Personal Body Plan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CCCCC

Re: Personal Body Plan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 19:59

Ik sta tussen de beren, krijg enkel positieve reacties. Vinden de trainingen die ik doe echt goed en helpen soms bijv door te spotten. Daar zou ik het absoluut niet voor laten.

Ik kan mijn 4-maanden progressie wel laten zien? Diegene die interesse hebben, mogen wel pb'en!

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 21:18

Kan je voor het proces al kennis maken met je coach? Vanaf wanneer weet je wie je coach is?

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 21:33

Vanaf de dag dag je start weet je pas wie je coach is.

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 22:09

Ik ben erg benieuwd, ccccc. Ik heb er geen problemen mee om tussen de mannen te staan, maar ik val wel op (naast vrouw, ben ik ook 'al' 43). Ik heb 1,5 gecrossfit en heb daardoor een stevige basis met losse gewichten en barbells. Ik durf te zeggen dat mijn techniek beter is dan vele beren die daar rondlopen :+ Ik heb al een tijd mijn eigen programmaatje en de eigenaar van de sportschool vind het wel interessant om te volgen. Alles beter dan de 2 dames die ik vanmiddag in de sportschool vanuit mijn ooghoeken volgde... Na een half uur nog geen spatje zweet te zien, deden alle oefeningen met zo weinig gewicht dat het totaal geen moeite koste en toen gingen ze koffie drinken en met een vies gezicht naar mij kijken. :x

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 14:05

Vandaag mijn voor-foto's gemaakt en alles opgemeten. Heel confronterend allemaal ...
Heeft Personal Body Plan zelf ook een forum o.i.d. op de site waar iedereen in kan praten en z'n dingen kan delen?

Noa_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 14:23

Ha Mrijn! Laat die poppetjes maar lekker kijken! Wanneer die 43 zijn, zullen zij niet zo strak in hun velletje zitten als jij!

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 15:07

Noa_M schreef:
Ha Mrijn! Laat die poppetjes maar lekker kijken! Wanneer die 43 zijn, zullen zij niet zo strak in hun velletje zitten als jij!

Helemaal mee eens! *\o/*

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 19:42

Leuk, een PBP topic! Ik ben deze maand gestart, dus nu net een ruime week bezig. Voor mij is het ook nog even wennen om tussen al het grote gooi en smijtwerk te staan, maar ik merk nu al dat ik mezelf steeds een beetje minder misplaatst voel daar :+

Ik ben ook erg benieuwd naar je progressie foto ccccc!

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 22:43

Noa_M schreef:

Nou, er is nog wel wat werk te verzetten voordat je mijn velletje strak kunt noemen, maar de inzet is er in ieder geval!

Ik wacht zo lang mogelijk met de voor foto's. Ik hoop er in de komende weken nog wat gewicht af te trainen en lijnen

Skinnylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 15:51

Ik start ook 7 september! :D

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-15 21:20

Xivura: Geen forum, helaas.
Met wat mensen uit dit topic is er wel een app :)

Overigens, ik wil als 'niet zo'n succes als de facebook pagina foto's' ook best mijn progress foto's delen in een pb.

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 16:39

CarolienR schreef:
Xivura: Geen forum, helaas.
Met wat mensen uit dit topic is er wel een app :)

Overigens, ik wil als 'niet zo'n succes als de facebook pagina foto's' ook best mijn progress foto's delen in een pb.

Ik wil wel een foto ontvangen. :)

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 23:12

Ik ben ook erg benieuwd!

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 12:37

Nog 19 dagen. :D

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 14:40

Ik kan niet wachten! Ik kan op het moment de motivatie niet meer vinden om naar de sportschool te gaan. Loop er zonder plan en zonder doel en dat heeft gewoon geen zin. Ik sta mezelf deze maand pauze maar toe en ga er dan echt tegenaan!

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 15:05

Mrijn schreef:
Ik kan niet wachten! Ik kan op het moment de motivatie niet meer vinden om naar de sportschool te gaan. Loop er zonder plan en zonder doel en dat heeft gewoon geen zin. Ik sta mezelf deze maand pauze maar toe en ga er dan echt tegenaan!

