Ik vind persoonlijk Zumba kleding lekkerder zitten dan andere sportkleding… het zit voor mijn gevoel luchtiger, plakt niet… en in de Zumba broeken zie je geen “zweet reet”… Toen ik begon met Zumba droeg ik nog gewone sportbroeken en toen zag je het regelmatig op mijn broek, als ik gezweet had
Ik vind m persoonlijk goed... sommige shirtjes krimpen wel als je per ongeluk verkeerd wast... vooral de oudere collecties is mijn ervaring. De broeken zijn heel fijn van kwaliteit.
Het enige minpuntje vind ik dat per collectie de maten anders vallen... al is het de laatste tijd beter... Ik ben een ZCOM (vrijwillige functie voor Zumba).. en heb in Duitsland met iemand van HO gepraat... en zij gaf aan dat het probleem met de maten hoog op de prioriteitenlijst staat... en dat lijkt nu goed te gaan... de laatste paar collecties vallen alle maten tot nu toe hetzelfde
Ik heb geen eigen lesgroepje nog helaas, maar val in waar nodig... Doe wel elke les 2 nummers voor de groep Heb ze woensdag gepest meteen nieuwe choreo: Hora Loca, die op ZIN 58 staat... Ben nu op de iPad, dus kan ff geen linkje naar een choreo op yt plaatsen... Het is iig een hele snelle soca
Wij hebben ook steeds nieuwe dansjes. Echt super leuk. Alleen kan mijn trainer het soms wel wat beter voor doen hij vergeet soms zijn eigen choreografie.
Snelle soca loveee !!! En dat gebeurd bij ons ook we lacheb elkaar dan altijd hard uit Net knie ontwricht op stage word geen dansen voor mij..
VenoSnorlax
Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-15 11:16
Wat is het rustig hier zeg Ik vroeg me of Banjer ken jij t nummer jasolade of zoiets een redelijk grieks nummer als iemand anders m kent is t ook welkom Hoe gaat t met al jullie zumba skills
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 31-10-15 12:09
Ik ken m niet, sorry... heb wel een Grieks nummer "Zorba"... maar daar ken ik geen choreo van...
Ik geef de laatste tijd veel les... erg leuk! Heb de dames afgelopen woensdag gechanteerd... Ik had een nieuw nummer in de les gedaan en een oude eruit gehaald... ze wilden heel graag die oude doen, dus ik zei "Als jullie braaf meezingen met het nieuwe nummer, dan doe ik "Yo no te pido la luna".... " Ze wisten niet welk nummer het was, dus ze waren al gestressed.. "Kennen we dat nummer dan?"... dus ik zei "Ja hoor, die kennen jullie zeker!"... en wat zag ik ze "balen" toen het nieuwe nummer begon... "MamaSé" van K3
Dat is zooo gemeen Wij hebben nu ook een nieuwe van pitbull oh jay ofzo geen idee t is zoiets en die zoek ik ook maar kan ik nergens vinden is zo'n gaaf nummer enne heb je die choreo ergens
VenoSnorlax
Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-15 11:17
Even het topic weer omhoog schoppen Jullie nog nieuwe dansjes of bijzonderheden? Wij hebben nu baddest girl in town lach steeds zo hard bij dat dansje
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Ik heb een aantal nieuwe choreo’s… Dale Morena, een hele leuke kuduro (of had ik die vorige keer al?) Ben ook (nog steeds) een nieuwe salsa aan het leren, ik wil Vive y Baila gaan leren, ben bezig met een choreo op Girls, van Beyonce… heb een nieuwe warm up (op “Here I Come”, van Mara, DJ Francis en Marcie) en ga vanavond een nieuwe cool down doen, op “We all stand together”, van die clip met dat beertje, kikkers en goudvis
Jemig is t de maand dat alle instructrices nieuwe choreo's doen wij hebben ook minstens 4 a 5 nieuwe in anderhalve maand Vooral soca's vind ik leuk en t podium word ook steeds makkelijker om te doen. Moeten ze bij jullie in de les ook naar voren of op t podium banjer? Of gebeurd t uberhaupt meer?
Banjer
Lid Nieuwsredactie