Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bowena_84 schreef:He bah Quir, naar dat je je zo beroerd voelt. De warmte zal ook wel niet helpen hehoop dat je echt snel een datum krijgt!!
esje01 schreef:Wachten duurt altijd te lang.
Maar het zal idd wel volgende week worden.
Ik ga met vakantie en zal dus even niet veel posten maar weet dat we aan je denken.
Xxx
Hannanas schreef:![]()
Gedsie Quir. Waardeloos. Ik kan mij niet voorstellen hoeveel pijn je hebt, maar het druipt zó uit je berichtjes dat ik wel een klein idee er van heb inmiddels.
Moeten ze persé steeds op dezelfde plek liquor tappen?
Wat een ellende.
En ik begrijp ook niet dat ze je blinde darm er niet uithalen!
Beterschap meissie.
Lielle schreef:weet ook niet meer wat te zeggen, wat een ellende. Sterkte!
_KiMbErLeY_ schreef:Gatver wat een nare berichten zeg!!!en wat vervelend dat je zolang moet wachten op die datum zeg pffff
Maar wat betreft je paardenbusiness... klinkt tof joh!wel jammer dat het nu stil ligt, maar niet meer dan normaal natuurlijk! Hopelijk kun je snel alles weer oppakken,,tis je gegund
jokari schreef:Bah meis... Ik hoop dat je 't weekend doorkomt en ze je maandagmorgen bellen...
spatter schreef:TS heel veel sterkte, duim mee voor operatie dinsdag!
Ik vroeg me al lezend alleen iets af.
Je praat over misselijkheid in de ochtend en overgeven, hou je in de gaten dat je niet zwanger bent?
Kan me voorstellen dat je daar misschien helemaal niet aan denkt nu.
spatter schreef:Okee, ik had inderdaad al gelezen waarom je zo misselijk was enzo maar ik dacht, straks is er nog een hele andere reden waar even niet aan gedacht wordt.
Nogmaals sterkte![]()
Heb zelf een gebroken kuitbeen waar ik nu 5 weken mee zit en ik wordt al knetter