nieuwe gears in mijn gun. Maar nog steeds een CoL-probleem. Nu moet hij weer uit elkaar en moet ik mijn troley/triggerplate eens goed onder handen nemen en kijken of ik het probleem kan simuleren met open gearbox.
EBB, daar begin ik niet aan. In de toekomst wil ik wel een GBB. We hebben een gas gun en het is toch wel erg gaaf.
Mijn sniper is ook gas.
Waarom neem je geen gas? Ik ben trouwens na 1000 uur knutselen genezen van VFC, hoewel ze mooie uitvoeringen hebben ga ik liever voor goede internals...
Hebben een gbb gehad, elke keer lekkende magazijnen en hoop gezeur. Josja heeft nu 2 tippmann op hpa. Ik vind ebb heerlijk spelen alleen met gearboxen is het een gedoe.
Ben ik echt lang bezig om iets te fixen (klicken van mijn systeem) blijkt dit normaal... Nouja, hij jamt iig niet meer. En loopt wel erg lekker.
Manlief gaat zondag spelen, maar ik kan niet mee... we hadden al een kinderfeestje staan.
Heb mijn back-up (letterlijk) gun binnen; we noemen hem baby-amoeba... de 007 versie. Echt voor cqb bedoeld. Maar wat is de trigger response traag!!! dus daar gaat ook nieuwe gears in (maar eerst moet hij een skirm gespeeld hebben)
Ik wordt ondanks alle frustraties een beetje tuning verslaaft. Ik heb al meer uren in het werken aan de guns zitten dan ik actief ben geweest op het speelveld
Ik heb het opgegeven na lang gezeur Door josja. Mijn zwarte heeft fps 325/330 maar wel een redelijke range van ong 40m. En aardig recht.
Laat hem maar zo ben bang dat die anders te hard weer gaat of ten kosten gaat van de range.
Wij gaan de 24ste weer airsoften bij rsl, zijn weer met een leuk ploegje dat ook mee gaat
Riddershow
Geplaatst: 07-07-16 08:51
Wij gaan de 16e naar een 24 uurs skirm (leuk thema, post-apocalyptisch met zombies) Tenminste... ik hoop dat het leuk wordt.
Ik was helemaal klaar met mijn 416, heeft hij toch weer gejamd (range en grouping was erg goed) Dus nu wil ik er nog snel een ascu in zetten... Hopenlijk dat het probleem dan weg is.
Manlief had afgelopen zondag een skirm en nu werkt zijn G&G niet meer... lijkt op een los contact, maar vind die maar en ik wil de gearbox niet open maken ivm garantie.
Maar heb ook wat positiefs! Heb mijn meindl's binnen en ze zitten fijn En ML moest zondag dus noodgedwongen over de Baby-Amoeba en die heeft zich goed bewezen!
Mijn g&g zijn beide de gearbox open geweest ivm de veer. Qua garantie kunnen ze daar niks over zeggen lijkt mij, omdat ze bekend staan dat ze te hoge fps hebben.
Tja, er staat een garantie zegel op die je niet mag breken?? Dus voorlopig wacht ik nog op een reactie van de verkoper... Wel vervelend, want dat was één van onze reserves als onze 416's problemen geven op de skirm