Ook hier een medaille, het begin hield echt op maar later konden we goed door lopen. Bij het Kruidvat een paraplu gekocht, in het begin goot het namelijk.
Ik ben ook weer thuis. Erg mooie wandeling (op de buitjes na)! Nu wel spierpijn na 40 km...
marleen_usar
Geplaatst: 06-09-15 18:58
Ik hoor net, mam waarom loop je zo raar?
lizard
Geplaatst: 13-09-15 22:24
Ik had vrijdag vrij genomen,en ben naar Sauerland gereden. Daar heb ik in de buurt van de Möhnesee een eindje gewandeld. Leuk,ik heb niet eens zo ver gelopen,maar ik dat stuk had ik al aardig wat hoogte verschil.
Mooi daar, in Sauerland. En oooh, die rust. Heerlijk.
arabella2000
Geplaatst: 15-09-15 18:32
Ik ben eindelijk weer op aan het bouwen met wandelen
Afgelopen zaterdag begonnen met 5km, Gisteren iets van 4.? En vandaag 7 km. Nog geen hele lange wandelingen, maar al een heel stuk meer dan dat ik eerst aankon
Morgen wrs 6 km lopen (wel een heel traag tempo, mijn oma loopt mee) en vrijdag de eerste keer 10 . Dus na volgende week kan ik de zondagen weer mee met het wandelgroepje van mijn werk
Afgelopen zaterdag in de brunsummer heide:
Vandaag in de tevener heide?
spottedponie
Geplaatst: 16-09-15 08:58
Hier heeft het wandelen even op een laag pitje gestaan, beide ontzettend druk (en nog steeds) maar wil het wandelen weer op gaan pakken voor de ontspanning en om mn hoofd leeg te maken...
Wil in de herfst vakantie eigenlijk een wandeling maken door het kennemerland dus daar beetje conditie voor opbouwen...
Mwa het is maar 45 min verder. Maar mijn moeder moest eerder beginnen met werken, dus zijn we toch 7km gaan lopen in gulpen.
Ik had niet echt goede wandelschoenen en in gulpen zit een winkel waarvan ik wist dat ze wandelschoenen hebben. En ze hadden uitverkoop, dus ik heb een paar lowa's gekocht
Dat zijn wel zware Lowa's arabella2000 ga je ze echt gebruiken voor bergachtig terrein? Ik heb ze zelf wel voor bergachtig terrein, daarnaast salomon en North Face schoenen voor lange afstanden op vlak terrein. Heb laatst sportschoenen gekocht van Addidas geloof ik lopen ook best oke.
noordje
Geplaatst: 18-09-15 20:47
mooie schoenen Arabella. Heb zelf ook Lowa's ,maar gebruik ze niet echt veel. Loopt liever op m'n salomons,zelfs in bergachtig terrein. Vandaag had ik ze wel aan en ondanks de vele plassen en natte paden,had ik toch aardig droge voeten. Dat is dan wel weer fijn aan die schoenen. het heeft hier zoveel geregend dat de beekjes wild stromende rivieren zijn geworden Zal even kijken of ik foto's kan plaatsen.
Hebben degenen die het blotevoetenpad zouden gaan doen,dat nog gedaan? Hoe was dat? Toevallig zag ik het op t.v een paar weken geleden.
Ik ben wel zware schoenen gewend. Op mijn werk loop ik altijd op zware schoenen. Hier loop ik vooral op heuvelachtig terrein(zuid-limburg), dus wat stevigere schoenen zijn wel fijn. Ook verzwikking ik mijn enkel heel snel en met deze schoenen heb ik veel meer steun. Ik hèb ook andere schoenen aangehad die lichter waren, maar die gaven veel minder steun.
Het blote voetenplank hebben we maar niet gedaan, het weer was maandag niet goed genoeg en uiteindelijk hadden we ook geen tijd meer.
capopjekop
Geplaatst: 19-09-15 19:34
Welk type is het? SPS? Ik heb zelf lowa's renegarde, maar ik vind het juist wel fijn zo'n stevige schoen. Ze vangen mooi de klappen op als ik weer eens half mijn enkel verzwik. Loop daar ook de vierdaagse op
arabella2000
Geplaatst: 19-09-15 19:46
Ik heb geen idee. Ik heb de doos niet meegenomen. Er staat sps op de zool. Ik meende dat er op het kaartje renegade stond er zit wel een label op met trek 3. Ik heb op de site gekeken en daar leek hij het meeste op de Mauria gtx. maar het belangrijkste is dat hij lekker zit
vandaag een paar km ermee gelopen en ze lopen heerlijk. 1 keer voelde ik dat ik bijna om zou zwikken, maar Door de stevige schoen gebeurde dat niet
Jeej zondag voor het eerst weer 12 km gelopen (we gingen voor de 10 omdat dat in de app stond en toen waren het 12 XD) en dat ging prima. Voor de hond was het de eerste keer en die redde het makkelijk. Ze was daarna zelfs nog hyper haha.
Dorien66
Geplaatst: 29-09-15 08:24
Hmmm, voor mij is het alweer even geleden dat ik een 'echte' wandeling maakte. Even met een vriend op en neer naar een volkstuin tel ik niet mee, hoewel het in totaal een uurtje betrof en we er wel flink de sokken in hadden. Maar ik verheug me alweer een paar weken op de vakantie die ik voor januari geboekt heb, in de Eifel. Heerlijk een week lang wandelen
lizard
Geplaatst: 06-10-15 20:27
Ik heb zaterdag een eindje gewandeld bij Hörstel. Tussen Rheine,en Ibbenburen. Eerst bij het water,Nasses Dreieck. En daarna mooie bospaadjes gezocht. Ik heb er eindelijk aan gedacht om de gps mee te nemen,zodat ik de route kan laten zien. Het eerste shot in het filmpje is de route in google earth met het hoogte profiel.
lizard
Geplaatst: 13-10-15 21:20
Waar blijven al die mooie foto's,en verslagen?
Ik heb zondag nog rond gesjokt in het Böcketal. Vlakbij Tecklenburg.
Maar goed,hier is mijn verslag.
Dorien66
Geplaatst: 14-10-15 11:01
Tja, er wordt kennelijk niet veel gewandeld momenteel Ik wandel in ieder geval weinig nu, druk/rotweer/etc. Maar komt wel weer hoor
Ik wandel ieder weekend eigenlijk wel, maar altijd te druk met de omgeving checken om een foto te maken.
IVfotos
Geplaatst: 14-10-15 19:33
Ja hier is mijn blog van afgelopen zondag!! Ik heb echt heerlijk gewandeld in mijn eigen dorp. Nooit geweten dat het daar zo mooi was. https://bertenilona.wordpress.com/
Ah Klompenpad! Dat zijn leuke paden om te lopen, heb laatst het vosbergen klompenpad gelopen!
Grit
Geplaatst: 14-10-15 21:51
Klompenpaden, die ga ik onthouden voor als we weer een tochtje zoeken
Ik loop geregeld hard en we hebben veel gefietst in de zomer, dus de wandelschoenen zijn niet zo gebruikt. Misschien komt dat nu wel weer, met koud weer ga ik liever lopen dan fietsen.