Ik deed ook nu 8 weken een trainingschema van Basic Fit. Heb alleen ook echt geen motivatie meer voor zo'n schema dus ben er ook mee gekapt toen ik wist dat ik met PBP mee ging doen. :')

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 16:18

Hou je niet vast aan het 'personalbodyplan' ding. Je motivatie moet echt vanuit jezelf komen. Als je nu niet je motivatie vast kunt houden wordt dat niet ineens makkelijker met pbp. De eerste maanden wel maar daarna moet je het echt zelf doen.

Daar ben ik op een harde manier achter gekomen want ik zit nu in die situatie terwijl ik in de 5e maand zit.

Houdt er dus rekening mee dat deze momenten kunnen voorkomen tijdens je coaching. Vindt iets wat jij echt leuk vindt om te doen zodat het geen moeite is om de trainingen uit te voeren.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 16:21

ik volg even :)!

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 16:36

Flups schreef:
Hou je niet vast aan het 'personalbodyplan' ding. Je motivatie moet echt vanuit jezelf komen. Als je nu niet je motivatie vast kunt houden wordt dat niet ineens makkelijker met pbp. De eerste maanden wel maar daarna moet je het echt zelf doen.

Daar ben ik op een harde manier achter gekomen want ik zit nu in die situatie terwijl ik in de 5e maand zit.

Houdt er dus rekening mee dat deze momenten kunnen voorkomen tijdens je coaching. Vindt iets wat jij echt leuk vindt om te doen zodat het geen moeite is om de trainingen uit te voeren.

De motivatie is er wel, maar het schema van Basic Fit vind ik gewoon echt flut vergeleken met de info wat ik krijg vanuit PBP. Ben daarom even gestopt omdat ik het onzin vond wat daar allemaal in stond.
Heb het overigens ook 4 weken gevolgd en had toen al m'n twijfels.

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 16:46

Wat bevalt er niet dan? Je krijgt bij pbp ook verschillende schema's, het ene leuker als het andere. Ook de oefeningen kunnen in et begin wat gek of vreemd zijn waardoor je jezelf 'raar' vindt in de sportschool.

Een schema is een schema, door wie dan ook gemaakt maar als je consistent je trainingen blijft doen zal je resultaat behalen. Dat is echt niet alleen afhankelijk van welk schema dat je volgt.

begrijp me niet verkeerd, ik ben fan van pbp maar het is geen wondermiddel.

Hoe dan ook wens ik jullie allemaal heel veel plezier en succes toe en als jullie in de app groep willen stuur me maar een pbtje dan voeg ik jullie toe :)

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 16:58

Flups schreef:
Wat bevalt er niet dan? Je krijgt bij pbp ook verschillende schema's, het ene leuker als het andere. Ook de oefeningen kunnen in et begin wat gek of vreemd zijn waardoor je jezelf 'raar' vindt in de sportschool.

Een schema is een schema, door wie dan ook gemaakt maar als je consistent je trainingen blijft doen zal je resultaat behalen. Dat is echt niet alleen afhankelijk van welk schema dat je volgt.

begrijp me niet verkeerd, ik ben fan van pbp maar het is geen wondermiddel.

Hoe dan ook wens ik jullie allemaal heel veel plezier en succes toe en als jullie in de app groep willen stuur me maar een pbtje dan voeg ik jullie toe :)

Dit schema is niet speciaal voor mij gemaakt. Het ligt voor het grijpen dus echt specifiek een doel in dat schema was er amper ..

Ik zou best in de app groep willen zitten mits ik geen 20000 berichten per dag krijg. :')

Tygahno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 21:22

Ik volg ook even want ook ik ga 7 september starten :)

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 09:21

Nog 12 dagen. *\o/*

Tygahno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 15:47

:j foto's zijn al gemaakt en samen met de centimeters ingevoerd *\o/*

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 16:16

Voor iedereen die 7 september begint is het misschien ook wel leuk om contact met elkaar te hebben? :)