Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
net half uur gepowerwalked met de honden
!
Die ga ik ook niet het boek doorsturen dus, voor mensen uit t topic vind ik het niet erg, maar ben geen wandelende bibliotheek
maar ik heb met mezelf afgesproken dat als ik sport, ik er één mag pakken.

Op zich wel handig haha.
Maar dat schijnt ook gezond te zijn dus die kan ik altijd erg goed verantwoorden naar mezelf toe haha!
Als er maar veel cacao in zit. Vind alleen melk of wit veel lekkerder haha
NoorW schreef:Chocola is echt mijn allergrootste valkuil... Ik kan het gewoon niet weerstaan, wat ik ook probeer![]()
Dus nu heb ik maar met mezelf afgesproken dat ik eens in de zoveel tijd een reep Tony Chocolonely koop en die zonder schuldgevoel opeet en ervan geniet. Anders ga ik allemaal eigenlijk niet lekkere chocola zitten snaaien en dat is dan zonde.

Heb het nogal druk steeds. 
Ik lees trouwens alles mee. 

Geen commentaar hoor, gewoon nieuwsgierig. 
Xivura schreef:Hoe zit het trouwens met jullie eetschema? Ik vraag me wel eens af of ik niet te weinig of te veel eet.
O: Bak magere yogurt met haver, chiazaad, appel en kaneel + glas water
T: Banaan
L: 2 (op elkaar dus eigenlijk 4) speltbroodjes met kaas en jam (of iets anders)
T: Appel
T: Koekje oid
A: Aardappels, stukjes vlees en wat groenten
Ondertussen drink ik veel water en thee en heel af en toe wat ranja.
) bevat, en mij lunch bijvoorbeeld bevat gemiddeld ook zoveel en avondeten is meestal ook rond de 400, max 500. Als ik dus guacamole maakte bij het avondeten had ik dus ineens meteen het dubbele aantal kcal binnen van wat ik gehad zou hebben zonder die guacamole. Dat soort dingetjes zijn wel handig om te weten.
). Ik probeer zelf tussen de 1600 en 1700 kcal te eten nu, niet via Kayla's plan hoor. En in de weekenden gaat dit nogal eens mis.
dacht dat dat me makkelijker afging haha. Vooral die ab bikes vond ik zwaar 
Ik ben niet zo heel erg van de chocolade. Bij mij op het werk hadden ze nu net een grote pot vol gestopt met snoepjes. Wel heel erg verleidelijk om daar wat uit te pakken als je even naar de printer moet lopen.
daarna wat rekken en strekken gedaan en een koud-heet douche gepakt. Maar normaal gesproken is een cooling down 10 min uitlopen oid?
) Cooling down en stretchen ben ik ook slecht in, ben al blij dat ik de training af heb kunnen maken
. Gisteren koekjes gebakken met mijn dochter en dan kan ik het ook weer niet laten er een paar in mijn mond te proppen. Er zijn ook dagen dat ik weer veel te weinig eet. Toch maar beter gaan plannen en de avond van te voren alvast bedenken/klaarmaken wat ik ga eten. Werk ik tot laat? Geen eten bestellen en een gezonde salade meenemen.

werkt goeed, meteen!
Ik vind alles lekker