Zo ik laat ook even weer wat van me horen!
Heb het nogal druk steeds. 
Leuk dat er veel nieuwe mensen bij zijn gekomen in het topic, en dat ie wat harder loopt.
Ik lees trouwens alles mee. 
Heb vandaag dag 2 van week 4 erop zitten, die armen vind ik echt vreselijk.... En over een tijdje heb je dus ook dagen dat je alleen armen traint, zin in. 
Ga vrijdag denk ik ipv de full body een arms en abs doen van de pre-training, de benen gaan me zoveel makkelijker af dan arms en abs dus hopelijk kan ik het nog een beetje naar hetzelfde niveau trekken. 
Oh en de mensen die naast de work-outs hardlopen, mag ik vragen waarom jullie voor hardlopen kiezen ipv wandelen?
Geen commentaar hoor, gewoon nieuwsgierig. 
Xivura schreef:Hoe zit het trouwens met jullie eetschema? Ik vraag me wel eens af of ik niet te weinig of te veel eet.
O: Bak magere yogurt met haver, chiazaad, appel en kaneel + glas water
T: Banaan
L: 2 (op elkaar dus eigenlijk 4) speltbroodjes met kaas en jam (of iets anders)
T: Appel
T: Koekje oid
A: Aardappels, stukjes vlees en wat groenten
Ondertussen drink ik veel water en thee en heel af en toe wat ranja.
Ik vind het niet te weinig en niet teveel... Misschien kan je een keer een weekje je calorieën bijhouden? Dan wordt je je wat bewuster van wat je eet en kan je ook beter inschatten daarna hoeveel je overal van kan eten. Ik had bijvoorbeeld niet door dat 1 avocado 400kcal (
) bevat, en mij lunch bijvoorbeeld bevat gemiddeld ook zoveel en avondeten is meestal ook rond de 400, max 500. Als ik dus guacamole maakte bij het avondeten had ik dus ineens meteen het dubbele aantal kcal binnen van wat ik gehad zou hebben zonder die guacamole. Dat soort dingetjes zijn wel handig om te weten.
Dat je van te weinig eten niet afvalt geloof ik niet zo in, hooguit schop je je stofwisseling in de war maar volgensmij is het uiteindelijk gewoon een rekensommetje en als er meer ingaat dan je verbruikt kom je aan en als er minder ingaat dan je verbruikt val je af (even zwart wit gezien
). Ik probeer zelf tussen de 1600 en 1700 kcal te eten nu, niet via Kayla's plan hoor. En in de weekenden gaat dit nogal eens mis.