Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Noa_M schreef:Ha Mrijn! Laat die poppetjes maar lekker kijken! Wanneer die 43 zijn, zullen zij niet zo strak in hun velletje zitten als jij!
Mrijn schreef:Ik kan niet wachten! Ik kan op het moment de motivatie niet meer vinden om naar de sportschool te gaan. Loop er zonder plan en zonder doel en dat heeft gewoon geen zin. Ik sta mezelf deze maand pauze maar toe en ga er dan echt tegenaan!
Flups schreef:Hou je niet vast aan het 'personalbodyplan' ding. Je motivatie moet echt vanuit jezelf komen. Als je nu niet je motivatie vast kunt houden wordt dat niet ineens makkelijker met pbp. De eerste maanden wel maar daarna moet je het echt zelf doen.
Daar ben ik op een harde manier achter gekomen want ik zit nu in die situatie terwijl ik in de 5e maand zit.
Houdt er dus rekening mee dat deze momenten kunnen voorkomen tijdens je coaching. Vindt iets wat jij echt leuk vindt om te doen zodat het geen moeite is om de trainingen uit te voeren.
Flups schreef:Wat bevalt er niet dan? Je krijgt bij pbp ook verschillende schema's, het ene leuker als het andere. Ook de oefeningen kunnen in et begin wat gek of vreemd zijn waardoor je jezelf 'raar' vindt in de sportschool.
Een schema is een schema, door wie dan ook gemaakt maar als je consistent je trainingen blijft doen zal je resultaat behalen. Dat is echt niet alleen afhankelijk van welk schema dat je volgt.
begrijp me niet verkeerd, ik ben fan van pbp maar het is geen wondermiddel.
Hoe dan ook wens ik jullie allemaal heel veel plezier en succes toe en als jullie in de app groep willen stuur me maar een pbtje dan voeg ik jullie toe