Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
billionache schreef:Bedankt! Dat is inderdaad de bedoeling
Tot nu toe hou ik het behoorlijk vol! Blijf netjes m'n macro's in het oog houden en heb toch nooit honger. Voor ik hieraan begon was ik verslaafd aan frisdrank, chocolade en chips, maar gelukkig geen afkickverschijnselen gehad. Ik mis het niet eens meer
Ymke_Z schreef:Zou je die eiwitten niet gemakkelijk uit eten kunnen halen? Je hebt nml meer 1,8 gram eiwit per kg lichaamsgewicht nodig voor spier opbouw, meer schijnt geen nut te hebben.
Is maar een hersenspinsel hoor, heb me er niet heel erg in verdiept.
ik wil graag aan de gewichten, maar weet niet hoe ik de apparaten moet gebruiken. En vragen durf ik niet haha![]()
wil94 schreef:Jullie gaan hard zeg! Ik heb de MyFitnessPal app gedownload.. Ik mag volgens de app 1550 calorieën per dag eten/drinken, laat ik er op dit moment nog 600 calorieën binnen mogen krijgen.. Waarom ging ik ook al weer afvallen?
Tirzaah schreef:Mag ik mee doen? Ik kan wel wat support gebruiken![]()
Ik wil graag weer wat fitter en bikini klaar worden, door gezond te eten en meer te bewegen.
Het lastige voor mij is: ik moet wel met de auto naar kantoor, en paard is verkocht dus ik moet op een andere manier meer bewegen.
Tirzaah schreef:Er is geen lift, dus ik neem altijd de trap. Ook probeer ik vaak bij iemand langs te lopen ipv te bellen en mailen. Een stukje lopen is wel een goed idee!
Ik heb me voorgenomen om vanavond een rondje te gaan hardlopen.
Debbels schreef:Ymke_Z schreef:Mag ik vragen wat macro's zijn?
Macronutriënten, dus; vetten, eiwitten, koolhydraten, vezels (als ik nu niets vergeet)
Nessa schreef:Met avond eten zit je al snel tegen 500kcal. Dan saafs een snack en je bent er.
Ik kwam altijd precies goed uit met de kcal. (Toen ik daar op lette).
Ochtend ontbijt met rijstepap. Tegen tienen een tussendoortje (muesli reep oid). Lunchen. Smiddags tussendoortje (reep of fruit). Avond eten. Saafs een snackje.
Ik tel ze nu niet meer. Ik sla daarin door. Vroeger anorexia gehad. En ik maakte er weer een sport van om zo min mogelijk binnen te krijgen. Dus sloeg lunch over enzo. Dus ben daar mee gestopt.
En hoe ik nu bezig ben werkt blijkbaar, anders was er geen 4 kg af